• 1
  • 2
2013-02-08, 18:32
Medlem
Thads avatar
Brja meditera.
Citera
2013-02-08, 18:35
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fliken
Frstr inte, och kommer aldrig att frst, folk som pstr sig f en "mental boost" av prepp. Nybrjare som brjat kura 250 mg testo E och mr "s jvla fantastiskt" tror jag helt och hllet lider av placebo. Knner varken effekt under eller efter kurer (Uppe p 1 g testo EW) s ni som upplever att ni mr s bra under, respektive dligt eftert, kan ni frklara vad exakt det r som ni knner?

Som det har sagts 1 milion ggr hr inne s r det vldigt individuellt hur man reagerar p ett prepp.
Citera
2013-02-09, 15:55
Medlem
Flikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Som det har sagts 1 milion ggr hr inne s r det vldigt individuellt hur man reagerar p ett prepp.

Ja? Jag bad folk frklara hur den effekten knns.
Citera
2013-02-11, 22:32
Medlem
bambamzs avatar
Ska sjlv kliva p testo e 250 mg e5d snart Hoppas p samma psykiska boost som du verkar ha ftt
Citera
2013-02-11, 22:53
Medlem
Citat:
Ja? Jag bad folk frklara hur den effekten knns.

Det beror p vilket prepp vi snackar om. T.ex. Dianabol har en vldigt "dopaminerg" effekt
p mnga. En svagt euforisk effekt.

Testo har en allmnt humrhjande effekt men inte riktigt samma knsla som Dianabol.
Bde testo och dianabol gr brukaren ofta vldigt njd med livet vilket gr att man faktiskt blir mindre
aggressiv (allts i negativ mening).

Trenbolon har ofta en effekt dr humret gr upp och ner. Ofta deprimerad, ngestfylld och irriterad, ibland ltt paranoid, med inslag av positiv aggression p gymet. Man kan knna sig p topp en stund, och nsta vldigt nere. Detta kanske man inte kopplar till preppet frrns efter kuren.

Ngra personliga exempel, och vad jag sett p andra.

Hormoner pverkar humret, tror vldigt f skulle hvda motsatsen. Alla r inte lika knsliga frsts.
Citera
2013-02-12, 09:25
Medlem
Flikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INSANE-O
Det beror p vilket prepp vi snackar om. T.ex. Dianabol har en vldigt "dopaminerg" effekt

Testo har en allmnt humrhjande effekt men inte riktigt samma knsla som Dianabol.
Bde testo och dianabol gr brukaren ofta vldigt njd med livet vilket gr att man faktiskt blir mindre

Trenbolon har ofta en effekt dr humret gr upp och ner. Ofta deprimerad, ngestfylld och irriterad, ibland ltt paranoid, med inslag av positiv aggression p gymet. Man kan knna sig p topp en stund, och nsta vldigt nere. Detta kanske man inte kopplar till preppet frrns efter kuren.

Hormoner pverkar humret, tror vldigt f skulle hvda motsatsen. Alla r inte lika knsliga frsts.

Okej. Tack fr svar! Personligen mrker jag ingenting i psyket av prepp (och jag har testat en del), men r dremot hyperknslig mot exempelvis SSRI istllet.
Citera
2013-02-12, 14:06
Medlem
Citat:
Frstr inte, och kommer aldrig att frst, folk som pstr sig f en "mental boost" av prepp. Nybrjare som brjat kura 250 mg testo E och mr "s jvla fantastiskt" tror jag helt och hllet lider av placebo. Knner varken effekt under eller efter kurer (Uppe p 1 g testo EW) s ni som upplever att ni mr s bra under, respektive dligt eftert, kan ni frklara vad exakt det r som ni knner?

Om man ska tro p det som frklaras i denna posten:
http://forums.steroid.com/showthread...T#.URo9_7_oS-Y

S har det att gra med att prepp hjer mngden dopamin i hjrnan vilket ger en boost.
Denna kicken lgger sig senare nr receptorttheten anpassat sig till den kade mngden dopamin.

S ret om kurare br inte f samma kick som de som kurar mer sllan och kortare..
(vilket borde gra att det r motsvarande mycket jvligare att g av en lng kur n en kort d du fr snkt dopamin och har f receptorer kvar. (??))
Citera
2013-02-13, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INSANE-O

Precis, jag har alltid knt av prepp jvligt bra. Har bara anvnt testo och inget annat men har krt flera omgnger och fr alltid samma psykologiska kick. Brukar kra rtt korta perioder ocks s det r vl drfr jag blir extra pverkad. I vilket fall s r det just den effekten jag letar efter ifall det gr att uppn den p ngot stt, frutom att ta prepp
Citera
2013-02-16, 15:41
Medlem
Hittade en jkligt intressant artikel om dbol.

ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8632710

Dianabol gr GABA receptorerna mer responsiva.
GABA r ju lugnande/anti-ngest och nedreglerar adrenalinutsndringen.

Det kan ju vara en del i det hela varfr man mr nice p dbol iaf.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in