Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Porrstjärna tycker jag kan liknas med prostitution. De flesta prostituerade kommer inte ifrån direkt bra levnadsförhållanden.
Är man porrstjärna så säljer man ju sig själv också på ett sätt. Jag tror knappast att man är lycklig om man är porrstjärna alt. söker sig till det "yrket". Så det är väl inte särskilt konstigt att många slutar med att ta överdoser, super ihjäl sig osv.
I boken "Att älska som en porrstjärna" står det ju om en porrskådis som hänger sig själv alt. tar tabletter, jag minns inte exakt allt detaljerat.
Instämmer.
De rullar man sett i sina dar med exempelvis Rocco när han på sitt normala finkänsliga sätt sticker sin fb-dase i röven på nån stackars tjeckisk eller ungersk tjej, de brudarna har jag ju svårt att tro att de mår speciellt bra eller är speciellt lyckliga, framförallt inte där och då.
Min tro är snarare att just de kanske inte hade så mycket val, utan att de snarare valde det alternativet som var minst illa för dem. De kunde ju mycket väl ha varit omöjligt för dem av en eller annan anledning att försörja sig i tjeckien eller ungern(eller var det nu må vara) och att spela in en porris var det enda alternativet att få mat för dagen på.
I intervjuer har ju exempelvis Aylar Lie sagt att hon spelade in porrisarna i usa under en period när hon inte mådde specielt bra och knarkade friskt, andra har ju även sagt att de varit inne i en väldigt självdestruktiv period i livet när de spelat in porrisarna.
Som sagt, jag tror inte riktigt på att det är glamouröst på något sätt i den där branschen utan att det tvärtom är ganska skabbigt när allt kommer kring.