Svara
  • 2
  • 3
2023-04-22, 21:19
Medlem
Bullfettas avatar
Lumumbo frgade om jag ville smaka p en traditionell somalisk rtt, samtidigt som han plockade fram en massa kryddor ur skpet. Han stllde fram en burk med grngult pulver, och en skarp doft spred sig i kket.
Det r berbere, en kryddblandning som ger smak till kttet, svarade Lumumbo och hllde det ver kycklingen som lg p en bit hushllspapper.

r det dr frskt, frgade jag misstnksamt ? - Man aldrig veta, frst vi smaka sedan vi veta, sade Lumumbo och sg allvarlig ut.

Han plockade sedan fram ngot platt och sunkigt som han kallade fr "Injera", och bredde ut den som en disktrasa p bordet. - Detta r vldig mumsig, sade Lumumbo och slickade sig om munnen. Han slickade sig ofta om munnen, noterade jag i det gonblicket. Det ser ju ut som ngot katten skitigt ut, r du sker p att det r tbart undrade jag och rynkade p nsan?- Ja, det vara tbart. Det vara jttegott. Du kommer att lska det, frskrade Lumumbo och brt isr kycklingen i bitar med hnderna ver Injeran. D titttade jag p mitt armbandsur och gspade samtidigt fr att visa att jag brjade trttna.

I samma stund brjade Lumumbo glufsa som en utsvulten Dobermann pincher vid bordet, och det slafsades kyckling s det stod hrliga till.
Citera
2023-04-25, 16:47
Medlem
Bullfettas avatar
Min mobil ringde och jag kollade snabbt vem som skte mig mitt i natten, och naturligtvis var det ju han: Min impotenta gamla "plnbok" , och han var frsts orolig att jag skulle bli uppraggad av ngon yngre kuk p krogen.

- Heej lskling, sade jag och frskte att inte lta tillgjord.- Ja, hej lilla gumman. r allt vl med dig, frgade han oroligt? - Jaaa, allt r vl. Jag sitter p ett nattcaf med Lena och tar det lugnt.
- Men skulle inte du komma hem till mig efter krogen? - Joo, men Lena ville prata ut om lite saker. Hon ligger i skilsmssa och har det jobbigt just nu.
- Ok...jaha...
- Jag ringer dig i morgon, snuttis. N mste jag g p toa. Hej, hej.

hh vad jobbigt, sade jag till Lumumbo. Min gamla "plnbok" r s jvla svartsjuk, och han ska alltid ringa nr jag minst vill snacka med honom.- Du vara med mig nu, kvinna. Han r din plnbok, men jag r din man. OK?
Sja,sja, sakta i backarna sade jag och reste mig mot Lumumbo. Du r min Kuk och inte min man. r det uppfattat, sade jag och krde upp en hand i skrevet i p Lumumbo.
Okehh, okehh bebby. Jag r din kuk och du r min fitta, sade han och lade upp mig p kksbordet. Med upphetsad iver kldde han av mig och kysste mig hrt och jag drog ner hans gylf, samtidigt som han pressade in sin bamsing i underlivet p mig. Lumumbo juckade som en galen hingst, och jag skrek som i trance ut min kttja nr hans vlpumpade kuk jobbade fram och ter i mig. Hela kket fylldes pltsligt med afrikanska mn som vaknat av vran krleksakt, men vi var fr upptagna fr att bry oss.
Senast redigerad av Bullfetta 2023-04-25 kl. 16:57.
Citera
2023-04-27, 17:18
Medlem
Bullfettas avatar
Lumumbo brjade yla som en varghanne nr det skulle g fr honom, och i det tnda kket hrdes: "Ynnff, Yynnff, Ynfff och utmattad sjnk zulukaffern ner ver mig. Det var d jag sg hur fruktansvrt ful Lumumbo var, och vilken vedervrdig andedrkt han hade -Urrrk, flytta p dig, sade jag och puttade honom t sidan.

Eftersom kket var tnt sg jag pltsligt hur fyra andra negerkarlar stod och runkade som galningar. Det var rejla doningar som kolvdes fram-och ter i deras stora nvar, och jag insg att ryktet om deras primitiva sinnelag var sant.

Lumumbo lg i sin tur p golvet och flmtade som en utmattad hund. Men jag insg ocks att jag sjlv lg dr bredbent p kksbordet med fittan vidppen, s frgan var om jag skulle slppa till och ligga kvar medan grabbarna rev av en "Ragnarunk". hh, man lever bara en gng tnkte jag, och srade mer p bena fr grabbarna.
D avfyrade den frsta babianen sin sats mot mig, och underligt nog gillade jag att se p nr kuken sprutade ver mig. Den andre babianen visade med hela kroppen att han skulle komma, och det gjorde han ocks med besked: En kaskad av sperma sprutade ut ver mina pattar och ver mitt underliv. Den tredje och den fjrde babianen stod ocks eldfrdiga och deras satser flg ut likt missilbrnsle ver mig. Det var inte ndigt vad nerkletad av sperma jag var, men i det lget var det bara sknt och hrligt att ligga dr p bordet som levande runkmotiv.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in