2013-03-13, 08:05
Medlem
sheldor4599s avatar
Var riktigt taggad på MLB 13 the Show. Tänkte beställa från Amazon som jag brukar göra med spel som inte släpps i Sverige, enda kruxet var att just MLB the Show kunde de inte skicka till adresser utanför USA. Surfade in på prisjakt och hittade att man kunde köpa via megastore. Idag fick jag dock ett mail där det stod att produkten blivit restad och det kan ta 0-2 veckor för den att komma fram och om jag vill kan jag helt enkelt begära pengarna tillbaka och avboka produkten. Nu till min poäng, funderar på att bara avboka och beställa från videogamesplus.ca istället men är lite osäker på om det är värt. Någon som har erfarenhet om hur lång tid det brukar ta för produkterna att komma fram om man beställer därifrån? Eller kanske har en annan sida som fixar snabba leveranser från staterna till Sverige? Tacksam för svar.
Citera
2013-03-13, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheldor4599
Var riktigt taggad på MLB 13 the Show. Tänkte beställa från Amazon som jag brukar göra med spel som inte släpps i Sverige, enda kruxet var att just MLB the Show kunde de inte skicka till adresser utanför USA. Surfade in på prisjakt och hittade att man kunde köpa via megastore. Idag fick jag dock ett mail där det stod att produkten blivit restad och det kan ta 0-2 veckor för den att komma fram och om jag vill kan jag helt enkelt begära pengarna tillbaka och avboka produkten. Nu till min poäng, funderar på att bara avboka och beställa från videogamesplus.ca istället men är lite osäker på om det är värt. Någon som har erfarenhet om hur lång tid det brukar ta för produkterna att komma fram om man beställer därifrån? Eller kanske har en annan sida som fixar snabba leveranser från staterna till Sverige? Tacksam för svar.

Vet inte om det relevant, men när jag beställde min longboard från USA så tog det 1,5 veckor för den att komma till postkontoret. 2 om man räknar från dagen jag la in beställningen.
Citera
2013-03-13, 10:39
Medlem
Freebss avatar
När jag har köpt saker från USA så har det snittat på 1,5-2 veckor varje gång. Sen kanske det beror på vart i USA du köper ifrån, vad vet jag.
Citera
2013-03-13, 10:46
Medlem
De gånger som jag har beställt från videogameplus har det tagit exakt en vecka varje gång. Helt klart den bästa "amerikanska"-återförsäljaren jag har handlat av.
Citera
2013-04-03, 17:07
Medlem
JokkMokks avatar
Fick hem från videogameplus igår, lade in beställningen den 24/3. Påskledighet och grejer, bra jobbat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in