Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2013-02-18, 09:35
Medlem
Efter att ha rest runt i Indien i nagra manader so kom jag tillslut, som alla andra till Goa. Lite tveksam po att avsluta en sadan fantastisk resa, men sugen pa att festa so drog jag ut med 4 nya vanner. 2 fran Tyskland och en fran Korea och en Amerikan. Pa en ode strand, nagonstans i sodra goa sent pa eftermiddagen satte vi oss tillratta i sanden och borjade dricka breezers. Vi var alla framlingar for varandra och had mots samma morgon da vi delade samma guesthouse. Efter nagra breezers och lite rom so bestamde vi oss for att inleda trippen, precis innan solen gick ner bakom Arabiska havets horisont.

Mina tidigare drogerfarenheter var fa. Rokt hash regelbundet samt super till lite nu och da, men aldrig riktigt tagit nagot annat. MDMAt var i pulverform som vi valde att snorta. Jag var sist ut och snortade halva linan i vanster och andra halvan i hoger nasborre. Temperaturen ute var strax under 25 grader och vi satt alla 4 i bar overkropp och lekte med sanden mellan tarna. Nar man snortar det slar det fort. Jag kande redan efter cirka 20 sekunder hur en vag av valmaende skoljde over mig. Jag sag mig sjalv stirra langt ut i den indiska kvallen och bara kanna hur fylld jag var av energi och karlek

Sedan borjade kramarna, trots att jag enbart kannt de tyska tjejerna i nagra timmar, so var deras omfamning varmare och mer karleksfylld an jag nagonsin upplevt tidigare. Vi maste sett valdigt roliga ut, nar vi lag dar, i nastan en timme och bara kramades, alla 5. Som en liten ormgrop i sanden. En och annan Indisk man kom forbi och sag lite forvanad ut, men vi brydde oss inte om nagonting annat, vi ville bara ligga dar och ma bra.

Sen kom solnedgangen, den indiska solnedgangen ar fantastisk, solen lyser rod och stark och reflekterar sina stralar ut i havet som i sin tur glittrar och glimmar i tusentals olika nyanser. Varfor inte bada? Fyllda av energi, tog vi oss en gin och tonic och simmade sedan ut. Vattentemperaturen var behagligt varm och vi lekte i vagorna som sma barn. Kraften vagorna gav kunde fa oss att kroppssurfa dem 10 meter in till strandkanten. Det kandes som att man var i rymden.

Nar vi tillslut kom upp ur vattnet var det morkt. Uppe pa himlavalvet lyste stjarnorna och indiens upp och ner-vanda mane var den enda ljuskallan. Jag kom pa mig sjalv manga ganger med att ha ett sant dar fanigt leende, ungefar som nar man roker hasch for forsta gangen. Man ler sa att ansiktet knappt racker till. En kort promenad senare och vi hittar en plats, kanske var det en restaurang, kanske var det bara ett dansgolv. Hur som helst so spelades det hog trancemusik ur enorma hogtalare. Platsen hade inget tak, utan man dansade under bar stjarnhimmel. Vi tog varsin lina MDMA till, och Timmarna flog forbi i dans och karlek, och jag kande den kvallen att jag fatt vanner och ett minne for livet. Nar solen tillslut kom upp runt 6 tiden pa morgonen gick vi alla med armarna runt varandra tillbaka langst stranden, vi delade pa en Joint och gick barfota i vattenbrynet dom 3 kilometrarna tillbaka till varat hotell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in