Svara
  • 1
  • 2
2013-03-14, 09:54
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-izzy
En solklar femma från mig!
Good times!

Skall tillägga att jag är god vän med TS och även med i rapporten

Samt ganska berusad nu* och skrattade nog en hel del extra bara för det!
Kan fylla i med luckor om så behövs! ^^

*konstigt att jag kan stava nu xD

Haha luckor fylls i med jämna mellanrum, inte senast i helgen. Hade helt glömt bort att jag gått runt och pratat rosa knark med folk.
Citera
2013-03-14, 09:55
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerpetualVoid
En fantastisk rapport, utan tvekan fem förkrympta tjackballar av fem möjliga! Jag garvade riktigt hårt åt vissa händelser, bland annat Raketmannen som kaskadpissade och sedan blev plockad av polisen. Du skriver bra och med stor inlevelse, man får intrycket att man är där. Ser fram emot fler vansinniga strofer.

Nu är det för övrigt torsdag. Det innebär att vi ses i morgon, herr Bombasta. Se upp för narkotikaspan!

Tack tack! Ja den mannen var riktigt sjuk. Han gick från camp till camp och gjorde ungefär samma sak som han gjorde med oss, sann ärkehjälte!

Not even the Tactical Narcotic Team kan åt oss, hell gåsen!
Citera
2013-03-14, 09:56
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apocalypto
fan vad härlig läsning, trist att det är så länge kvar till sommar bara. Man blir ju nådigt taggad på festival! Själv vågar jag inte riktigt släppa lös så mycket serotonin flera dagar i rad, med risk för att bli apatisk flera dagar/veckor efteråt. Men det låter ju helt klart askul när man läser om det

Jag kommer spendera hela sommaren i Usa, hoppas det finns lite sköna festivaler där med härligt knarkande människor

När man väl är inne i det är det bara att fräsa på. Effekten avtar ju efter var dag som går men ja, du får vara beredd på att må förjävligt i ungefär lika många dagar som du knarkat. För min del det var ons-sön och då mådde jag skit sön-tors ungefär. Men magin och hela upplevelsen gjorde det såååå värt det
Citera
2013-05-22, 23:13
Medlem
LightClouds avatar
Grymt trevlig rapport! Fullpott från min sida i alla fall. All heder åt dig, Bombasta!
Citera
2013-05-22, 23:18
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Grymt trevlig rapport! Fullpott från min sida i alla fall. All heder åt dig, Bombasta!

All heder åt dig LightCloud som orkade läsa allt! Jag vill se din 3-MMC galenskap på årets festivaler! Häng på vetja
Citera
2013-05-22, 23:39
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasta
All heder åt dig LightCloud som orkade läsa allt! Jag vill se din 3-MMC galenskap på årets festivaler! Häng på vetja

Haha, du vet hur det är på centralstimulanta droger... När man väl börjar med något så går det inte att sluta! Jag började läsa lite och sedan helt plötsligt hade jag läst allt...
Citera
2013-05-22, 23:48
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Haha, du vet hur det är på centralstimulanta droger... När man väl börjar med något så går det inte att sluta! Jag började läsa lite och sedan helt plötsligt hade jag läst allt...

Haha så sant så! Då stod jag i alla fall för lite kvällsnöje!
Säger det igen: Häng med i år. 100% galenskap utlovas
Citera
2013-05-23, 21:22
Medlem
SeMeNoMores avatar
Så jävla rock'n'roll!

Gillart.
Citera
2013-05-23, 21:27
Medlem
Bombastas avatar
Citat: