Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2013-02-06, 02:57
Medlem
Injektions avatar
Kom precis att tänka på en av dom första gångerna jag rökte spice. Någon som varit med om "lådan"? Efter en hel helg med cb så ville jag och en nära vän köpa mer, men självklart hade alla pengar gått till munchies. så vi bjöd in en gemensam vän i hopp om att han kanske skulle bjuda på lite spice, och spice måste ju vara det värdelösaste som finns, på alla sorter jag rökt så har jag alltid haft en nojja i bakhuvudet. självklart när jag börjar nojja så kommer det några snubbar som jag träffat nån gång tidigare bara, men alla är sköna. då ena snubben som precis satt sig ner ser att jag är blek som fan kommer med den brilljanta idèn att de ska göra "lådan" på mig alla nickar instämmande och han slår sig ner brevid mig och förklarar: "Nu sätter jag en osynlig låda över huvudet på dig, då kommer du inte att höra oss" nojjig som jag redan var då jag inte alls förstod vad som hände. han sätter på mig den osynliga lådan och det blir knäpptyst, jag ser att de rör på läpparna och skrattar och har roligt, men jag hör ingenting. förstår att dom bara rör på läpparna utan att prata, men efter en stund börjar jag undra om det verkligen är så. han tar av lådan och upprepar det en gång senare. jag börjar tillslut asgarva när jag inser hur dum jag måste sett ut när jag satt och grubblade över den där omtalade lådan. Spice är det keffaste som finns, I agree! men ville skriva av mig lite.
Har tjackat några dagar nu, har börjat få slut på saker att göra :/ Simma lugnt!
Citera
2013-02-06, 11:22
Medlem
Psychoramas avatar
Ja, man kan få mycket konstiga och ofta obehagliga mindfucks på spice.. Usch, vilket gift för hjärnkontoret. Man mår ju bara konstigt och kan inbilla sig dom mest bisarra sakerna. Har många gånger överdoserat kraftigt och kombinerat med annat. Det har bara spårat ur då.. Annars känner jag som dig, att det ständigt ligger en noja över hela ruset även om man bara röker lagom mycket. Jag rör då inte spice mer. Har testat säkert 20-30 olika cannabinoider och det är verkligen få mixar som jag mått "ok" på. Spice fuckar bara upp hjärnan! Om man ska röka något så är det cannabis man ska hålla sig till tycker jag!

Mvh
Citera
2013-02-06, 13:46
Medlem
uuy1851s avatar
Man blir ju jävligt hög, men det är inte så behagligt.
Cannabis är bättre för övrigt. Men man får ju såna dyra jävla böter när man torskar...

Den enda cannabinoiden jag tycker om ibland är mam-2201.
Får mysig eufori om jag inte rökt in mig eller brukat dagligen.
Citera
2013-02-08, 00:02
Medlem
Dirty-Ghetto-Kids avatar
Det var inte mycket till "Tripp/Rusrapport men det var ändå intressant. Kickade en riktigt bra gröning för nån vecka sen och blev totalbäng. Min ena polare viskade i örat på den andre "Nu fuckar vi lite med honom". Hörde inte vad han viskade men jag förstod, i alla fall så efter viskningen så sa han mitt namn och jag svara "Aa vad äre?". Då stirra de båda på varandra och undra varför jag från ingenstans sa "Aa vad äre?". Jag sa, amen du sa ju mitt namn. Båda börja titta på varandra med Vafanhållerhanpåmed-blicken. Jag freaka ur. Va stensäker på att han sa mitt namn, men de var så övertygande och efter mer och mer övertygande så trodde jag att jag inbillat mig allt. Då började allt spåra ur mer, de slängde ur sig ord som Psykos och Han snear och jag trodde på det. Mina båda polare, mina absolut bästa vänner försvann liksom och jag trodde att allt som jag kände till, allt som hänt i mitt liv bara var fake och nu hade den "riktiga" världen visat sig. Hahah, vad jag ville komma med detta alldeles för långa svar var att det är otroligt lätt att mindfucka bänga människor.

ps. När de såg att jag verkligen blev rädd på riktigt skrek de att allt var ett skämt och att de älskade mig, jag la mig mellan dem och allting släppte direkt . ds.
Citera
2013-02-26, 23:39
Medlem
Injektions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty-Ghetto-Kid
Det var inte mycket till "Tripp/Rusrapport men det var ändå intressant. Kickade en riktigt bra gröning för nån vecka sen och blev totalbäng. Min ena polare viskade i örat på den andre "Nu fuckar vi lite med honom". Hörde inte vad han viskade men jag förstod, i alla fall så efter viskningen så sa han mitt namn och jag svara "Aa vad äre?". Då stirra de båda på varandra och undra varför jag från ingenstans sa "Aa vad äre?". Jag sa, amen du sa ju mitt namn. Båda börja titta på varandra med Vafanhållerhanpåmed-blicken. Jag freaka ur. Va stensäker på att han sa mitt namn, men de var så övertygande och efter mer och mer övertygande så trodde jag att jag inbillat mig allt. Då började allt spåra ur mer, de slängde ur sig ord som Psykos och Han snear och jag trodde på det. Mina båda polare, mina absolut bästa vänner försvann liksom och jag trodde att allt som jag kände till, allt som hänt i mitt liv bara var fake och nu hade den "riktiga" världen visat sig. Hahah, vad jag ville komma med detta alldeles för långa svar var att det är otroligt lätt att mindfucka bänga människor.

ps. När de såg att jag verkligen blev rädd på riktigt skrek de att allt var ett skämt och att de älskade mig, jag la mig mellan dem och allting släppte direkt . ds.
Haha! Knas... det är kul att fucka med folk, så länge det inte går till överdrift
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in