2019-12-27, 14:39
Medlem
Dr_Kronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milosebic
Vilka hyllar honom?

Du gör ju det.
Citera
2019-12-27, 14:41
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:
Vilka är de? Kan du ge exempel?
Hans fru. Du kanske? Dom flesta som betalar för att se honom. Alla som lajkar hans inlägg på sociala medier.
Citera
2019-12-27, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Krona
Du gör ju det.
Nu har du tolkat saker du inte förstår.
Citera
2019-12-27, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picamagpie
Hans fru. Du kanske? Dom flesta som betalar för att se honom. Alla som lajkar hans inlägg på sociala medier.
Det låter som väldigt många människor? Är du en av dem?
Citera
2019-12-27, 14:43
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:
Det låter som väldigt många människor? Är du en av dem?
Nej, är du?
Senast redigerad av Picamagpie 2019-12-27 kl. 14:46.
Citera
2019-12-27, 15:03
Bannlyst
Citat:
Vilka hyllar honom?
Du gör det. Du tycker ju att han är stark. Tycker du att han är stark för att han hatar SD eller för att han anser att invandringen kostar en pizza?
Citera
2019-12-27, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Intressant eskalering,
  • Nour lägger upp en bild på Schyffert.
  • Ett troll kommenterar att Schyffert är en "stendum pizzamatematiker".
  • Nour gormar om att han är en "Bitter jävla Jimmy Åkesson-kuksugare".
Därefter trillar Schyffert själv in, med vinpavan på bordet & ungen i knät, och börjar dilla om SD & "rasister".

Både Schyffert & Nour framstår som ganska instabila & tragiska figurer. Uppriktigt synd om ungen faktiskt.

Och nu tror säkert alla idioter som lajkat Schyfferts rant på Instagram och vissa som läser Aftonblaskan att det var minst 5000 "satans rassetroll SD-svin" som han så fint uttrycker det, som står bakom "attacken". Och media sprider den enormt uppförstorade och falska bilden glatt vidare. Men det var mycket
lättare för dem att hålla på så förut när folk okritiskt svalde det betet. Numera ser de flesta igenom den smutsiga taktiken.
Senast redigerad av Pazzamo 2019-12-27 kl. 15:18.
Citera
2019-12-27, 15:21
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Ja, tack för länkar. Men jag menade vad är det som skrivits till Schyffert. Har han lagt fram de kommentarerna så man kan se dem?
Ja, han borde bara visa dem så folk får se vilka det är som är så elaka mot mångmiljonärerna. Hänga ut dem helt enkelt. Hade nog varit åtgärd nummer ett för någon med så mycket mediamakt och följare känns det som?

Verkar ju väldigt märkligt, nästan som en iscensättning?

Inte för att jag tvivlar på att det finns troll och idioter på nätet precis, men om det är två stycken typ....tjacka lite skinn på näsan/häng inte ut dina barn på nätet (något jag ALDRIG skulle göra av uppenbara skäl som tydligen undgår Schyffert).
Citera
2019-12-27, 15:24
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Som jag har fattat det så blottade hon sig vid inspelning av något "humor"-program för någon TV-kanal.

Man kan ju tänka sig hur abrupt karriären hade tagit slut om en manlig "komiker" hade gjort samma sak.

Det var i "Ballar av stål" som hon står i en fontän och dra upp kjolen. Hennes roll hette Bitterfittan.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-for-blottning
Citera
2019-12-27, 15:24
Medlem
X-fronts avatar
All publicitet är bra publicitet.
Jag ser det inte som några konstigheter att han i detta nu väljer att skriva som han gör.
Folket höll på att glömma bort karln, och nu när han har nytt på gång så passade det perfekt att komma med ett sådant utspel.

Synd att han inte är så smart så han väljer en bild som osar lätt medelsvensson-dekadens i sitt ässe. Speciellt när man vet om att frugan knaprar piller.

Men lite kredd ska han ha, länge sedan jag blev så road av honom som idag.
Citera
2019-12-27, 15:30
Medlem
Jag ska bara tillägga att jag var i kommentatorsfältet på Nours morgonrocks-bild på Henrik och det yttrades ingenting rasistiskt, ingenting mot barnet och ingenting mot Nour. Man fick intrycket att hon var psykiskt labil igår afton/natt. John berättar om att han är bekant med en av de anhäriga till IKEA-mordet då han diskuterar med Nour och svaret blir att han också ska suga Jimmies kuk( hon skriver Jimmy). Ytterst okänsligt och väldigt trist.
Citera
2019-12-27, 15:47
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det var i "Ballar av stål" som hon står i en fontän och dra upp kjolen. Hennes roll hette Bitterfittan.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-for-blottning

Gick hon inte runt och visade pattarna också vid ett annat tillfälle?

Hahaha, vilket psykfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in