• 1
  • 2
2017-02-26, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5219
Vilken sida anvnder ni som spelar p e-sport er av?
Har sett att mnga av de strre bettingsidorna har brjat erbjuda betting p e-sport men samtidigt verkar det som att varenda bettingsida blser sina anvndare nu fr tiden..

ven om sidan r p engelska kan jag varmt rekommendera dig att kika p www.ebetfinder.com/esports-betting fr att hitta den sida som passar dig bst. Sjlv spelar jag p vitalbet just nu vilka jag hittade genom de och har inget negativt att sga om de.
Citera
2024-10-29, 14:24
Avstngd
Det enda jag bettar p r i princip E-Sport samt MMA. Jkligt kul nr man fljt dom domestically och sedan tvlar i worlds och man r lite insatt. Nn mer som bettar p esport och vad fr spel? Har ni nn strategi?

En klassiker som ofta gr plis r nr ett bra lag i LoL rkar gra ett tidigt missplay, r man snabb p bettingknappen kan man vinna en slant d de allt som oftast vinner i slutndan.
Citera
2024-10-29, 16:02
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryggahem
Det enda jag bettar p r i princip E-Sport samt MMA. Jkligt kul nr man fljt dom domestically och sedan tvlar i worlds och man r lite insatt. Nn mer som bettar p esport och vad fr spel? Har ni nn strategi?

En klassiker som ofta gr plis r nr ett bra lag i LoL rkar gra ett tidigt missplay, r man snabb p bettingknappen kan man vinna en slant d de allt som oftast vinner i slutndan.
har en bot som tar esports Fifa och basket, men jag kan inget om det sjlv. Bettar du live p mma? r ngot jag livnrt mig p i snart 5 r sjlv.
Citera
2024-10-29, 16:07
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av babobaa
har en bot som tar esports Fifa och basket, men jag kan inget om det sjlv. Bettar du live p mma? r ngot jag livnrt mig p i snart 5 r sjlv.

Bettat p dricus ngra gnger nr han ser helt slut ut i brjan, sen kommer han alltid tillbaka..

Har du ngot tips? Kr mest smpengar.
Citera
2024-10-29, 16:09
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av babobaa

What, en bot? Hur fungerar detta?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in