• 2
  • 3
2013-02-25, 16:12
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swifto
Okej ska ta en titt på deras
Haha, skulle bli riktigt najs faktiskt om jag fick ökad libido eftersom jag har haft problem med det en längre period.

Är det lättare att trycka i skinkan än i låret? Tycker låret verkar praktiskt

Nä inte lättare tvärt om men många upplever benen som smärtsammare, tråkigt när man få ta sig fram i rullstol
Citera
2013-02-25, 16:20
Medlem
BMEs avatar
Det jobbiga är inte pung atrofin utan att det gör ONT när det sker. (för mig varjefall) Jävligt obekvämt när det känns som nån roundhouse kickat dig i jordnötterna. Därav hcg.

För att lägga mina 5cent. Jag personligen har lagt ner allt vad nolva heter, får bara massa skit av det. Kör på Ghrp varianterna för att bounca tillbaka snabbare. Min högst personliga åsikt dock.
Citera
2013-02-25, 16:29
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BME
Det jobbiga är inte pung atrofin utan att det gör ONT när det sker. (för mig varjefall) Jävligt obekvämt när det känns som nån roundhouse kickat dig i jordnötterna. Därav hcg.

För att lägga mina 5cent. Jag personligen har lagt ner allt vad nolva heter, får bara massa skit av det. Kör på Ghrp varianterna för att bounca tillbaka snabbare. Min högst personliga åsikt dock.

Du mernar finnar som fan av nolvan?
Hur kör du peptiderna och vilken?
Citera
2013-02-25, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bambamz
Du lär ju fronta första 2 sticken på 1000 mg då antar jag. Sen är det klart att du tappar vätskeansamling när du går av Antar att du menar att du tänker köra 500 mg e5d? Kanske inte är så optimalt att köra enanthate e7d

Förstår inte varför folk predikar med att dubbla första 2 sticken? Slå det på roidcalc med bara dubbel första-stick så har man identiska nivåer direkt. Kör man med dubbeldos första 2 så har man inte sin riktiga steady-state förrän dag 38.

Allt enligt Roidcalc.com, men klart kan ju ha fel uppgifter där
Citera
2013-02-25, 16:44
Medlem
BMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Du mernar finnar som fan av nolvan?
Hur kör du peptiderna och vilken?

Japp, väldigt prone för finnar och det blir bra mycket värre med nolvan för mig, plus att jag känner en letargi inte av denna värld.
Jag har GHRP-2 som min standard peptid. Men vid kur avslut slänger jag in Igf också, mest för att få behålla så mycket som möjligt. Köra dessa på max rekommenderade doser. Känner att jag är tillbaka mycket mycket snabbare än på nolva också. Sen att nolva och armidex är cancer medicin gör inte valet svårare direkt.
Citera
2013-02-25, 19:18
Medlem
swiftos avatar
Kommer beställa Galenika Testo-E 500mg och köra som planerat e5d. Totalt blir det en 16 injects, alltså en kur på nästan 3 månader. PCT blir 60mg nolva i 7dagar följt av 20mg resterande 3 veckor. PCT körs 2veckor efter sista inject. Arim beställs också som jag kommer ta e2d .5 mg för att förhindra gyno under kuren.

Håll utsikt i kur rapporter, snart kommer jag börja skriva där för er som är intresserade.
Tack för all hjälp och extra stort tack till bad-boy
Citera
2013-02-25, 19:55
Medlem
Pounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FittSlaskaN
Jaha, tänkte på "Half life" enligt roidcalc 5 dagar.

Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Ja, jag ljög! Den är på 5,25 dagar

Enanthate har halveringstid på 10,5 dgr,,
Citera
2013-02-25, 20:44
Medlem
Faomans avatar
Kommer följa dig. Kör hårt!
Citera
2013-02-25, 21:19
Medlem
FittSlaskaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pound
Enanthate har halveringstid på 10,5 dgr,,

Vad står Half-life för då?
Citera
2013-02-26, 07:07
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FittSlaskaN
Vad står Half-life för då?

Det står ju även på roidcalc att du bör räkna det dubbla om du kör i delta muskeln så hur dom värdena kommit till vet jag inte, sub inject?

Men 5*2=10

Ska följa din rapport
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här