Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Nja, du r inte Vit, utan antivit. Vad du n r s gr du mer fr att frstra Vita folk n ngot virus eller pandemi. Din typ r den som rekryteras och tas hand om av mamma staten som en duktig, antivit underste.
S mycket snack, s litet sagt?
Du "bryr dig inte" om Vita frsvinner eller inte sger du, men argumenterar mot alla som vill se Vita existera.
Du kallar bortblandningen av Vita fr "utveckling", icke-psykopater kan se att det r folkmord och inser att det r ett frfall. Men trots det r du inte antivit enligt dig sjlv?
Och givetvis s frsker du, trots att du r "oskyldig" och inte har ngot alls att oroa dig fr. Frsker du frneka definitionen av folkmord, nstan som att du skulle tjna p det folkmord du kallar "utveckling" inte blottas fr vad det verkligen r fr hela vrlden?
Hmm, hmm, hmmm. Vrlden r bra intressant med alla dessa sammantrffanden, visst, antivit?
Ja antivit refererar till en sikt medan vit refererar till en hudfrg, s du kan vara bde vit och antivit samtidigt. Men lt mig omformulera d: JAg r etnisk svensk, och blir inte behandlad som skit, s jag kan inte relatera till den verklighet du lever i.
Ja i din mening r den svenska staten antivit, dvs inte rasistisk och troende p rasideologi. Denna har std av en stor del av folket, du lever allts i ett antivitt land helt enkelt, enligt din definition d.
Ja exakt, jag bryr mig inte, men jag gillar att argumentera just mot personer som r irrationella, p toppen r rasister och religisa, drav diskuterar jag framfr allt med dessa.
OK, du pstr allts att bortblandning av vita inte existerar? Fr OM det existerar, r det utveckling. Det behver inte vara bra utveckling, men det r utveckling. du verkar ha missfrsttt ordet som ngot ndvndigtvis positivt.
Nja, ni kan se att det r folkmord utifrn de definitioner ni hittat p fr ordet som inte verensstmmer med den faktiskt juridiska vetenskapliga tolkningen av ordet. Precis som jag kan kalla en Ko fr en get om jag vill..
JAg har inget problem att erknna vad som hnder, dvs raserna blandas friskt framfr allt i den utvecklade delen av vrlden. Det du gr r dock att anvnda ett ord till ngot det inte betyder. Jag har redan frklarat varfr men du ignorerar det varje gng och har hittills inte bemtt det. S jag sger det igen antar jag:
Du anvnder punkt 3 i lagen om folkmord fr att stdja din tes. "Att uppstligen ptvinga gruppen levnadsvillkor, som r avsedda att medfra dess fysiska undergng". Detta refererar direkt till situationer ssom the trail of tears, dvs att bokstavligen talat frflytta en folkgrupp till platser utan mat etc s dom bokstavligen talat dr till fljd utav det.
Ge mig exempel p en strre grupp svenskar som frflyttats av regeringen till en plats dr de bokstavligen talat avlider till fljd utav detta.