Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 2
  • 3
2013-04-02, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Vad snackar du om?

Snackar om att han hll p att f en psykos?
Citera
2013-04-09, 10:17
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IHAVENOLIFE
Snackar om att han hll p att f en psykos?
Ja, det frstod jag, men hur du kom fram till det utifrn vad TS sagt frstr jag inte. Begreppet psykos skall inte kastas runt s fort ngon mr dligt, i synnerhet om man ht inte vet vad det innebr.

Citera
2013-04-09, 10:49
Medlem
Vad tnker ni med nr ni spekulerar i att det var spice lr att han var nra en psykos? Det hr r ju helt vanligt om man rker utan att ha tit p hela dagen, dessutom jobbat. t mat fre nsta gng s gr det bra ska du se. godis lr nt annat stt r bra att ha med
Citera
2013-04-09, 11:01
Medlem
Brukar hnda mig om jag brjar blda :P

Kan verkligen inte sitta kvar i verkligheten utan tuppar av.
Citera
2013-04-09, 12:10
Medlem
nanoballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmect
Det var inte cannabis.

Ssch med dig din frsking. Cannabis r en drog, inte en mirakelmedicin som man omjligt kan m dligt utav.
Citera
2013-05-19, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmect
Det var inte cannabis.

Sket i att rka sedan sist jag skrev, nu provade jag i fredags av samma bit som sist. Fyfan vad det slog till. Lg och asgarva i soffan t absolut ingenting. Kndes underbart att alla problem bara frsvann.

Brjade med att jag hrde rinnande vatten som jag gjorde nr jag sneade. D frstod jag att jag brjade knna av rkat. Efter det s vart jag vldigt tung i huvudet och det kndes som att jag satt p ett moln, sen kom garvet. Jag lg och garva t allt, drack en massa dricka och kkade massor av chips. Nr jag slutat garva t allt s vart jag extremt trtt och somnade sedan p soffan.

Det var riktigt underbart, frstr varfr mnga brukar cannabis men det r fortfarande ngot jag har respekt fr och jag kommer absolut bruka det med mtta.
Citera
2013-06-23, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiwistick
Kille, 22r, ca 77kg.
Tidigare erfarenheter: Alkohol, tobak, Mollipect och Cannabis

Detta hnde efter en arbetsdag, hade inte tit speciellt bra eller mycket och jag var rtt s slut i huvudet (ngot jag inte tnkte p nr detta hnde).

Jag och en vn stod ute och rkte. Jag rkte vanliga cigg medans polaren rkte en spliff. Han frgade om jag ville ta ngra bloss, han var medveten om att jag har provat frut och han var ven den som var med gngerna innan nr jag provat. Knnt av effekten en gng tidigare och d var det underbart. Knde direkt att detta var brjan p en helvetes kvll.

Tog ca 4 bloss nr klockan var 21:00.
Vi gick upp till lgenheten medans vi vntade p att ngra andra vnner ska komma med mat.

21:15, vi har varit uppe i lgenheten en liten stund nu, jag har problem att f av mig jackan och skorna. Gr in i vardagsrummet och dr s svartnar det och jag svimmar. Vaknar upp precis efter att jag slagit i golvet och slagit i mitt ben extremt hrt. Gr ut i hallen och svimmar nnu en gng och nu slr jag hrt i huvudet i skostllet. Polarna fr liv i mig och hjlper mig upp. Gr nu in p toa och sitter dr frn ca 21:30 till 23:30. Knns som att jag satt dr i en 10 timmar, det var ett rent helvete. Satt och halvsov hela tiden och strax innan klockan slr 23:30 s brjar jag spy som en gris. Gr ut frn toaletten och ena polaren bestmmer sig fr att kra mig hem.

I bilen s skakar jag s in i helvete pga kylan. Har ingen kontroll ver kroppen och jag har extremt svrt att g d det knns som att min kropp r en robot. Men jag lyckades ta mig hem och in i lgenheten. Klunkar 3-4 glas vatten och klarar sedan att lgga mig i sngen. Jag tror klockan var 00:30 nr jag vl hamnat i sngen.

Ber om urskt om det r lite rrigt att lsa men jag tnkte bara dela med mig av en helvetisk natt. Det var det vrsta jag varit med om. Allt detta hnde igr 03-28 och nu verkar det som att jag har lyckats sova av mig allt. Jag vet inte alls om jag kommer prova rka igen men om jag gr det s kommer jag se till att jag har tit ordentligt och r pigg.

Knner igen robotdelen
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in