Flashback bygger pepparkakshus!
2013-03-08, 15:29
Medlem
Så jävla ynkligt.
Citera
2013-03-08, 15:38
Medlem
..FAN..s avatar
Var ju väntat egentligen?

Tråkiga är att alla ung vänster/center/miljöpartier ser att deras "kampanjer" fungerar och kommer fortsätta.
Citera
2013-03-08, 15:38
Medlem
Blundettos avatar
Jag kanske missförstår men är inte rubriken något missvisande. Jag tolkar det som att kontrollerna i tunnelbanan stoppas. Andra REVA-kontroller lär fortsätta?
Citera
2013-03-08, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Jag kanske missförstår men är inte rubriken något missvisande. Jag tolkar det som att kontrollerna i tunnelbanan stoppas. Andra REVA-kontroller lär fortsätta?

Jag behöver också ett klarläggande angående denna fråga samt att i artikeln betonas följande;

Citat:
Han är också noga med att påpeka att andra polisenheter i länet fortsätter att beivra plankning i t-banan samt att beslutet är taget av honom [...]

Betyder detta att REVA-kontrollen fortsätts av andra polisenheter? Missvisande artikel och trådtitel.
Citera
2013-03-08, 16:46
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Sverige är verklighetens The Twilight Zone. Jävla dårhus!
Citera
2013-03-08, 16:52
Medlem
MindreModigMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..FAN..
Var ju väntat egentligen?

Tråkiga är att alla ung vänster/center/miljöpartier ser att deras "kampanjer" fungerar och kommer fortsätta.

Det är väl det mest tragiska.
Hoppas att inte tidningsdöden dröjer för länge så att detta får fortsätta.

Politiskt fattade beslut skall gälla o lag o ordning ska råda, hur j-a svårt kan det vara?
Citera
2013-03-08, 17:01
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeupFFS
Haha, svenskar, vad i helvete håller vi på med.

Vi förstör vårt land och vänsterpatrasket är helt till sig av lycka nu när de har lyckats förstöra de sista föutsättningarna för ett välfungerande samhälle som REVA stod för.
Citera
2013-03-08, 17:03
Medlem
Bongomans avatar
Nu ska man bara hitta ett sätt att komma runt detta. Istället för gränspolisen skyltar man om till ordningspolisen. Det är fortfarande ett brott som kan ge fängelse att åka tub utan biljett. Därför låser man in den illegale och alla andra utan ID i en skrubb tills bussen är full och då bussar man dem direkt till stationen. Skillnaden blir att de som är legala men saknar ID för tillfället får en busstur i onödan. Allt går att lösa.
Citera
2013-03-08, 17:05
Medlem
TheHmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeltak
Betyder detta att REVA-kontrollen fortsätts av andra polisenheter? Missvisande artikel och trådtitel.

Det är inte mitt fel att DN uppdaterar artikeln och rubriken 4 gånger och lägger till 15 rader text varje gång, sen ändrar länken och klargör vad som sas...?

Mod får ändra rubriken till... något som stämmer...
Citera
2013-03-08, 17:09
Medlem
Tycker alla ska maila honom och klargöra för honom vilken jävla syltrygg han är. Det är alltså media och vänstermaffiam som ska berätta för polisen hur polisen ska göra sitt jobb? Sanslöst.
Citera
2013-03-08, 17:12
Medlem
Kassiopeias avatar
För ett tag sedan startade jag en tråd som hette "Svenskarna förtjänar vad de får!" Och i dag är det tusenfalt sant. Om ni inte går man ur huse för att demonstrera FÖR REVA och visa ert stöd för polisen förtjänar ni att dras med alka "papperslösa" som nu snart får gratis tandvård och medicin också. Rätt åt er för helvete, ynkryggar som skiter i att försvara ert land.
Citera
2013-03-08, 17:17
Medlem
kalasetistans avatar
Haha, underbart! Ett riktigt slag i fejjan på rasisterna.

För övrigt finns det viktigare saker för polisen att lägga resurser på, än att springa i T-banan och jaga papperslösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in