Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2013-03-28, 22:41
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Har du provat Grapefrukt? Jag är intresserad av att veta om detta naturgodis är som jag läst, att det potenterar opioider. Någon annan kanske?

Nej, dessvärre inte! Kan inhandla lite imorgon och prova i helgen dock!
Citera
2013-03-28, 23:00
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Nej, dessvärre inte! Kan inhandla lite imorgon och prova i helgen dock!

Grymt! Intresserad av att höra resultatet. Keep me posted.
Citera
2013-03-29, 08:06
Medlem
Danne796s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Jag måste fråga dig.

Hur känns Kodein när du är uppe och rör på dig? Jag upplever inget mys när jag rör på mig, eller bara helt enkelt står upp.

Jag menar, hur kan då Koffein vara en boost? Fast du kanske upplever det annorlunda. Berätta gärna hur du upplever det.

Jag tar bara kodein höga doser ungefär i snitt var 3dje dag och jag har precis börjat (miss)bruka koffein så har inte hunnit dra någon hundra procentig slutsats, men på Tramadol som jag kör varje dag så ger det en liten boost.

Det där med kodein och att röra på sig har jag gjort en tråd om för ett tag sen och jag känner precis som du men i den tråden verkade det som det inte var någon som höll med mig att det förstör ruset om man inte sitter eller ligger.
Citera
2013-03-29, 08:08
Medlem
Danne796s avatar
Citat:
Detta instämmer jag fullt med.

Ligger jag i sängen kan jag vara hur sänkt som helst på alltifrån 300 mg till 750 mg, men reser jag mig upp för att springa på toaletten eller motsvarande försvinner ruset lite hela tiden för varje rörelse jag gör och när jag kommer tillbaka är jag bara trött på ett skönt sätt, men euforin är borta tills jag lagt mig ned och kommit till rätta igen, men den kommer inte tillbaka i alls samma skala som från första början.

Till dig Danne. Kan Stilnoct boosta ruset eller förstör det bara?

Stilnoct har jag aldrig testat så det kan jag inte yttra mig om, dock så sägs det ju att all benso och bensoliknande ska boosta opioider.
Citera
2013-03-29, 19:08
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne796
Stilnoct har jag aldrig testat så det kan jag inte yttra mig om, dock så sägs det ju att all benso och bensoliknande ska boosta opioider.

Synd!

Jag brukar alltid ta en Stilnoct när peaken har lagt sig. Dels för att sjukna ned ännu mer i sängen och dels för att komma i det här mellanläget av att sova och vara vaken, fast det slutar alltid med att jag somnar helt om jag tar Stilnocten. Sover gott gör man i alla fall!
Citera
2013-04-08, 08:51
Medlem
Danne796s avatar
Citat:
Synd!

Jag brukar alltid ta en Stilnoct när peaken har lagt sig. Dels för att sjukna ned ännu mer i sängen och dels för att komma i det här mellanläget av att sova och vara vaken, fast det slutar alltid med att jag somnar helt om jag tar Stilnocten. Sover gott gör man i alla fall!
FAN vad konstigt att jag reagerar annorlunda än alla andra på benso kombo med opiater...............
Citera
2013-04-15, 00:14
Medlem
Jag har kommit över en stor mängd Boosters som innehåller koncentrerad naringin och bergamottin. Va VÄLDIGT skeptisk i början att de skulle fungera. Men ja kan LOVA att det verkligen gör det!
Dessutom är de helt lagligt att både sälja ,köpa och inneha dessa tabletter och de kostar runt 5:- styck!! Själv har jag boostat Imovane, Stesolid, Sobril, Subutex och Xanor och i alla dessa fall kunnat gå ner i halv dos för samma effekt! Tror ni mig inte så skicka ett PM så förklarar jag GÄRNA mer hur och framförallt ATT det fungerar!!!

/Som
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in