2013-02-06, 02:57
Kom precis att tänka på en av dom första gångerna jag rökte spice. Någon som varit med om "lådan"? Efter en hel helg med cb så ville jag och en nära vän köpa mer, men självklart hade alla pengar gått till munchies. så vi bjöd in en gemensam vän i hopp om att han kanske skulle bjuda på lite spice, och spice måste ju vara det värdelösaste som finns, på alla sorter jag rökt så har jag alltid haft en nojja i bakhuvudet. självklart när jag börjar nojja så kommer det några snubbar som jag träffat nån gång tidigare bara, men alla är sköna. då ena snubben som precis satt sig ner ser att jag är blek som fan kommer med den brilljanta idèn att de ska göra "lådan" på mig alla nickar instämmande och han slår sig ner brevid mig och förklarar: "Nu sätter jag en osynlig låda över huvudet på dig, då kommer du inte att höra oss" nojjig som jag redan var då jag inte alls förstod vad som hände. han sätter på mig den osynliga lådan och det blir knäpptyst, jag ser att de rör på läpparna och skrattar och har roligt, men jag hör ingenting. förstår att dom bara rör på läpparna utan att prata, men efter en stund börjar jag undra om det verkligen är så. han tar av lådan och upprepar det en gång senare. jag börjar tillslut asgarva när jag inser hur dum jag måste sett ut när jag satt och grubblade över den där omtalade lådan. Spice är det keffaste som finns, I agree! men ville skriva av mig lite.
Har tjackat några dagar nu, har börjat få slut på saker att göra :/ Simma lugnt!
Har tjackat några dagar nu, har börjat få slut på saker att göra :/ Simma lugnt!