Citat:
Ursprungligen postat av Mila.Kunis
Amerikanen, var det möjligtvis Rusty Barnesson från Santa Monica? I så fall har vi hängt med samma snubbe! Rökte mycket ved med den snubben och det var han som fick oss att pröva svamp 3 gånger också!
Får jag fråga vad du heter i förnamn eller ifrån vilken stad du kommer? Vi kanske träffades därnere
Jag är ganska säker på att han inte hette det. Jag är sjukt dålig på namn och har ärligt talat glömt bort vad han hette på riktigt. Själv är jag från Stockholm, vet att det kanske inte hjälper så mycket men vill inte dela med mig av mitt förnamn.
Om du var i Nimbin så kanske vi var där samtidigt, vet att det var några svenskar där när jag flummade runt
Citat:
Ursprungligen postat av jacoobb
Tips till nästa gång kan vara att alltid ha 2 jollar och ett par cigaretter färdiga och tändare. Detta tror jag hade kunnat få dig ur hela den negativa tankeloopen, problemet var att du inte trivdes med sällskapet och du kände dig inte riktigt trygg med dom. Det var det som skapade ilussion att omgivningen och landskapet var hemskt och läskigt. När du sedan fortsatte att tänka på hur mycket dom "ogillade dig" förstärktes dessa, precis det som svampar gör, förstärker de känslor man känner. Så till nästa gång du ska trippa hårt, se till att ha ett safe set med lite jollar,cigg och en frukt :-).
Det är sant som du säger men jag tror det viktigaste skulle ha varit att kunna känna sig bekväm med att vara själv. Jag lyckades inte klura ut mp3:n när jag var som värst och det var nog väldigt olyckligt. Med egen musik och några cigaretter skulle jag nog ha kunnat varva ner som du säger.
Vet inte om det framgick i texten men rullade cigg gjorde jag hela kvällen. Det var också ett sätt för mig att kontrollera hur körd jag var. När jag fortfarande mådde bra och allt var skitkul minns jag hur jag knappt kunde hålla pappret i handen, så cigg försökte jag åtminstone röka genom hela kvällen. När det började snea så gick det förstås inte alls.