2013-02-23, 13:25
Medlem
Hejsan!

r osker p vart detta mne skulle hamna, men spelrelaterat kndes som rtt stlle. r det fel s fr en mod grna flytta p trden!

Jag och ngra polare har slngt ihop en liten "Forza 4 driftinging teaser/montage". Det r inte dom sjukasta driftarna eller s. Alla klipp r frn en och samma kvll nr vi satt och driftade lite p en bana som heter "Fujimi Kaido New Downhill".
Nu vill vi grna veta vad ni tycker om driftingen, redigeringen och vad som kunde/borde ha gjorts annorlunda!

Lnk till filmen!

/ Alla i K7Ds
Senast redigerad av tillfalligtbara 2013-02-23 kl. 13:46.
Citera
2013-02-23, 14:31
Medlem
xposures avatar
h, nu blev jag sugen p att spela Forza igen!!
En del snygga drifts helt klart!

Till den konstruktiva kritiken d:
Jag anser att ni ska skippa att lgga till alla dissolve's d det klipps allt fr snabbt, blir lite rrigt i mitt tycke!
Antingen s kr ni med snabba klipp utan lika mycket mjuka vergngar eller med lngre klipp om ni vill anvnda detta.

Filmen r ocks tyvrr lite i kortaste laget, skulle hellre ha sett den lite lngre!
Spara undan material frn era spelkvllar under en lngre tid fr en rulle.
Och skippa olyckorna, jag skulle helst ha sett perfekt tagna kurvor enbart!

Fin rulle annars, tror jag ska damma av Forza nu!
Citera
2013-02-24, 00:01
Medlem
Haha, roligt att den fick igng ditt forzatagg!

Tack fr kritiken, exakt sdant vi vill hra - vad andra tycker och tnker. Vi ska ha det i tanke till nsta film. En anledning till att den blev s kort va fr att vi spelade en kvll och fick ihop ngra schyssta kurvor, veckan innan hade vi precis inhandlat hrdvara fr att kunna recorda det ljud och bild frn xbox'et s vi blev taggade p att testa gra en hel film. Kommande film(er) kommer bli lngre!
Hr r en annan verision, ven den kort och mestadels s r det samma klipp som anvnds. Dock helt utan kraschar, kanske faller den dig bttre i smaken?
- Film nr 2 -
Givetvis kommer vi ven ha sjlva redigeringstipsen du gav i tanke vid kommande projekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in