• 1
  • 2
2013-03-25, 18:18
Medlem
ultimatkontakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clock10
Jävligt va intelligenta dessa sionister måste vara för att vara så få för att kunna försvaga så många genom att få de att vända vapen mot varandra. De betyder bara att ens så kallade broder enkelt kan köpas med pengar och vapen för att blir en förrädare mot sin andra broder i tron när det kommer till länder som Syrien och Irak.

Det är inte sionisterna som är intelligenta...det är salafisterna som är otroligt dumma och hjärntvättade som sväljer allt sekteristiskt skitsnack om att de ska förstöra islamiska helgedomar och döda shia och alawiter.

De är lika kloka som pro-israeliska högergrupperna i Europa....det ena motsäger det andra, men det hindrar inte de dumma fåren.
Citera
2013-03-25, 18:54
Medlem
Fred-Asps avatar
30 miljoner muslimska burmeser? Struntprat. Det är klart att situationen för muslimer är allt annat än rolig i Burma, men att 30 miljoner skulle ha dött är såklart bara nonsens. Artikeln är kort och gott under all kritik.
Citera
2013-03-25, 18:57
Medlem
Guitarsmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred-Asp
30 miljoner muslimska burmeser? Struntprat. Det är klart att situationen för muslimer är allt annat än rolig i Burma, men att 30 miljoner skulle ha dött är såklart bara nonsens. Artikeln är kort och gott under all kritik.

Antingen såg du fel eller så skrev någon fel för det är ca trettio muslimer det handlade om.
Citera
2013-03-25, 19:04
Medlem
Buddhismen, fredens religion

Alltid får man höra om hur fredliga de är, särskilt deras munkar. Men sanningen kommer alltid fram, förr eller senare.
Citera
2013-03-25, 23:39
Medlem
Fred-Asps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guitarsmoke
Antingen såg du fel eller så skrev någon fel för det är ca trettio muslimer det handlade om.

Herregud, jag läste inlägget säkert tio gånger, fattar inte hur jag kunde ha varit så fel ute.

aja, hemskt tråkigt för dessa 30 människor som fått sätta livet till. Höll på att tappa allt hopp jag hade om DN.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in