2013-03-06, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dre
Du har ju insinuerat att alla som vrnar den skandinaviska minoritetens existens r "paranoida rassar" som "hatar negrer".

Trivs du p den nivn?

Det r vl p den nivn ni sjlva befinner er.
2013-03-06, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Underligt nog har jag inte ens nmnt svarta. Men vad annat kan man frvnta sig av en litet mentalt defekt, antivit psykopat. I eran frvridna och konstiga, antivita vrld s r det "hat mot alla andra" om man inte stller upp p er utrotning av den Vita rasen. Du r en typisk antivit som ljuger och gmmer sig bakom ord som "antirasism, mngfald, humanism".

S sg mig, varfr hittar du p sdana efterblivna lgner bara fr att rttfrdiga utrotningen av Vita, antivit? Varfr avskyr du Vita? Snodde en viting din flickvn eller?

Jag r en vit och heterosexuell kvinna. Dessutom kan man undra p vilken niv din argumentation ligger eftersom du mste komma med personagrepp.
2013-03-06, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Ja, det stmmer att det kan finnas en hel del bakomliggande psykologiska orsaker hos mnga. Daddy-issues r en av dessa. Ta Jan Guillou till exempel.

Men det behver inte vara s. Och dessutom r det s att det kan vara en attityd som man anammat, inte ngot man verkligen brinner fr. Det r det som gr att den hr kampen kommer att vinnas.

Sklart r det en hel del passiva och opolitiska som bara fljer med strmmen och inte har ngon strre, klar uppfattning, och ven de som inte uppmrksammats om "antirasismens" egentliga antivita fljder. Ordet ska spridas hgt och tydligt s att varenda person vet antirasisternas sanna ansikte.

Antivitismen r kejsaren utan klder, bara att peka ut och skratta. Fr eller senare kommer ven den fegaste byfnen att vga tnka och se utanfr sitt mentala fngelse!
2013-03-06, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Jag r en antivit och psykopatiskt monster. Dessutom kan man undra p vilken niv din argumentation ligger eftersom du mste komma med personagrepp.

Sja, fixat. Jag vet inte vad du frvntar dig, blir ditt folkmordsuppmuntrande mer rttfrdigat fr att du r "vit hetro kvinna"? Vet du vad, skulle inte bry mig om du r en korvgubbe som pluggar p KTH, ditt antivita hat och folkmordsivrande r avskyvrt vilket som.

Skrattretande att DU av alla ska prata om "niv", antivit. Du har precis uppmuntrat att den Vita rasen, miljontals mnniskors utrotning med de mest patetiska lgnerna och "argumenten" ngonsin, och s ska du gnlla om "niv"?

Du har gjort det vldigt tydligt vart den antivita nivn ligger, tack. Lgner, psykopati och folkmord, tror inte att jag kan toppa din niv hur hrt jag n frsker..
2013-03-06, 03:47
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dre
Vem har pratat om att hata negrer? Mste man hata negrer fr att inte gilla idn om att alla vita ska blandas bort, trngas ut, frsvinna? Hanterar du alla frgor p samma nyanslsa stt?

Jag hatar inte negrer utan nskar dem ett lngt och lyckligt liv. I Afrika naturligtvis. Det rder ingen som helst brist p negrer i vrlden, skandinaver r dremot en liten hotad srart som jag anser br f finnas kvar. Men det tycker inte du. Varfr?

Eller s kanske negrer kan f bo hr om de fr ett bttre liv n i Afrika? Fr jag har svrt att tro att du aktivt gr ngot fr att situationen i de risiga delarna av Afrika blir bttre. Det r lite som att sga "Jag hatar inte judar utan nskar dem ett lngt och lyckligt liv. I Auschwitz naturligtvis."

Citat:
Hon har varit mobbad.
Citat:
Bry dig inte om att resonera med henne. Hon har varit mobbad och det har satt sina spr. Vissa r som de r och kan inte pverkas.

Rasisten visar sin hga niv. Tv gnger, dessutom. Dubbelt s hg niv!

Citat:
Du kan inte gmma dig bakom rasbiologi. Oavsett skillnader, om de existerar eller ej, s motiverar det inte folkmord.

Frekommer inget folkmord. Det r terigen typisk rasistretorik fr att f ppensinnade mnniskor att framst som onda.

Citat:
Trkigt att dessa rasistiska galningar inte sker mental hjlp av ngon sort fr sina problem, istllet fr att ta ut det p invandrare som ett gng frustrerade ADHD ungar.

Hller helt med!

Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Anti-vita r s fyllda av hat att de inte kan frst att bara fr att man inte hatar sig sjlv(och sitt folk) s betyder inte det att man hatar alla andra.

Det hr r ett bra klipp: [trams]

Om man inte r fylld av frakt mot andra, s kanske man inte br vara emot att dra alla ver en kam s till den grad att man utan motivering slnger ut invandrare samt utan motivering stnger grnserna fr mnniskor som inte visat sig vara skyldiga till brott.

Vilka r dessa anti-vita?

Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Min sign har ingenting med topic att gra. Den handlar om den typiske vldtktssemiten som vi alla fr hra om dagligen, senast i expressen tex. Precis som jag skriver i signen utelmnas signalement som vanligt, men nog med OT.

Jas? Jag tror att det r dina uppdmda sexuella behov som du projicerar. Skulle inte frvna mig om du aldrig ftt ligga och drfr skyller alla dina problem p invandrare.

Citat:
Man br d ocks inta en likadan instllning mot pstendet om att alla raser har samma frutsttning fr alla egenskaper med samma skepsis. Gr "rationalisten" det eller r du i sjlva verket inte rationell utan politiskt korrekt/kulturmarxist?

Nr ngon pstr att alla raser har samma frutsttningar behvs ingen vetenskaplig metod, d svljer du det med hull och hr.

Du har helt rtt! Alla raser har inte samma frutsttningar, och problemet r du och dina likar. I ett samhlle ska man se till att alla fr s lika frutsttningar som mjligt. Vetenskapen har gng p gng bevisat att genetiska frutsttningar inte r ngonting som man kan anvnda fr att srskilja mnniskor till olika klasser. Dremot vill du, anti-mnniska, p helt ologiska grunder, se till att de som inte ser ut som du fr det smre.

Citat:
Ja, det stmmer att det kan finnas en hel del bakomliggande psykologiska orsaker hos mnga. Daddy-issues r en av dessa. Ta Jan Guillou till exempel.

Men det behver inte vara s. Och dessutom r det s att det kan vara en attityd som man anammat, inte ngot man verkligen brinner fr. Det r det som gr att den hr kampen kommer att vinnas.

Jag tror du r arg fr att du inte har lika starka sikter som Jan Guillou, och inte fr komma till tals. Och nr du gr det blir du sur fr att mnniskor sger emot.

Citat:
Det r vl p den nivn ni sjlva befinner er.
Citat:
Jag r en vit och heterosexuell kvinna. Dessutom kan man undra p vilken niv din argumentation ligger eftersom du mste komma med personagrepp.

Ja, tyvrr r det mestadels den nivn i Integration & Invandring. Sjlv har jag ftt ddshot, och eftersom du r kvinna lr du f bde ddshot och sexuella hot. Bara att vnja dig, men jag hoppas du stannar eftersom det behvs fler som du fr att vga upp fr rasistmaffian.

Citat:
Sklart r det en hel del passiva och opolitiska som bara fljer med strmmen och inte har ngon strre, klar uppfattning, och ven de som inte uppmrksammats om "antirasismens" egentliga antivita fljder. Ordet ska spridas hgt och tydligt s att varenda person vet antirasisternas sanna ansikte.

Antivitismen r kejsaren utan klder, bara att peka ut och skratta. Fr eller senare kommer ven den fegaste byfnen att vga tnka och se utanfr sitt mentala fngelse!

Citat:
Sja, fixat. Jag vet inte vad du frvntar dig, blir ditt folkmordsuppmuntrande mer rttfrdigat fr att du r "vit hetro kvinna"? Vet du vad, skulle inte bry mig om du r en korvgubbe som pluggar p KTH, ditt antivita hat och folkmordsivrande r avskyvrt vilket som.

Skrattretande att DU av alla ska prata om "niv", antivit. Du har precis uppmuntrat att den Vita rasen, miljontals mnniskors utrotning med de mest patetiska lgnerna och "argumenten" ngonsin, och s ska du gnlla om "niv"?

Du har gjort det vldigt tydligt vart den antivita nivn ligger, tack. Lgner, psykopati och folkmord, tror inte att jag kan toppa din niv hur hrt jag n frsker..

Tror du verkligen att ngon, som inte r en mycket svagsint person, gr p era lgner? Om man inte har IQ lgre n 75 s inser man det otroligt korkade i att slnga med ordet anti-vit. Ni frutstter att alla som inte har ngot emot invandring hatar vita, eller snarare frsker f andra att frutstta det. Det r ingen som ser igenom er frvanskade retorik. Det gr bara s att mnniskor ser era sanna ansikten som rabiata frmlingsfientliga hetsare.

Rasister, dremot. Eftersom de r emot en viss sorts mnniskor, eller snarare alla som inte r som dem, r de allts mnniskofientliga. Att sga att vissa mnniskor inte fr existera p en viss plats, det r mnniskofientligt. r du mot mnniskor? Varfr r du emot din egen art?

Du r en psykopat. Din instllning och vrldssyn kommer se till att mnniskan regredierar. Drfr r du mnniskofientlig.

Jag r:
Fr mnniskan! Fr utveckling! Fr frihet!
2013-03-06, 09:33
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan

Jag r:

Nej, det r du inte. Inte om mnniskan i frga rkar vrdestta att sitt folkslag, och jordens mngfald av folkslag, fr dessa vill du radera ut i ngon sorts pervers kamp rasim.

Detta skulle, som frklarats, inte gra ngot alls fr ngon utveckling. Det finns inga som helst rimliga belgg fr att det faktum att det finns olika folkslag p jorden skulle hmma utveckling. Ska vi vara helt rliga s har merparten av folkslagens utveckling skett under konflikter.

Nej, du r inte fr VITA mnniskors frihet. Om vita vill ha sina lnder i fred, fr sig sjlva, s r du MOT denna frihet. Om vita mnniskor vill stta sina barn i blattefria skolor r du MOT denna frihet.

Sg hellre att du r fr den icke-vita mnniskan, fr deras vlmende p vitas bekostnad och fr den icke-vita mnniskans frihet. Och var rlig med att all din omtanke INTE inkluderar vita mnniskor, fr det r uppenbart att du r anti-vit.
2013-03-06, 10:19
Bannlyst
Citat:
Man br d ocks inta en likadan instllning mot pstendet om att alla raser har samma frutsttning fr alla egenskaper med samma skepsis. Gr "rationalisten" det eller r du i sjlva verket inte rationell utan politiskt korrekt/kulturmarxist?

Nr ngon pstr att alla raser har samma frutsttningar behvs ingen vetenskaplig metod, d svljer du det med hull och hr.

JAg tror p vad som bevisats. Biologi visar vissa skillnader mellan etniciteterna. Detta accepterar jag. Att dessa sm olikheter skulle gra ngon mer eller mindre vrd stller jag mig dock emot.

Nej alla raser har inte samma frutsttningar. Men nra p.

Ta tex det IQ mtningar som gjorts. ven de som anvnds av rasistsidan visar p att de med absolut lgst snitt IQ hller sig inom den undre normala grnsen. Med andra ord, de folkslag med lgst IQ har inte mycket lgre n de som har hgst.
2013-03-06, 10:20
Bannlyst
Citat:
Du kan inte gmma dig bakom rasbiologi. Oavsett skillnader, om de existerar eller ej, s motiverar det inte folkmord.

Folkmord??? Nu har jag ingen aning om vad du talar om..
2013-03-06, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Hller helt med!

Vad gulligt, antivit, men det r fortfarande du som fresprkar folkmord.

Citat:
Tror du verkligen att ngon, som inte r en mycket svagsint person, gr p era lgner? Om man inte har IQ lgre n 75 s inser man det otroligt korkade i att slnga med ordet anti-vit. Ni frutstter att alla som inte har ngot emot invandring hatar vita, eller snarare frsker f andra att frutstta det. Det r ingen som ser igenom er frvanskade retorik. Det gr bara s att mnniskor ser era sanna ansikten som rabiata frmlingsfientliga hetsare.

Rasister, dremot. Eftersom de r emot en viss sorts mnniskor, eller snarare alla som inte r som dem, r de allts mnniskofientliga. Att sga att vissa mnniskor inte fr existera p en viss plats, det r mnniskofientligt. r du mot mnniskor? Varfr r du emot din egen art?

Du r en psykopat. Din instllning och vrldssyn kommer se till att mnniskan regredierar. Drfr r du mnniskofientlig.

Jag r:

Om man sett verkligheten ett dugg ser man vad ni fresprkar, och det r inget mindre n bortblandning och ofta rent av fysiskt mrdande och vldtkter av Vita, allt fr "mngfalden". Ni r antivita psykopater som mste gmma er bakom "antirasism" fr att f det lta acceptabelt.

Om man sger att man vill bevara Vita rasen och mnniskor kommer du skrika "kttare" och "rasist", just fr att du r antivit. Du kan inte acceptera en vrld med Vita mnniskor, du har ett djupt behov av att utrota Vita, du r tydligt psykopat, eller helt enkelt jvligt hjrntvttad.

Varfr kan inte Vita och mnniskor leva fredligt tillsammans, hur r "fri invandring" ett rttfrdigande av antivitt folkmord? Varfr avskyr du Vita s mycket att du mste ha oss utrotade, antivit?

Du r fr folkmord, frfall och tyranni, allt annat r bara lgner och tckmantlar du kommer med, antivit.
2013-03-06, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Folkmord??? Nu har jag ingen aning om vad du talar om..

http://www.hrweb.org/legal/genocide.html

Citat:
Ursprungligen postat av FN:s folkmordskonvention
Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;

http://www.friatider.se/carina-rydbe...t-ar-vardelost
http://www.friatider.se/fn-chef-eu-s...sk-homogenitet

Kom in i matchen liksom.. om man inte mrkt vad "antirasisterna" fresprkar, och att deras "medmnsklighet" leder direkt till utrotningen av Vita. Ja, d har man vl bott under en sten.
2013-03-06, 13:57
Medlem
fboba40s avatar
Citat:
http://www.hrweb.org/legal/genocide.html
Kom in i matchen liksom.. om man inte mrkt vad "antirasisterna" fresprkar, och att deras "medmnsklighet" leder direkt till utrotningen av Vita. Ja, d har man vl bott under en sten.

Fr att liksom frst hur du tnker:
Om en, enligt dina definitioner, svensk person fr barn tillsammans med en icke-svensk, borde det karaktriseras som nt slags "medhjlp till folkmord" d?
2013-03-06, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Fr att liksom frst hur du tnker:
Om en, enligt dina definitioner, svensk person fr barn tillsammans med en icke-svensk, borde det karaktriseras som nt slags "medhjlp till folkmord" d?

Systematisk propaganda och kampanjer ssom i media, reklam, tidningar, TV och film som frekommer r, liksom statens policy av invandring och integration av icke-Vita tills Vita frvntas att blandas bort, r att betrakta som handlingar med direkt orsak och medhjlp till det antivita folkmordet.

Vad ngon sjlvhatande antivit eller desperat Thaiimportr uppmuntras till av samhllet att gra kan finnas osmakligt nr all den historia, kultur och arv s lttsamt blandas bort och frgrs fr all evighet. Men det kan ju vara en slags sjlvsanering samtidigt, vilket samhlle behver de ivrigaste folkfrrdarna nd?

Antivita systemets propaganda r enligt lag och definition folkmord, och alla deltagare i ett sdant systemt r skyldiga till utrotningen av Vita.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in