2013-03-15, 08:01
Citat:
Sätter ner foten och säger som Anjoh.. det finns kritik och så finns det kritik, i detta fall är det direkt iogonfallande tydligt - att du har uppenbara psykiska störningar och mycket trasig verklighetsuppfattning, det var riktigt bra att det kom fram på det här sättet och att du sjunger ut rejält.
Ursprungligen postat av SlaveOfChrist
Fast grejen är ju att det hela styrs i hemlighet. Katolikerna har ju givetvis ingen aning om att det är ondskan själv som bor i Vatikanen. Jesuiterna arbetar på ungefär samma sätt som muslimerna, dom attackerar inte utifrån, utan dom attackerar inifrån. Dom är infiltratörer.
Kolla bara på alla påvar och högt rankade personer inom vatikanen som har dött på mystiska sätt efter att dom har protesterat mot jesuiterna. Det är jesuiterna som står bakom alla dödsfall inom den katolska kyrkan och det är också därför som hela Europa bannlyste jesuiterna för hundratals år sedan när dom var etablerade över hela Europa.
Jesuiterna försöker visa en positiv bild utåt, men bakom den stängda dörren så är det en helt annan story. Satan är smart, han avslöjar ju inte sig officiellt. Att Satan använder sig utav katolicismen, som påstår att dom är "kristna", är ett extremt smart drag av honom.
Som sagt, gör research på jesuiterna och inse vilka onda människor dom är..
VAKNA!
Kolla bara på alla påvar och högt rankade personer inom vatikanen som har dött på mystiska sätt efter att dom har protesterat mot jesuiterna. Det är jesuiterna som står bakom alla dödsfall inom den katolska kyrkan och det är också därför som hela Europa bannlyste jesuiterna för hundratals år sedan när dom var etablerade över hela Europa.
Jesuiterna försöker visa en positiv bild utåt, men bakom den stängda dörren så är det en helt annan story. Satan är smart, han avslöjar ju inte sig officiellt. Att Satan använder sig utav katolicismen, som påstår att dom är "kristna", är ett extremt smart drag av honom.
Som sagt, gör research på jesuiterna och inse vilka onda människor dom är..
VAKNA!
Det finns mycket man inte kan sympatisera med, jag gillade t.ex inte den så kallade historieundervisningen i skolan, och en hel del annat som samhället stod för och då pratar vi inte dåtid några hundra år tbx i historien utan det benämns som nutid - det resulterade inte i att jag började hata men ville jag så hade jag när som helst kunna bli fullblodsidiot, som du är här, men du är troligtvis både sjuk och avundsjuk, sök hjälp istället.
Lär dig älska.