Flashback bygger pepparkakshus!
2018-05-27, 15:08
Medlem
Cheeswisss avatar
Jag mste bertta om nr jag jobbade p en mack, och d sljer vi filmer som ligger vid disken.. Och en glad trevlig mamma med barn p ca 7-10 r ..och hon sger hh kolla Teen Wolf den ska vi se i kvll den kper vi..
Och filmen brjar med att LDC knullar en tjej bakifrn samtidigt som han snortar kokain... Jag hoppas verkligen att hela familjen sg hela filmen
Citera
2019-01-04, 08:21
Medlem
Hade jag velat se en porrfilm hade jag satt p ngot frn Brazzers...
Besviken d jag sparat denna filmen lnge i tron att det var en sevrd film. Kan frst om mnga tycker den r underhllande. Filmer med duktiga skdespelare och dialog utver det vanliga brukar g hem hos mig annars.
Tycker dock den inte var s trovrdig i handlingen med allt knarkande. Hade jag varit yngre och internet-porren funnits s hade den dock varit klockren.

5/10
Citera
2019-01-09, 12:49
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Tycker dock den inte var s trovrdig i handlingen med allt knarkande. Hade jag varit yngre och internet-porren funnits s hade den dock varit klockren.

Belfort sjlv lr ha kommenterat filmen med att verkligheten var nnu grisigare
Citera
2019-01-16, 18:46
Medlem
MegalodonIsAlives avatar
Sg den idag. Fyfan vilken bra film, garvade som tusan och filmen hade sina dramatiska gonblick.

Fenomenal insats av mr Leonardo & Robbie.

8.5/10
Citera
2020-06-24, 19:05
Medlem
Min absoluta favorit av Scorsese, satan i helvete vilken ktur det var att se denna p bio!

Frresten, kan man jmfra den hr med Wall Street och dess uppfljare, Wall Street - Money Never Sleeps?
Citera
2021-05-10, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheeswiss
Jag mste bertta om nr jag jobbade p en mack, och d sljer vi filmer som ligger vid disken.. Och en glad trevlig mamma med barn p ca 7-10 r ..och hon sger hh kolla Teen Wolf den ska vi se i kvll den kper vi..
Och filmen brjar med att LDC knullar en tjej bakifrn samtidigt som han snortar kokain... Jag hoppas verkligen att hela familjen sg hela filmen
Filmen klipptes ner med en fjrdedel av lngden nr den skulle visas p bio i Frenade Arabemiraten - man brjade skert med en rivstart och strk denna ppningsscen. Dessutom maskades en hel del av dialogen bort i det som blev kvar - srskilt mnga av svordomarna och "fuck"-en frsts...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in