2013-03-20, 13:48
Som de flesta som är insatta vet så får de som köpte SimCity (2013) innan den 25 mars välja ett spel att få gratis.
Vi kan börja med meddelandet jag fick när jag startade Origin:
"Du för förväntar dig något bättre. Det gör vi också.
Tack för allt ert stöd, kära borgmästare i SimCity. Vi hoppas att ni vill ta emot denna digitala nedladdning av ett spel till PC gratis som ett litet sätt för oss att säga tack. Välj ditt spel genom att klicka på knappen nedan."
Det känns lite lustigt att de tackar för 'stödet' de fått, snarare än bajskastandet mot dem, och ingen stanns ursäktar de för att deras spel SimCity är mer eller mindre dränkt av bland annat buggar, missvisande lögner och ifrågasatta DRM.
Så spel man kan välja mellan:
Battlefield 3
Mass Effect 3
SimCity 4 Deluxe Edition
Need for Speed Most Wanted
Bejeweled 3
Medal of Honor Warfighter
Dead Space 3
Plants vs Zombies
Jag har mycket svårt för att välja. Inte för att de är stora, utmärkta triple-A titlar, utan snarare för att hela urvalet känns totalt 'meh'. Så, vilket har det bästa singleplayer experience? Vilket valde ni och varför? Kan man skänka bort spel via Origin?
kan även ta med deras disclaimer:
Så, välj ett före den 25e och ladda ner det innan den 30e, vad jag kan förstå..
Vi kan börja med meddelandet jag fick när jag startade Origin:
"Du för förväntar dig något bättre. Det gör vi också.
Tack för allt ert stöd, kära borgmästare i SimCity. Vi hoppas att ni vill ta emot denna digitala nedladdning av ett spel till PC gratis som ett litet sätt för oss att säga tack. Välj ditt spel genom att klicka på knappen nedan."
Det känns lite lustigt att de tackar för 'stödet' de fått, snarare än bajskastandet mot dem, och ingen stanns ursäktar de för att deras spel SimCity är mer eller mindre dränkt av bland annat buggar, missvisande lögner och ifrågasatta DRM.
Så spel man kan välja mellan:
Battlefield 3
Mass Effect 3
SimCity 4 Deluxe Edition
Need for Speed Most Wanted
Bejeweled 3
Medal of Honor Warfighter
Dead Space 3
Plants vs Zombies
Jag har mycket svårt för att välja. Inte för att de är stora, utmärkta triple-A titlar, utan snarare för att hela urvalet känns totalt 'meh'. Så, vilket har det bästa singleplayer experience? Vilket valde ni och varför? Kan man skänka bort spel via Origin?
kan även ta med deras disclaimer:
*DETTA ERBJUDANDE ÄR ENDAST AVSETT FÖR MARKNADSFÖRINGSÄNDAMÅL OCH INNEBÄR INTE ATT NÅGOT DRAS FRÅN NÅGOT KONTO, PRESENTKORT ELLER KREDITKORT. GÄLLER TILL OCH MED 25 MARS 2013. GÄLLER NYA, ORIGINALKÖPTA VERSIONER AV SIMCITY ("PRODUKTEN") SOM REGISTRERAS PÅ DITT ORIGIN-KONTO SENAST SLUTET AV 25 MARS 2013. GRATIS SPEL I FORM AV DIGITAL NEDLADDNING TILL PC SOM INTE HAR LADDATS NER FRÅN ORIGIN.COM FÖRE SLUTET AV 30 MARS 2013 ÄR FÖRBRUKADE. GÄLLANDE PRODUKTER KAN KOMMA ATT ÄNDRAS. BEGRÄNSAT TILL ETT ERBJUDANDE PER PERSON. FÅR INTE KOMBINERAS MED NÅGOT ANNAT ERBJUDANDE, PRESENTKORT, RABATT ELLER ANDRA RABATTKUPONGER. KUNDEN ÄR ANSVARIG FÖR FRAKT, HANTERING OCH TILLÄMPLIG MOMS. ERBJUDANDET KAN INTE ERSÄTTAS, BYTAS, SÄLJAS ELLER LÖSAS IN MOT KONTANTER ELLER ANDRA VAROR ELLER TJÄNSTER. ÅTERFÖRSÄLJARE, DISTRIBUTÖRER OCH ANSTÄLLDA PÅ ELECTRONIC ARTS INC. SAMT FÖRETAGETS DOTTERBOLAG OCH SAMARBETSPARTNER FÅR INTE UTNYTTJA ERBJUDANDET. GÄLLER INTE I OMRÅDEN DÄR ERBJUDANDET ÄR FÖRBJUDET, BESKATTAT ELLER HINDRAT AV LAGEN. SLUTANVÄNDARAVTAL OCH YTTERLIGARE INFORMATION FINNS PÅ WWW.EA.COM
Senast redigerad av searchfunction 2013-03-20 kl. 14:30.
Senast redigerad av searchfunction 2013-03-20 kl. 14:30.