• 4
  • 5
2013-08-09, 13:29
Medlem
Se7eens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Ja hur är det, har dom tagit bort aceton på dom flesta affärerna nu eller?
Fanns på alla butiker jag varit in på förut och nu har jag bara sett en affär här i stan som säljer aceton kemisk ren (livsmedelsbutiker).

Ja det verkar som dom flesta "vanliga" butiker ska ha tagit bort den sortens aceton. Såg nån artikel om detta att det är ett allmänt känt. Sen va det att ungdomar börjat snatta hela hyllor där dom sålde sån aceton. Har för mig dom menade på att man va tvungen o fråga i kassan efter just kemisk ren aceton.
Tur att biltema har iaf!
Citera
2013-08-09, 13:39
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Se7een
Ja det verkar som dom flesta "vanliga" butiker ska ha tagit bort den sortens aceton. Såg nån artikel om detta att det är ett allmänt känt. Sen va det att ungdomar börjat snatta hela hyllor där dom sålde sån aceton. Har för mig dom menade på att man va tvungen o fråga i kassan efter just kemisk ren aceton.
Tur att biltema har iaf!
Ja biltema kan man ju köpa från eller beställa på internet.
Hoppas konsum som ligger här fortsätter sälja och inte slutar dom med.
Citera
2013-08-09, 14:32
Medlem
juvasss avatar
`Jag köpte alla Ica hade haha typ 10st
Citera
2013-08-09, 19:57
Medlem
Se7eens avatar
Fick ihop en riktigt potent blanding rökmix idag, testade först spliffen precis, första gången jag gör eget. Och det var riktigt jävla potent!
Körde AKB48f med vaniljknaster. Blandade AKB48,an med mer eller mindre 1dl aceton. Skakade och rörde om i en kakburk av metall. Torkade det i 4 timmar nåt på en stor tacotallrik. Rörde om väldigt ofta. Ligger fortf o torkar eller luftar till sig innan jag lägger det i zip-påse. Så 20-30g för 400kr nåt(inköp av diverse ingredienser osv). Billigare o göra det själv, och lätt!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in