Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-22, 17:06
  #1
Medlem
Jag använder firefox på två datorer har en ifåne och en galaxy tab. Jag vill kunna synca alla öppna tabs bokmärken mm. Jag har inte lust att använda chrome som har den funktionen inbyggd för att jag helt enkelt gillar firefox bättre som desktop och vill begränsa mitt redan stora googleberoende.

Eftersom firefox inte finns till IOs så blir det en lösning som bygger på olika browsers.
T.ex. Doplhin broswer till IOS
Jag undrar hur säkert det är med syncningen som dolphin broswer erbjuder mellan IOS enheter och Android? Den finns nämligen en add-on till firefox som gör att jag kan synca bokmärken och öppna tabs till dom andra enheterna.
Dessutom finns en app som kort och gott heter sync for firefox till IOS, men då blir det en app utan broswer. Endast för syncningen.

Kanske är det här med syncning inte helt integritetssäkert generellt? eller vad tror ni?
Kan Dolpin Broswer i och med att jag syncar bokmärken och öppna tabs, se allt som jag surfar?
Vad gör med chrome förresten med informationen om vilka bokmärken jag har mm?

Hur gör ni, förslag tack.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback