Min mobil ringde och jag kollade snabbt vem som skte mig mitt i natten, och naturligtvis var det ju han: Min impotenta gamla "plnbok" , och han var frsts orolig att jag skulle bli uppraggad av ngon yngre kuk p krogen.
- Heej lskling, sade jag och frskte att inte lta tillgjord.- Ja, hej lilla gumman. r allt vl med dig, frgade han oroligt? - Jaaa, allt r vl. Jag sitter p ett nattcaf med Lena och tar det lugnt.
- Men skulle inte du komma hem till mig efter krogen? - Joo, men Lena ville prata ut om lite saker. Hon ligger i skilsmssa och har det jobbigt just nu.
- Ok...jaha...
- Jag ringer dig i morgon, snuttis. N mste jag g p toa. Hej, hej.
hh vad jobbigt, sade jag till Lumumbo. Min gamla "plnbok" r s jvla svartsjuk, och han ska alltid ringa nr jag minst vill snacka med honom.- Du vara med mig nu, kvinna. Han r din plnbok, men jag r din man. OK?
Sja,sja, sakta i backarna sade jag och reste mig mot Lumumbo. Du r min Kuk och inte min man. r det uppfattat, sade jag och krde upp en hand i skrevet i p Lumumbo.
Okehh, okehh bebby. Jag r din kuk och du r min fitta, sade han och lade upp mig p kksbordet. Med upphetsad iver kldde han av mig och kysste mig hrt och jag drog ner hans gylf, samtidigt som han pressade in sin bamsing i underlivet p mig. Lumumbo juckade som en galen hingst, och jag skrek som i trance ut min kttja nr hans vlpumpade kuk jobbade fram och ter i mig. Hela kket fylldes pltsligt med afrikanska mn som vaknat av vran krleksakt, men vi var fr upptagna fr att bry oss.
Senast redigerad av Bullfetta 2023-04-25 kl. 16:57.