Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-03-01, 10:04
  #13
Avstängd
Jag behövde bara eltändning så jag vet inte mer. Låter konstigt att han inte kunde skicka eltändningen
eftersom jag hade igniters själv. DEAR WE DO NOT SHIP OUTSIDE UK fick jag svar bara.
Citera
2013-03-01, 11:59
  #14
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reespekt
Jag behövde bara eltändning så jag vet inte mer. Låter konstigt att han inte kunde skicka eltändningen
eftersom jag hade igniters själv. DEAR WE DO NOT SHIP OUTSIDE UK fick jag svar bara.

Han skickar nog med flyg och då upptäcks kanske eltändningen och det blir kalabalik?
Citera
2013-03-01, 12:26
  #15
Avstängd
Kemikalier får han inte skicka , men eltändning utan batterier är lagligt
Citera
2013-03-12, 16:35
  #16
Medlem
Är det bara för mig det står så här när jag försöker beställa?
Citat:
Invoice Address
The catalog shipping database does not have any shipping options defined for this location. Please contact us directly with your order.
Har ni som har beställt kontaktat honom direkt eller skrev ni bara in eran hemadress i fälten och sedan gick vidare till frakten?
Citera
2013-03-12, 21:44
  #17
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BugzyBoy
Är det bara för mig det står så här när jag försöker beställa? Har ni som har beställt kontaktat honom direkt eller skrev ni bara in eran hemadress i fälten och sedan gick vidare till frakten?

Hej!
Man måste kontakta honom via epost. Skriv som det är att du vill beställa till Sverige och ange dina produkter så får du också reda på vad frakten blir. Han är trevlig och hjälpsam.

EDIT: Reespekt skrev att han inte skickade utomlands men innan han blev avstängd hade han minst sagt en ovana att dissa allt annat än sina "egna produkter" som han försökte sälja.
__________________
Senast redigerad av Tigerskott 2013-03-12 kl. 21:51.
Citera
2013-03-13, 16:45
  #18
Medlem
Okej tack så mycket Tigerskott!

Har nu dragit iväg ett mail med beställning och adress. Hoppas han svarar snart
Citera
2013-03-13, 21:00
  #19
Medlem
Oj då jag kunde inte redigera mitt förra inlägg , men jag återkommer med fraktkostnader senare.
Citera
2013-03-20, 21:52
  #20
Medlem
Frakt för 1400g produkter var 120 kr. Jag tyckte priset var rimligt och det skulle ta 5 dygn för att paketet ska komma fram.
Citera
2013-03-21, 09:13
  #21
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BugzyBoy
Frakt för 1400g produkter var 120 kr. Jag tyckte priset var rimligt och det skulle ta 5 dygn för att paketet ska komma fram.

Det låter mycket bra! Du kommer att få varor med hög kvalité som är bra inpackade
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback