Svara
2013-04-14, 21:16
Medlem
Dinks avatar
Knner att jag vill skriva en liten russpapport om dagens bravader.

den 14 april 2013 Tid brjade ca 11:00

Dagen innan hittade jag att Hkan Hellstrm hade slppt 2 nya ltar av Det kommer aldrig va ver fr mig. Redan d bestmde jag mig fr att det mste sjlvklart avnjutas med Cannabis.

Dagen i akt s skickade man ett sms till kranen om att ses, sg verkligen fram emot frden just fr att han bor ca 5km bort. Med min hjrna bestmde jag mig fr att lyssna p en av ltarna under frden men p vgen s var man tvungen att kpa ocb frst. Nr man vl var inne i affren s hade jag 5kr fr lite men de var snlla och lt mig kpa det fr 15kr. Blev verkligen njd fr jag tnkte vad jobbigt det hade varit att g hem och hmta 5kr s dagen brjade utmrkt.

D var det dags att plugga in lurarna och lyssna. Man blev riktigt glad av lten gick och log fr mig samtidigt som det var sju plusgrader och solen gmde sig bakom molnen. Knslan kndes vldigt mystiskt och harmonisk.

D vl var man framme skakar hand men kranen och kallpratar lite och tackar fr min tid. Tnkte att nu r det inte lngt kvar. Med ett leende for man tillbaka och ville inte att frden skulle ta slut men till slut var man hemma. Satte mig genast och brjade rulla i ordning en joint.

Laddade mobilen lite valde klart lten och pluggade in lurarna, kndes som en ritual. Startade genast lten och tnde jointen, mhmm av krlek knde man lungorna bara fylldes med rk som smakar ngot fantastik gott tnkte att det r s hr moln mste smaka. Lt den aldrig ta slut sa jag fr mig sjlv.

Nr man vl hade kommit halvvgs med jointen s stllde man lite frgor om livet i tankarna.
Hur Hkan har pverkat den svenska musiken genom tiderna och hur prometheus teori om hur mnniskan kom till lter mest logiskt, skrmmande.

Nr man vl hader rkt klart s hllde man upp ett glas coca-cola och satte mig p soffan, s man sjnk in det var riktigt avkopplande. Drog igng Zelda Skyward Sword och njt.

Tack fr mig hoppas ngon frstr min dag.
Citera
2013-04-14, 21:58
Medlem
jesper2013s avatar
Jag r ledsen men det nda jag frstog var att du kpte Cannbis och sedan rkte din joint, Vart r RUSrapporten? Man beskriver vl ruset i en rusrapport eller sger man bara att det var sknt? Du borde gtt runt och gjort saker och beskrivit mycket mer tankar och knslor.
Senast redigerad av jesper2013 2013-04-14 kl. 22:00.
Citera
2013-04-14, 21:58
Medlem
unleash82s avatar
Jag har varit ute och promenerat idag.

Edit: Hkan Hellstrm och en rusrapport? gllande cannabis sorry 0/5

trkigt
Senast redigerad av unleash82 2013-04-14 kl. 22:03.
Citera
2013-04-16, 03:12
Medlem
Inte mycket till rusrapport, men bde Hkan och cb r ju najs, bra saker att kombinera. Tyvrr kan jag inte ge rapporten ngot hgre betyg 1/10
Citera
2013-04-16, 19:54
Medlem
Dinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesper2013
Jag r ledsen men det nda jag frstog var att du kpte Cannbis och sedan rkte din joint, Vart r RUSrapporten? Man beskriver vl ruset i en rusrapport eller sger man bara att det var sknt? Du borde gtt runt och gjort saker och beskrivit mycket mer tankar och knslor.

Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Jag har varit ute och promenerat idag.

Edit: Hkan Hellstrm och en rusrapport? gllande cannabis sorry 0/5

trkigt

Citat:
Ursprungligen postat av knarkochcocacola
Inte mycket till rusrapport, men bde Hkan och cb r ju najs, bra saker att kombinera. Tyvrr kan jag inte ge rapporten ngot hgre betyg 1/10

Men det tar jag med mig till nsta gng tack fr feedbacken iallfall
Citera
2013-04-17, 00:27
Medlem
Messiahs avatar
1 av 5 puffar fr du utav mig. frstod inte riktigt meningen med tripp rapporten och frstr att detta r din frsta
Citera
2013-05-23, 21:40
Medlem
Chestbrahs avatar
Tycker det var sknt skrivet nd. Blev glad av din text ven om jag inte gillar Hkan s vrst mycket.
Frsk att beskriva vad som hnder under ruset nsta gng. 2/5 fr bra skrivet
Citera
2013-06-28, 13:55
Medlem
UncleBerts avatar
Jag vill bara brja med fuck hkan hellstrm.

Sen tycker jag du lter som en allmnt skitndig kille som mste g och kpa grs fr att en jvla hispter slppt en lt. Sen ha mage att skriva om ditt bgventyr p flashback och kalla de en rusrapport.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in