2013-02-22, 22:01
Medlem
Ålder: 20-25

Vikt: ca 80 kg

Längd: ca 176

Uppskattad BF%: 9-10 %

Medicinska problem: -

Styrkestats, bänk, böj och mark: Är bra mycket svagare än jag ser ut (vilket jag skiter i egentligen), men reppar 100+ i böj o bänk, 150+ i mark

Nuvarande kostupplägg: Påbörjad deff, ca 2000 kcal med ca 100g kolhydrater och 300g protein, och nästan inget fett. kött, ris/pasta, grönsaker/frukt. simpelt.

Träningserfarenhet: sedan mitten på tonåren

Tidigare kurer: dbol, testo e, testo p, winstrol, deca, sedan några år tillbaka

Eget förslag till kur: 10-14 veckor PR Burnabol 150mg, 2 ml EOD (50 testo p, 50 tren a, 50 mast p) + testo P 100mg EOD + winstrol 60/50 de sista 50 dagarna/7 veckorna

alltså:
v 1-14 200mg testo p, 100mg tren a, 100mg mast p EOD (=700/350/350 EW)
v 7-14 60mg winstrol ED

har även arimidex och letro hemma om jag vill använda det framåt slutet på kuren

Eget förslag till PCT: har varit på länge, så tänkte köra en power-pct, ungefär enligt "standardupplägget", kanske med något mindre hCG. (power-pct: hCG+clomid+nolva)

Mål med kuren: Kunna ligga på kcal-underskott och samtidigt bygga. Bli av med en ännu större andel fett än jag hade gjort ren. Se hårdare ut än jag hade gjort ren. En lyckad deff helt enkelt + vore kul att vara nere på 6-7% BF, aldrig lyckats hittills...

egentligen är det inte så mycket att snacka om, men tar gärna tips osv från de som tycker sig ha nåt vettigt att säga

hur är det förresten med arimidex o letro, hur bör jag förhålla mig till det med dessa andra prepp i kroppen? ska jag undvika det av någon anledning eller är det fördelaktigt av någon anledning?

om någon har något att säga om power-pct och annat kring en pct efter långt bruk, gör gärna det. behöver all input jag kan få där.

tanken är att dra igång nu i helgen...

cheers
Senast redigerad av gainz 2013-02-22 kl. 22:03.
Citera
2013-02-22, 23:48
Medlem
förresten, borde inte masten göra lite samma jobb som arimidex hade gjort för mig? 100mg mast p eod är väl ingen superkrämig dos men ändå
Citera
2013-02-23, 00:17
Medlem
InsaneWarriors avatar
med mast i kuren bör ju risken för gyno va minimal så jag skulle bara använt adex, letro vid känningar, o då börjat med adex.
Citera
2013-02-23, 07:11
Medlem
rebekks avatar
Min erfarenhet utav Mast p, är att det inte händer mycket synligt förens man redan är riktigt hård, sen 350 ew tycker jag känns lite svagt

Höj masten till runt 500 ew vid vecka 7, då du skickar på winnarna.
Citera
2013-02-23, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Min erfarenhet utav Mast p, är att det inte händer mycket synligt förens man redan är riktigt hård, sen 350 ew tycker jag känns lite svagt

Höj masten till runt 500 ew vid vecka 7, då du skickar på winnarna.

har tyvärr ingen extra mast...
edit: den ingår ju i burnabolen. ser den som ett plus i kuren bara, kaanske provar en högdos mast i framtiden.
Senast redigerad av gainz 2013-02-23 kl. 11:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in