Citat:
Ursprungligen postat av
SuperPutte
Av ditt språkbruk och överkokta beteende att döma verkar det snarare vara "lite skit bakom spakarna" som ställer till det för dig.
Det är en sak att vara okunnig (för det går att åtgärda om man lär sig mer) en helt annan sak att spy galla över något man inte förstår och sedan vara så arrogant och lat att inte ens försöka.
Är det så här du brukar lösa dina problem?
Jag vet vad du har för problem (med Firefox menar jag...) och det hade du också vetat om du orkat googla lite. Jag skulle enkelt ha kunnat hjälpa dig, men jag har ingen lust. Du diskvalificerar dig själv.
Köper jag en sak, laddar hem ett "program" får en sak så ska SAKEN fungera den ska inte gå sönder, fungera fel eller "krascha" etc, generellt talat. Förslitning självklart buggar i program självklart men en sak ska bara inte huxflux bara sluta fungera eller bete sig annorlunda. Det är något vi alla håller med om. Eller har du en inställning till livet att aldrig något fungerar 100% ifrån början? om det är så tråkigt för dig, du lär ju leva i konstant tvivel på allt och alla.
Och om du ska citera Murphys lag så gör gärna det. Men den fungerar inte riktigt 100% i detta sammanhang.
Och om denna tråd finns varför ska jag då sätta mig och googla kl 4 på natten? Hela grejen med denna tråden är just att få hjälp?
Och är man som jag EJ It-kunnig/datakunnig SÅ har man ingen aning om vad eller hur ett problem uppstod och ännu mindre hur det ska åtgärdas då det handlar om program som helt plötsligt "inte gör som det bör göra" Så ska du hjälpa mig eller ska jag behöva rapportera dig för
trams och OfTopic?
Förövrigt ska jag inte behöva argumentera för VARFÖR jag ska få hjälp eller ej i en tråd som existerar för att hjälpa de som fått problem med Firefox. Och nej jag är inte den som KRÄVER saker av folk, men blir förbannad när expediten står och babblar om förra helgens fest eller skiter i att hjälpa mig så som du gjorde. Har du aldrig lärt dig uttrycket att
kunde ALLTID har rätt?
Kan medge/hålla med om att jag spydde lite för mkt galla över problemet och skrek onödigt mkt i tråden aka OT. Men vi som använder en dator som en sak och inte har den som en hobby/arbete förväntar oss att denna fult utvecklade maskin ska fungera utan problem och blir väldigt frustrerade när den bara sådär kan sluta fungera eller att ett program ändras UTAN att vi har självförvållat problemet.
som jag nämnde innan självklart kan det uppstår problem men det BÖR inte hända. (jag personligen har haft väldigt mkt problem med Firefox utan att jag själv har förvållat problemen)