2013-02-16, 12:46
Medlem
dylanous avatar
Som rubriken lyder d.

Tnkte brja med COunter Strike 1.6 igen, men jag lirade med svarta kanter frr.

Hittar inte den instllningen i NVIDIA kontrollpanel lngre, undrar om det finns nt program man kan bara g in och typ kryssa i ngot fr o f det eller ngot? Hur fixar jag svarta kanter igen?

S hr ser mitt NVIDIA kontrollpanel ut: http://piclair.com/3emfp

ty p frhand.
Citera
2013-02-16, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dylanou
Som rubriken lyder d.

Tnkte brja med COunter Strike 1.6 igen, men jag lirade med svarta kanter frr.

Hittar inte den instllningen i NVIDIA kontrollpanel lngre, undrar om det finns nt program man kan bara g in och typ kryssa i ngot fr o f det eller ngot? Hur fixar jag svarta kanter igen?

S hr ser mitt NVIDIA kontrollpanel ut: http://piclair.com/3emfp

ty p frhand.
Lttast r ju att gra det i instllningarna p sjlva skrmen. Jag har fr mig att det faktiskt r ett std som mste finnas i skrmen, s om du har ngon ldre skrm s r det inte skert att det r mjligt.

vilken skrm r det du har?
Citera
2013-02-16, 14:30
Medlem
dylanous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasten
Lttast r ju att gra det i instllningarna p sjlva skrmen. Jag har fr mig att det faktiskt r ett std som mste finnas i skrmen, s om du har ngon ldre skrm s r det inte skert att det r mjligt.

vilken skrm r det du har?

Jahaja. Har en BenQ GL2240 det r en ny skrm. En LED.
Citera
2013-02-16, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dylanou
Jahaja. Har en BenQ GL2240 det r en ny skrm. En LED.
Jag har haft en gammal 22" lcd benq skrm och den funkade det p, s skulle inte kunna se varfr det inte skulle funka p din.

Har du kollat i skrminstllningarna p sjlva skrmen? Leta efter ngot som eter "scaling"
Citera
2013-02-16, 17:36
Medlem
Dom slppte en update nyligen som har gjort att det krnglar fr folk, testa lgga in -nofbo i launch options och/eller kra samma upplsning i windows som i CS.
Citera
2013-02-16, 17:37
Medlem
askers avatar
Svarta kanter? Till hger och vnster p skrmen? Du vill medvetet ta bort delar av synfltet? CS-spelare har alltid varit udda.
Citera
2013-02-17, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Svarta kanter? Till hger och vnster p skrmen? Du vill medvetet ta bort delar av synfltet? CS-spelare har alltid varit udda.
Inte i 1.6 det r ett gammalt spel gjort fr 4:3 upplsning..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in