2013-04-07, 17:58
Medlem
Tjena FB

Ngon som vet nt fusk som funkar till CS1.6 ( NU 2013) ?

Har precis brjat lira igen och alla jag mter p random servrar har Aimbot, WH liknade.

Hjlp!
Citera
2013-04-07, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.precision
haha spelar inte spelet man liksom Va fan...
wut?

Citat:
Ursprungligen postat av LuFF4rn18
Tjena FB

Ngon som vet nt fusk som funkar till CS1.6 ( NU 2013) ?

Har precis brjat lira igen och alla jag mter p random servrar har Aimbot, WH liknade.

Hjlp!

Jag har ett fusk till cs 1.3 (DTID 1998)
Citera
2013-04-07, 21:21
Medlem
stopbitchings avatar
Jag brjade ocks spela lite igen fr ett par veckor sen och jag har inte sett en enda som uppenbart fuskar. Finns lite folk som kr med rysshopp och s men det r ju knappast fusk. Vad r det fr jvla servrar du lirar p?
Citera
2013-04-08, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Jag brjade ocks spela lite igen fr ett par veckor sen och jag har inte sett en enda som uppenbart fuskar. Finns lite folk som kr med rysshopp och s men det r ju knappast fusk. Vad r det fr jvla servrar du lirar p?

Jvla ryss Server och skit, Dr fuskar fan alla, Och ja som mnga sger hr, att alla fuskar enligt en sjlv, Ligger nog lite i det. Man kan ju bli s jvla frbannad nr man dr. Men nd , Syns klart och tydligt ibland om ngon fuskar, och det har hnt p mnga gnger.
Citera
2013-04-08, 00:30
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuFF4rn18
Jvla ryss Server och skit, Dr fuskar fan alla, Och ja som mnga sger hr, att alla fuskar enligt en sjlv, Ligger nog lite i det. Man kan ju bli s jvla frbannad nr man dr. Men nd , Syns klart och tydligt ibland om ngon fuskar, och det har hnt p mnga gnger.

Kr du genom steam? Jag har anvnt gametracker och dr har inte varit ngon som fuskat vad jag sett.
Citera
2013-04-08, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Kr du genom steam? Jag har anvnt gametracker och dr har inte varit ngon som fuskat vad jag sett.

Oh fan :O , Tack fr den sidan ! ser ju riktigt najs ut
Citera
2013-04-08, 15:00
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Jag har ett fusk till cs 1.3 (DTID 1998)

Snarare 2001.. CS fanns inte ens 1998, sjlva modden kom 1999.

Till TS - http://www.tobys.dk/cs/counter-strike-hacks/
http://www.cheat-project.com/games/3...ter-Strike-1.6

Rekommenderar att du skiter i att fuska som en rysk snorunge och istllet skaffar CS:GO.
Citera
2013-04-09, 17:39
Medlem
Awokad0s avatar
Angende public servers tycker jag brutalcs har de bsta, och ska man lira serist r det sjlvklart Playnation. Har aldrig fuskat sen den frsta gngen jag spelade fr 10 r sedan, vart fixar man sdant? Inte fr ndvndigtvis kommer att gra det, men nd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in