2013-04-26, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intryck
Kan inte ens hantera olika. Drfr reagerar de extrem-vitt p dilemmat med mrka mnniskor - ger dem mer och mer (av andras pengar/skerhet/livskvalitet) s lnge det bara gr. Allt fr att undvika konflikt med de oberkneliga svartskallarna. Denna (alltfr) vita instinkt vinner ver vrnandet om nationens framtid.

Trams. De r inte rdda fr invandrare. Det r samma trams om att feminister skulle vara "rdda" fr islam.

Citat:

Drfr hnskrattar de t att det skulle finnas en "antivit" agenda.

Det hr har du hittat p.
2013-04-26, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Nej. r man antirasist r man emot rasism. r man antivit r man emot vita. Detta hr inte ihop. Antirasister kan vara motsgelsefulla men detta betyder inte att alla antirasister i Sverige, som ofta sjlva r vita, skulle vara rasister sjlva mot vita.

Det r s dumt rakt igenom.

S, sovjetunionens propaganda om "barntande kapitalister verallt" var inte alls bara ett kodord fr "icke-kommunister/dem som inte hller med oss".

Nej, jag antar att du har rtt. All smutkastning och propaganda stmmer ju. Ljligt pstende att de som framstlldes som "onda kapitalister" av sovjet ofta bara var vanligt folk som inte ville ha kommunistiskt diktatur.
2013-04-26, 16:38
Medlem
Intrycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
S hur gr detta vinnande fr dig. Bertta i detalj.

Ok s "rasism" som varit ett fungerande verktyg, det skall fortstta vara s. De ska inte frgas exakt vad som menas med det. Det ska vara en anklagelse som inte gr att bemta eftersom den inte r definierad.

Det har ju verkligen gtt bra.... eh...

ntligen! Det frsta vettiga du skrivit hittills.

Och dr ville du allts uttryckligen att det fortsatt ska vara s att "rasism!" inte ska defnieras. Jag behver inte frklara varfr du har fel.

Man kan inte vinna debatten s lnge man vgrar medge att det r en hrd, elak och icke-"humanistisk" politik. Du kan inte tvla med dem i "humanism". De vill ha global "humanism" till vgs nde, och de skiter i Sverige. Drfr kommer skdaren frn den stora massan gra denna analys: "Bda vill vara snlla, men den ena sidan vill sga nej till flyktingar som svlter/riskerar tortyr - den sistnmnda sidan verkar skum".

Man mste vlja mellan nationens framtid och "humanism". Om inte ens fretrdarna fr nationell isolering vgar ta stllning emot global "humanism", s kommer knappast den velande och oskra medborgaren frn den stora massan att vga gra det.

Jo, det gr utmrkt att bemta ordet "rasist". S hr: "Ja, jag r rasist. Att olika folkgrupper runtom i vrlden skapar vldigt olika bra samhllen, beror frmst p arv. Genetik. Rasbiologi. Drfr kommer vrt flyktingmottagande ofrnkomligen att leda till att vi sjlva blir mer av de u-lnder som vi tar emot folk frn."

Strunta allts i vad orden "egentligen" betyder. Ta istllet chansen att anvnda orden som ett verktyg fr att slja in ngot.
Senast redigerad av Intryck 2013-04-26 kl. 16:41.
2013-04-26, 16:46
Medlem
Citat:
Strunta allts i vad orden "egentligen" betyder. Ta istllet chansen att anvnda orden som ett verktyg fr att slja in ngot.

"anti-rasist" r ett kodord fr anti-vit har ju uppenbarligen slt ganska bra.. S varfr gnller du?
2013-04-26, 16:46
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Sjlvutnmnda och poserande antirasister r den absolut vitaste samhllsgrupp som finns. Dessa medelklassakademiker gillar inte olika.

Kan inte ens hantera olika. Drfr reagerar de extrem-vitt p dilemmat med mrka mnniskor - ger dem mer och mer (av andras pengar/skerhet/livskvalitet) s lnge det bara gr. Allt fr att undvika konflikt med de oberkneliga svartskallarna. Denna (alltfr) vita instinkt vinner ver vrnandet om nationens framtid.

Drfr hnskrattar de t att det skulle finnas en "antivit" agenda. Jag har lagt ner mnga timmar p att frska formulera detta i detalj, men visst, det r ju bara en teori: http://framtidsland.wordpress.com/fiendens-valuta/
Du har en del ponger i det du skrev om humanism men problemet brjar och slutar inte med det. Det r ju inte en slump att det som r populrt och "hippt" r det utan sdant frmedlas mycket genom media och medier gs och bemannas till stor del av judar. Jag ifrgastter dina intentioner nr du gr in fr att rentvtta judar. Om du bryr dig om vita s ser jag ingen anledning fr dig att motarbeta de som ppekar att anti-rasist r ett kodord fr anti-vit.
2013-04-26, 16:47
Medlem
Citat:
Man mste vlja mellan nationens framtid och "humanism". Om inte ens fretrdarna fr nationell isolering vgar ta stllning emot global "humanism", s kommer knappast den velande och oskra medborgaren frn den stora massan att vga gra det.

Fr att vara tydlig nu: pratar du om SD?

Citat:
Jo, det gr utmrkt att bemta ordet "rasist". S hr: "Ja, jag r rasist. Att olika folkgrupper runtom i vrlden skapar vldigt olika bra samhllen, beror frmst p arv. Genetik. Rasbiologi. Drfr kommer vrt flyktingmottagande ofrnkomligen att leda till att vi sjlva blir mer av de u-lnder som vi tar emot folk frn."

Nr du blir statsminister r 2014 s lovar jag att personligen, ansikte mot ansikte, uttrycka min skam ver hur fel jag hade. Tills dess: skitsnack.

Var r dina resultat om man fr frga?

Citat:

Ja, du har varit vldigt tydligt med att sdana som gnlar rasism aldrig ska behva definiera vad de menar med det exakt. Vi ska ju inte gra det svrt fr dem, stackarna...
2013-04-26, 16:52
Medlem
Intrycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
"anti-rasist" r ett kodord fr anti-vit har ju uppenbarligen slt ganska bra.. S varfr gnller du?

Vilken mlgrupp har detta snack slt bra hos? (Ngra andra n andra flashbackare?)
2013-04-26, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok

det r inte tufft nog...
2013-04-26, 16:55
Medlem
Citat:

Du r en knepig herre. Jag vill ge dig en utmaning hr. Frklara fr oss vad exakt du menar med mlgrupp och vilka de olika mlgrupperna r.
2013-04-26, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Troligen fr att du r antivit sjlv.

Vi gr ett test: vad tycker du om "frre och frre vita barn" (som antirasisten Henke i trden uttryckte det) p grund av medveten och oerhrt kostsam politik.

Bra eller dligt?

Rasismen som ideologi

Jag r ganska negativt instlld till rasismen som ideologi men det betyder inte att jag vill ha frre vita barn. Det kanske finns ngra genetiska skillnader och s, men det bryr jag mig inte s mycket om. Jag tycker inte att samhllet skall hlla p och separera folk beroende p hudfrg eller andra srdrag. Det har aldrig fungerat bra tidigare och det leder oftast till en massa elnde.

Supermnniskor
Om man verkligen vill odla fram en stam av supermnniskor s finns det effektivare stt n rasism. Man kan frska med genmanipulation eller avel p individniv. Men att bara separera olika raser frn varandra r inte srskilt effektivt.
2013-04-26, 17:05
Medlem
Citat:

Det har ntt bra mycket folk p internet och t.om varit p tal i amerikansk tv.
Det har slt bra hos vita normala mnniskor r min upplevelse.

Mantrat r ju inte tnkt att ensamt revolutionera vrlden, men det r ett grymt verktyg p vgen.

Det r bra eftersom det r sant. Men det r perfekt eftersom det dekodar anti-vitas propaganda direkt utan spaltlnga utlggningar.
De anti-vita avsljar ju sig sjlva titt som ttt, ett vertydligt exempel r ju det nyliga exemplet d regeringen ska dra ned p bistndet fr att kunna finansiera invandrare(folkutbyte).
En "mantrakunnig" dekodar ju denna svenskfientliga politik direkt, oavsett hur lite denne vet om statistik etc.
Vissa tnder p fakta och statistik, fr andra s kan ett mantra vara bttre fr att vcka bjrnar som sover, det underliga r varfr du - om du nu inte r anti-vit - sitter och argumenterar mot detta d det r sant och fungerar hyffsat och fr oss ett litet steg nrmare en bttre framtid fr vita?
Senast redigerad av RagnarLodbrok 2013-04-26 kl. 17:08.
2013-04-26, 17:12
Medlem
Intrycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Du har en del ponger i det du skrev om humanism men problemet brjar och slutar inte med det. Det r ju inte en slump att det som r populrt och "hippt" r det utan sdant frmedlas mycket genom media och medier gs och bemannas till stor del av judar. Jag ifrgastter dina intentioner nr du gr in fr att rentvtta judar. Om du bryr dig om vita s ser jag ingen anledning fr dig att motarbeta de som ppekar att anti-rasist r ett kodord fr anti-vit.

Jag knner motsvarande hopplshet fr judefientliga. Ni str ofta fr vlskrivna och sympatiska inlgg. Men verkar ha problem med att analysera vissa flytande och delvis oskrivna aspekter av det moderna samhllet. Nr ni inte SER problemet, vilket r ytterst icke-judiska vita politiker och journalister p medieredaktioner (som i sin tur kanske gs eller har gts av judar), s vnder ni er till teorier som finns nedskrivna p ett "officiellt" stt, grna lngt bak i tiden. Man kan inte heller utesluta att ni har en osund fascination fr mystik i allmnhet och konspirationsteorier i synnerhet.

Jag vill att vita nationer ska frbli s vita som mjligt, fr att det, p grund av arv/genetik/rasbiologi, r den absolut skraste vgen till fortsatt vlstnd/livskvalitet/utveckling i dessa nationer. Drfr motarbetar jag de som, p mer eller mindre slingrande stt, motarbetar ordet "rasism".

Antirasister har fel fr att de r antirasister, inte fr att de r "antivita", vilket de inte r. Att de fr en antivit politik betyder inte att de R antivita, eller tnker ngra antivita tankar, eller gr p ngra hemliga antivita mten. Drfr har detta argument ingen effekt. Det r bara slseri med tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in