2013-02-19, 15:01
Medlem
blackjackks avatar
Nu har det blivit Bosniens tur där judarna ska sätta klorna i, här följer en översatt artikel från google translate:

http://www.hrw.org/node/106273

Jag kan hålla med om att Bosniens konstitution är lite diskriminerande då man antingen måste vara bosniak, kroat eller serb för att få höga maktpositioner men det är inte det som är intressant nu. Som vi vet är ju judendomen enbart en religion, det enda som krävs är att dessa judar säger att dom är antingen bosniaker, kroater eller serber för att ha exakt samma rättigheter, men detta vägrar judarna. Med andra ord skiter de fullständigt i Bosnien och ser bara till Israels intressen. Notera att dessa judar alltså är etniska slaver som konverterat till judendomen och inga etniska israeler från Moses tid men trots det känner de ingen samhörighet med sina etniska landsmän.

Nu är det så att det inte var denna länken jag var ute efter utan en annan som jag inte kan tyvärr hitta, i den andra artikeln "attackerade" Israel Bosnien genom att påstå att vi är anti-semiter och hotade att bryta alla diplomatiska förbindelser med landet om inte judar ska få höga maktpositioner inom Bosnien.

Hur tror ni situationen kommer utvecklas om judarna får igenom lagen? Hur kommer juden förändra Bosnien politik, kanske likt PK-politiken som här i Sverige? Diskussionen ska handla om hur Bosniens framtid kan se ut med judar i spetsen.
Senast redigerad av blackjackk 2013-02-19 kl. 15:20.
Citera
2013-02-19, 17:20
Medlem
senhackarens avatar
Antigoyimisterna ska bara inrätta sig i ledet och ta smuttsjobben. Bosnien har haft tillräckligt med bekymmer, och behöver inte dras med mera elände.
Citera
2013-02-19, 18:27
Medlem
aryan_utophias avatar
Haha underbart, de är väl förkrossade över att det faktiskt vita land som motsätter sig zog.
Citera
2013-04-01, 23:40
Medlem
Hungaros avatar
Judar är en folkgrupp som alltid vill tillhöra eliten och inneha en hög status i samhället. Jag har inga problem med att judar vill nå en hög position i ett land, men jag har ett stort problem när detta endast är grundat på personlig vinning. Speciellt när deras hemland kan dra nytta av detta när det gäller hemlig stämplad information.
Citat:
According to Victor Ostrovsky, a sayan (pl. sayanim), Hebrew for "assistant", is a term for a Mossad operative recruited from among the Jewish Diaspora to help the Mossad with operations outside Israel, utilising the capacity of their own nationality to procure assistance. A similar assessment has also been reported by a major British tabloid newspaper when it published 'At any one time, up to 50 senior Mossad officers are based in Europe, running a network of thousands of agents loyal to Israel.

Källa: Hughes, Chris (December 5th 2011).'Israel's Global Hit Squads' The Daily Mirror
Med tanke på att dem är en minoritet i stort sett varje nation förutom Israel så har dem inte mycket att säga till om. Det är först och främst nationens säkerhet som ska prioriteras och därefter kompetens (här ingår inte kvoteringar).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in