2013-05-01, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BossNeger
De antivita anvnder fljande steg fr att frska fullborda folkmordet:

1. ppna grnserna och mjliggr ondlig massinvandring frn tredje vrlden in till alla vita lnder och BARA vita lnder.

Man pratar om "frihet" och "allas lika vrde" och "mngkultur" fr att rttfrdiga detta steg.
Syftet r att gra vita till minoriteter i sina egna lnder.

2. Tillmpar tvngsintegrering och tvngsassimilering i boplatser, stder och arbetsplatser dr det fortfarande r fr vitt.

Hr droppar man frihetssnacket, helt pltsligt ska inte folk f "bo vart de vill".
De fresprkar ven att man mste inkvotera icke-vita dr det finns fr mnga vita, samtidigt som de ppekar att "hudfrg inte spelar ngon roll.

3. De promotar dagligen om "mngfald" och rasmixpropaganda fr att f folk att blandas upp s att vita mter en "brun framtid". Alla r och ska bli "likadana". Det dr med "mngfald" blir allts inte s viktigt helt pltsligt.

Samtidigt ska de frdma alla de som r emot vansinnet fr "rasister" och"nazistersomvillddasexmiljonerjudar" bara fr att de inte hller med om att vita ska d ut.

"Antirasist" r ett kodord fr anti-vit.

Ja d Sveriges befolkning fortstter att rsta p de partier som stdjer denna agenda kallas det demokrati.

DEn enda chansen ni grabbar som r emot mngkulturen r att faktiskt vertala "den antivita majoriteten" att dom har fel. TRor du verkligen detta grs genom att hitta p ett skllsord som syftar till alla personer som inte r rasister?
2013-05-01, 17:59
Medlem
Roburs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Ja d Sveriges befolkning fortstter att rsta p de partier som stdjer denna agenda kallas det demokrati.

DEn enda chansen ni grabbar som r emot mngkulturen r att faktiskt vertala "den antivita majoriteten" att dom har fel. TRor du verkligen detta grs genom att hitta p ett skllsord som syftar till alla personer som inte r rasister?

Vad fr dig att tro att en majoritet av svenskarna r antivita?
2013-05-01, 18:59
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:

Vi kommer frmst f fler anhngare med tiden d eran politik mngkulturaliserar samhllet. Mer araber, negrer och kriminalitet skapar mer motsttningar och mer anhngare till oss. Ni skapar problemen och missnjet med er mngkulturpolitik och vi fngar upp missnjet.

Anledningen till att olika frmlingsfientliga partier poppar upp i europa beror p er politik. Fortstt frstra en fre detta bra kontinent och frvandla det till en mngkulturell kloak. D blir detta resultatet.
2013-05-01, 19:33
Medlem
Citat:
JAG r vit och blir inte behandlad som skit, s jag kan tyvrr inte relatera till din verklighet.

Nja, du r inte Vit, utan antivit. Vad du n r s gr du mer fr att frstra Vita folk n ngot virus eller pandemi. Din typ r den som rekryteras och tas hand om av mamma staten som en duktig, antivit underste.

Citat:
DU r inte kapabel att ensam gra dessa bedmningar utan djupgende forskning bakom det, och ven de som gr denna forskning jmfr denna med annan forskning i samma mne fr att se om det korrelerar. S det du har r inte 1+1=2, Du har X+Y=?

Anledningen att jag bara anser referensgranskad forskning som dugligt material att grunda faktisk sikt p r just att utan sdan vet du inte vad det r du plussar ihop. Dina egna erfarenheter rcker fr det mesta inte. (Ja du kan ju faktiskt spenderat 20 r att forska i ett mne, d sger ju dina egna erfarenheter sjlvklart ngot)

Ja d r vll Nicholas Sarkozy ett rvhl d? Vad r problemet? Yttrandefrihet innebr inte att man bara fr yttra saker du tycker om.

Nej det logiska felslutet ligger (bland annat) i hur du har kommit fram till att det r ett folkmord, dvs genom att vrida p definitionen av ordet. Flera djurarter dr naturligt ut varje dag, r det ngon som mrdar dem? Mrdade ngon valonerna? Nej, folkarter fds, och dr ut, detta r naturligt och har pgtt sedan tidernas begynnelse, det r anledningen att det vita folket ens existerar.

Jag har pratat om utveckling frn tv aspekter:
1) Vrldens naturliga utveckling, dvs, ALLT r i stort sett utveckling, den behver inte vara possitiv.
2) TEknologisk utveckling, dvs att transportteknologi har utvecklats och resulterat i att mnniskor flyttar sig mer.
Vilken r det du har problem med?

Ja, och p samma stt r det vll svrt att se rasism nr man sjlv r rasist d? Du visar tydligt rasistiska drag, det r in fact inte ngon tvekan i huvud taget om att du r rasist. En person som skiter i vilket r sjlvklart inte rasist. Utan rasistiska sikter r du inte rasist. Du har dock tillskrivit mig termen antivit, trots att jag SKITER i hur det gr fr ngon ras. P detta stt har du totalt dragit ur styrkan ur ditt eget ord, d det inte refererar till personer som faktiskt aktivt vill se vita utrotas, utan till alla som inte r av samma sikt som du sjlv.

Ja bortblandning av vita r utveckling, det hnder, eller hur? Det r den utveckling vi ser, frnekar du detta? Trodde hela ditt argument baserades p detta men nu kritiserar du allts den tanken?

Nej jag har inte frnekat att den vita hudfrgen frsvinner med tiden, eller att jag inte har ngot problem med det. Men jag har inget problem med om det inte hnder heller. Jag bara bryr mig inte, det r ett totalt oviktigt problem fr mig. Det rr mig inte ryggen varken om vita finns kvar eller om vi inte finns kvar. S lnge vi frsvinner p naturlig vg sklart, och inte enligt de juridiska definitionerna fr folkmord, dvs inte vad du uttrycker som folkmord utan ordets faktiska mening inom rttssystemet.

S mycket snack, s litet sagt?

Du "bryr dig inte" om Vita frsvinner eller inte sger du, men argumenterar mot alla som vill se Vita existera.

Du kallar bortblandningen av Vita fr "utveckling", icke-psykopater kan se att det r folkmord och inser att det r ett frfall. Men trots det r du inte antivit enligt dig sjlv?

Och givetvis s frsker du, trots att du r "oskyldig" och inte har ngot alls att oroa dig fr. Frsker du frneka definitionen av folkmord, nstan som att du skulle tjna p det folkmord du kallar "utveckling" inte blottas fr vad det verkligen r fr hela vrlden?

Hmm, hmm, hmmm. Vrlden r bra intressant med alla dessa sammantrffanden, visst, antivit?
Senast redigerad av R3kyl 2013-05-01 kl. 19:48.
2013-05-01, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Alla vet vad en rasist r. Inga normala personer begriper vad som menas med "antivit", eftersom det bara r struntsnack.
Kr med ppna kort, kalla dig rasist.

Ni antirasister begriper 'antivit' ppekandet rtt bra ju, "rassenazistfascister som vgar vrna om Vita folkslag, usch tvi!"

Du svarade aldrig p min frga innan frresten, varfr tycker du att antivita kommunister i massmedia och stat r ok och enligt dig sjlv, "neutralt"?

Jovisst, kalla mig "rasist". Det skulle gra er antirasister/antivita glada, eller hur?

Sen skulle jag kalla mig fitta, hora, luder, svin och skrp ocks, om jag inte vill ha antivitt folkmord. Alla normala mnniskor i era antivita, mentala kedjor och du som piskar folk till tystnad, r det ngon fetisch fr dig eller?..
Senast redigerad av R3kyl 2013-05-01 kl. 19:49.
2013-05-01, 21:53
Medlem
fboba40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Ni antirasister begriper 'antivit' ppekandet rtt bra ju, "rassenazistfascister som vgar vrna om Vita folkslag, usch tvi!"

Du svarade aldrig p min frga innan frresten, varfr tycker du att antivita kommunister i massmedia och stat r ok och enligt dig sjlv, "neutralt"?

Den frgan mste jag ha missat. Knner inte till ngra antivita kommunister s jag kan inte ta stllning.

Citat:
Jovisst, kalla mig "rasist". Det skulle gra er antirasister/antivita glada, eller hur?

Sen skulle jag kalla mig fitta, hora, luder, svin och skrp ocks, om jag inte vill ha antivitt folkmord. Alla normala mnniskor i era antivita, mentala kedjor och du som piskar folk till tystnad, r det ngon fetisch fr dig eller?..

Du fr kalla dig vad du vill. Frstr inte hur jag manar till tystnad fr att jag tycker att rasister kunde kalla sig rasister. Det r fritt fram ven fr rasister att diskutera p FB, drfr pgr t.ex denna diskussion.
2013-05-01, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Den frgan mste jag ha missat. Knner inte till ngra antivita kommunister s jag kan inte ta stllning.

Jaha, s pltsligt rkade du bara glmma bort antivita propagandahxan sa Lindeborg. Och rkade ven undvika att svara p frgan som stllde din pro-kommunistiska, pro-antivit propaganda attityd mot vggen? OK, sjyst. D vet vi det.

Citat:
Du fr kalla dig vad du vill. Frstr inte hur jag manar till tystnad fr att jag tycker att rasister kunde kalla sig rasister. Det r fritt fram ven fr rasister att diskutera p FB, drfr pgr t.ex denna diskussion.

Alla du hatar, som inte hller med om att Vita ska utrotas kallas "rasister" av er antivita.

Dem ni antivita kallar "rasister" fr hatkampanjer riktade mot sig och blir utfrysta av stat och media och anfallna av inofficiella KGB/AFA.

Oskyldig till allt frtryck och allt hat mot Vita, som alltid, antivit. Men, normala mnniskor kan se igenom den lgn drnkta cyanidsoppan som du serverar, bttre n du tror.
2013-05-02, 02:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robur
Vad fr dig att tro att en majoritet av svenskarna r antivita?

Att de partier och politiker som anses antivita av rasisterna fr mellan 80-90% av befolkningens rster.
2013-05-02, 02:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Vi kommer frmst f fler anhngare med tiden d eran politik mngkulturaliserar samhllet. Mer araber, negrer och kriminalitet skapar mer motsttningar och mer anhngare till oss. Ni skapar problemen och missnjet med er mngkulturpolitik och vi fngar upp missnjet.

Anledningen till att olika frmlingsfientliga partier poppar upp i europa beror p er politik. Fortstt frstra en fre detta bra kontinent och frvandla det till en mngkulturell kloak. D blir detta resultatet.

S ni fr ta ver i ett lge dr det inte lgre gr att gra ngot t saken? OK, vi fr se hur det gr d..

Fr i nulge verkar SD g bakt, inte framt, trots fortsatt invandring.

Ja dessa partier dyker upp och blir ibland starka, men har inte majoritet, och kommer inte f, i majoriteten av dessa lnder.
2013-05-02, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Nja, du r inte Vit, utan antivit. Vad du n r s gr du mer fr att frstra Vita folk n ngot virus eller pandemi. Din typ r den som rekryteras och tas hand om av mamma staten som en duktig, antivit underste.

S mycket snack, s litet sagt?

Du "bryr dig inte" om Vita frsvinner eller inte sger du, men argumenterar mot alla som vill se Vita existera.

Du kallar bortblandningen av Vita fr "utveckling", icke-psykopater kan se att det r folkmord och inser att det r ett frfall. Men trots det r du inte antivit enligt dig sjlv?

Och givetvis s frsker du, trots att du r "oskyldig" och inte har ngot alls att oroa dig fr. Frsker du frneka definitionen av folkmord, nstan som att du skulle tjna p det folkmord du kallar "utveckling" inte blottas fr vad det verkligen r fr hela vrlden?

Hmm, hmm, hmmm. Vrlden r bra intressant med alla dessa sammantrffanden, visst, antivit?

Ja antivit refererar till en sikt medan vit refererar till en hudfrg, s du kan vara bde vit och antivit samtidigt. Men lt mig omformulera d: JAg r etnisk svensk, och blir inte behandlad som skit, s jag kan inte relatera till den verklighet du lever i.

Ja i din mening r den svenska staten antivit, dvs inte rasistisk och troende p rasideologi. Denna har std av en stor del av folket, du lever allts i ett antivitt land helt enkelt, enligt din definition d.

Ja exakt, jag bryr mig inte, men jag gillar att argumentera just mot personer som r irrationella, p toppen r rasister och religisa, drav diskuterar jag framfr allt med dessa.

OK, du pstr allts att bortblandning av vita inte existerar? Fr OM det existerar, r det utveckling. Det behver inte vara bra utveckling, men det r utveckling. du verkar ha missfrsttt ordet som ngot ndvndigtvis positivt.

Nja, ni kan se att det r folkmord utifrn de definitioner ni hittat p fr ordet som inte verensstmmer med den faktiskt juridiska vetenskapliga tolkningen av ordet. Precis som jag kan kalla en Ko fr en get om jag vill..

JAg har inget problem att erknna vad som hnder, dvs raserna blandas friskt framfr allt i den utvecklade delen av vrlden. Det du gr r dock att anvnda ett ord till ngot det inte betyder. Jag har redan frklarat varfr men du ignorerar det varje gng och har hittills inte bemtt det. S jag sger det igen antar jag:

Du anvnder punkt 3 i lagen om folkmord fr att stdja din tes. "Att uppstligen ptvinga gruppen levnadsvillkor, som r avsedda att medfra dess fysiska undergng". Detta refererar direkt till situationer ssom the trail of tears, dvs att bokstavligen talat frflytta en folkgrupp till platser utan mat etc s dom bokstavligen talat dr till fljd utav det.

Ge mig exempel p en strre grupp svenskar som frflyttats av regeringen till en plats dr de bokstavligen talat avlider till fljd utav detta.
2013-05-02, 08:23
Medlem
Citat:
Att de partier och politiker som anses antivita av rasisterna fr mellan 80-90% av befolkningens rster.

Du r en mycket konstig mnniska.

Antirasist antivit r en sanning som inte tidigare talats om eller spridits. Men den kommer att flla den ordning du frsvarar.

Men titta p dig sjlv. Du skriver som om hela Sverige satt och luslste denna trd. Det r sjukligt. Du pstr att du r neutral, men nd skriver du sdana saker? Det r inte neutralt. Det r ngot helt annat.
2013-05-02, 11:29
Medlem
Citat:
Ja antivit refererar till en sikt medan vit refererar till en hudfrg, s du kan vara bde vit och antivit samtidigt. Men lt mig omformulera d: JAg r etnisk svensk, och blir inte behandlad som skit, s jag kan inte relatera till den verklighet du lever i.

Gsp.. ja i din antivita bubbla r det fortfarande Vita djvulen som frtrycker allting sklart. Samtidigt i verkligheten..

http://www.friatider.se/svenskar-rat...ten-rekryterar
http://www.friatider.se/polisen-vi-s...inte-ar-svensk
http://www.friatider.se/sa-mycket-bi...ala-invandrare

Eller varfr inte era "antirasist" organisationer som skiter i Vita folkslag ocks?
http://www.friatider.se/lakare-utan-...ast-invandrare
Citat:
Ja i din mening r den svenska staten antivit, dvs inte rasistisk och troende p rasideologi. Denna har std av en stor del av folket, du lever allts i ett antivitt land helt enkelt, enligt din definition d.

Ja exakt, jag bryr mig inte, men jag gillar att argumentera just mot personer som r irrationella, p toppen r rasister och religisa, drav diskuterar jag framfr allt med dessa.

OK, du pstr allts att bortblandning av vita inte existerar? Fr OM det existerar, r det utveckling. Det behver inte vara bra utveckling, men det r utveckling. du verkar ha missfrsttt ordet som ngot ndvndigtvis positivt.

Nja, ni kan se att det r folkmord utifrn de definitioner ni hittat p fr ordet som inte verensstmmer med den faktiskt juridiska vetenskapliga tolkningen av ordet. Precis som jag kan kalla en Ko fr en get om jag vill..

JAg har inget problem att erknna vad som hnder, dvs raserna blandas friskt framfr allt i den utvecklade delen av vrlden. Det du gr r dock att anvnda ett ord till ngot det inte betyder. Jag har redan frklarat varfr men du ignorerar det varje gng och har hittills inte bemtt det. S jag sger det igen antar jag:

Du anvnder punkt 3 i lagen om folkmord fr att stdja din tes. "Att uppstligen ptvinga gruppen levnadsvillkor, som r avsedda att medfra dess fysiska undergng". Detta refererar direkt till situationer ssom the trail of tears, dvs att bokstavligen talat frflytta en folkgrupp till platser utan mat etc s dom bokstavligen talat dr till fljd utav det.

Ge mig exempel p en strre grupp svenskar som frflyttats av regeringen till en plats dr de bokstavligen talat avlider till fljd utav detta.

Politikers lgner=std av folket? Jovisst, det vill du allt intala dig, antivit. Du menar vl att Kim Jong-Uns atombombshot och vrldkrigssug skulle accepteras av nordkoreaner, om dem slapp statspropaganda som beskriver vrlden ur deras galna kommunistvinkel?

Du ser fortfarande antivitt folkmord som "utveckling" och fortstter ljuga om de lgner politiker och journalister slnger runt, litet antivit inception du verkar leva i dr, lgn innuti lgner?

Du krver exempel p svenskar som flyttats nr du sjlv precis sagt att "situationer ssom" trail of tears r exempel. Inte den metoden fr folkmordiska levnadsvilkor allts.

Folk har pekat ut att frflyttning av icke-Vita till ALLA och BARA Vita lnder leder till att Vita blir minoritet och blandas bort, det vill sga folkmordiska levnadsvilkor. Detta r ett exempel som du ftt flera gnger. Som du undviker i frmn fr att krva exempel p en enda metod (svenskar som flyttas) nr du sjlv ovan sagt att folkmordiska levnadsvilkor kan genomfras p flera stt.

Antivit, please. Det r fortfarande resultatet, utrotningen av Vita som r frgan, inte vem fan som flyttas och hur exakt folkmordet begs.
Senast redigerad av R3kyl 2013-05-02 kl. 11:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in