Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2013-04-06, 21:33
Medlem
Hanterar bde cannabis och imovane bra, aldrig sneat p nt konstigt stt eller nnting..
Har blandat dom frut ocks. (har smnproblem, sover p imovane och ibland rker jag p kvllarna s det r inte med "flit")

Hur som helst, av imovane kan man ju f lite ltsaskompisar som ni vet. Att man diskuterar med andra i huvudet, fr konstiga tankar, fr fr sig att det r fler folk runt omkring en.. Det kan iaf hnda p stilnoct, imovane r inte riktigt lika starkt som ni vet men r man frsk s kan man f sna dr knslor av att det r folk omkring en!

Hur som helst, jag rkte tv bruna och tog sedan 3 imovane. (Min lgsta dos p imovane fr att kunna somna),
Och det slutade med att jag flumpratade med mina ltsaskompisar, svarade och diskuterade hgt p ett flummigt stt med folk som inte fanns hahaha.
Det var inget obehagligt eller s, jag fattade ju att jag var jvligt flddrad och bng + att jag hade kontroll och var medveten om detta.
Men lite smkul var det haha.
Citera
2013-04-06, 21:38
Medlem
WTF?s avatar
vad r det som ska diskuteras egentligen?
Citera
2013-04-06, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrolen
Hanterar bde cannabis och imovane bra, aldrig sneat p nt konstigt stt eller nnting..
Har blandat dom frut ocks. (har smnproblem, sover p imovane och ibland rker jag p kvllarna s det r inte med "flit")

Hur som helst, av imovane kan man ju f lite ltsaskompisar som ni vet. Att man diskuterar med andra i huvudet, fr konstiga tankar, fr fr sig att det r fler folk runt omkring en.. Det kan iaf hnda p stilnoct, imovane r inte riktigt lika starkt som ni vet men r man frsk s kan man f sna dr knslor av att det r folk omkring en!

Hur som helst, jag rkte tv bruna och tog sedan 3 imovane. (Min lgsta dos p imovane fr att kunna somna),
Och det slutade med att jag flumpratade med mina ltsaskompisar, svarade och diskuterade hgt p ett flummigt stt med folk som inte fanns hahaha.
Det var inget obehagligt eller s, jag fattade ju att jag var jvligt flddrad och bng + att jag hade kontroll och var medveten om detta.
Men lite smkul var det haha.

Du satt alts helt sjlv och pratade rtt ut i luften och var samtidigt medvetande om det?
Du borde ltt stlla ut en kamera och filma om du pratade hgt! Posta sedan hr vettja

-hXtenq
Citera
2013-04-06, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTF?
vad r det som ska diskuteras egentligen?

.. inget? Det r en rusrapport.
Inget debattmne
Citera
2013-04-06, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hXtenq
Du satt alts helt sjlv och pratade rtt ut i luften och var samtidigt medvetande om det?
Du borde ltt stlla ut en kamera och filma om du pratade hgt! Posta sedan hr vettja

-hXtenq

Haha ja,
jag fann ju insipiration i att flumprata (som bara en riktig flummare kan, du vet, om du hur jord och himmel skapades osv..) med mina ltsasvnner. Kom p mig sjlv svara hgt osv.

Cannabis boostade imovane sjukt mkt!
Citera
2013-04-07, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrolen

Hehe knner igen det dr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in