Citat:
Ursprungligen postat av
Femininum
Jag kan inte få ihop det ni skriver om honom, alltså om Lasse... han var en av mina bästa killkompisar på den tiden då vi delade på min lägenhet och då förekom det inga droger eftersom jag själv fullkomligt hatade/hatar sånt. Sista gången jag såg Lasse var när han kom ner och hälsade på mig i Hillerstorp (då jag hade flyttat från Nyköping) tillsammans med Dennis och detta var två månader innan han blev sprängd. Lasse har alltid varit snäll och trevlig, vi hade många samtal ihop och minnen. Han var förtjust i en tjej som jag inte kommer ihåg namnet på idag men vi hade många samtal om det. Lasse var ganska djup av sig, kanske inte alltid som alla andra men väldigt lätt att prata med, öppen och glad. Han var känslig oxå ska tilläggas med på ett positivt sätt, alltså han hade lätt till tårar.
GM hette då M**** B*ix* i efternamn om jag minns rätt och känner endast till dem vid namn. Hur som helst så känner vi tydligen Lars Östergren på många olika plan? Men hur som helst, han är saknad och var en snäll kille.
Om namnet i detta inlägg stämmer, så finns det en M B i Nyköping, f 1964, som är "på församlingen skriven" 1987.