Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2013-05-02, 00:55
Medlem
KaptenProblems avatar
Okej.
Skall nu efter en gs ta och bertta lite vad jag pysslade med i helgen.
Det var inte lnge sedan jag muckade s min tolerans r lika med noll som ni frstr.

P onsdagen frra veckan ringde en polare som behvde att flytta, s jag kte och trffade jag honom i stan han bjd p lunch. Efter vi tt tnkte vi sl en gs, s vi gick till en nrliggande park och kicka den. Pltsligt se jag ngon snubbe komma mot mig och jag sg genast vem det var, en polare jag umgicks och baxa med innan jag gjorde min volta, s jag blir givetvis glad och han frgar genast var jag tog vgen osv Ganska snart kommer standard frgan, "Behver du dos..". Jag fr ngon gubbe av honom och tar hans nummer, han skall vidare.

Vi drar en lina och hller i oss en bira sedan kr vi klart flytten. Vi kickar ett par feta, sedan s ker jag hem fr polaren skall upp o jobba dagen efter.
Vl hemma fins det sklart inte en tanke p att sova, pundar med musik och porr ca 15 timmar.

Nu brjar det bli frmiddag och polaren ringer och vi bestmmer oss fr att ses.
Vi kper typ 10g bra grs med oss och gr o tar en l. Vi brjar prata om droger givetvis och jag kommer ihg att en polare sitter p tunga kristaller med MDMA
Klart vi skall ha det, fan vad det kommer att bli fet.

Ngra timmar senare trffar jag min polare med kristallerna, fan vilka frhoppningar och frvntningar
vi lttar med polaren hem till honom han har nd inget annat fr sig!

Vi kommer fram och laddar upp ett ytterst lite smakprov och drar det.
Smaka inte alls och brndes inte lika hrt som sist, sknt.
Efter en liten stund inser vi att vi mste ta en rejl s det hnder ngot.
Sagt och gjort.. Mmm smakar fint
Vi softar till ngon skn hiphop och allt e ganska najs.
Jod, det funkar ju, liten franing ja hur frklarar man det dr. det bara sger swhish som en kemisk vindpust.. man bara vet.. MmmmDDDDmmmmAAAAAA det lixom gr inte att missa!
Jo, en till fr det bli, denna gng blandat med dos.
Fett, alla mr prima och vi enas om att det mste pumpas techno i ldorna inte hiphop..
Oj, vilket drag det blev, ngot fett dj set p 2timmar.. Bara introt lovar en resa.

Okej, tidsuppfattning fattas, men jag ligger p polarens sng och brjar bermma honom fr hans fina nya lgenhet, och hans nya rixfeta verkast p sngen som lyser vitt och kristallklara stjrnor i guld.
Problemet r att detta r sngen jag lg p:

Klockan kanske r 2 p natten och vi bestmmer oss fr att dra hem till mig itllet. Vi tar tuben och innan vi hunnit fram ringer en brud som frgar om hon fr komma ver med tv kompisar.. Perfekt, nu har vi brudar ox

Vi mter upp gussarna och alla r p bra humr, vi festar hrt i ett par dagar och nu sitter jag hr och har sovit lite och lngtar efter mer krlekskemikalier
Senast redigerad av KaptenProblem 2013-05-02 kl. 00:58.
Citera
2013-05-02, 10:54
Medlem
Messiahs avatar
Du fr 1 av 5 brinnande knsorgan utav mig.

Du skulle ha fljt den vanliga mallen som alla anvnder nr dom skriver rapport s att vi vet ungefrlig lder , vad fr droger du tagit tidigare , vilken drog du tar i denna rapport osv.

Sen tycker jag inte att denna var spass innehllsrik att den frtjnar en tripp-rapport s jag ger ingen high five.

Du berttar inte heller vad det r fr droger du tar, du skriver i brjan att du fr dos av ngon och med DOS s menar du troligtvis amfetamin. men sedan mitt i rapporten s tar du ngra andra linor? och sen hoppar du p dos igen? rrigt vrre och inte alls underhllande till fem re

antar att det r din frsta rapport s g tillbaka till skrivbordet och gr om och gr rtt.

Kram S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in