2013-02-10, 20:56
Medlem
PNISNs avatar
Hej

Jag har fastnat som satan p ett stlle i COD4... Uppdraget r "Get to the launch control room". Varje gng jag nrmar mig drren s dr jag nn slags mystisk dd... Jag blir inte skjuten. Och det finns en timer som rknar ner, men det spelar ingen roll vilken tid den r p - jag kan ha 5.50 kvar, och jag kan ha 3.20 kvar.

Har googlat som satan verkligen, men utan att lyckas.

Har spelat in, kika grna och kom med tips. Jag dr allts ALLTID p samma stlle som i klippet.

klipp
Citera
2013-02-10, 21:33
Medlem
khys avatar
Var ett tag sedan jag spelade CoD4 SP, men kommer verkligen inte ihg det stllet du r p. Det ser mer ut som om MW2, fast kanske borde kra SP igen d.

Men har du testat att startat om hela uppdraget. Allts g in p menyn och vlja det uppdraget, inte bara continue. Det ser ut som du kr p Normal s det borde g fort att kra om.
Citera
2013-02-11, 14:02
Medlem
Raverlilys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khy
Var ett tag sedan jag spelade CoD4 SP, men kommer verkligen inte ihg det stllet du r p. Det ser mer ut som om MW2, fast kanske borde kra SP igen d.

Men har du testat att startat om hela uppdraget. Allts g in p menyn och vlja det uppdraget, inte bara continue. Det ser ut som du kr p Normal s det borde g fort att kra om.

Det r Call of Duty 4: Modern Warfare, inte MW2.

Du fr inte ha s brttom om jag inte minns fel, det sprngs lite hr och var och om du springer s fort in som du gr s hamnar du rakt i explotionen.

Om du fortfarande inte lyckas s kan du skriva in ett fusk som gr att du blir oddlig, s att du kommer genom drren. Stng sedan av fusket.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in