Jag skulle fylla på en tändare med butangas från en behållare. Ingenting kom in i tändaren utan allt bara pyste ut och sprutgrejen på behållaren fastande och det sprutade ut en massa gas i det lilla rummet jag satt.. fick inte stopp på det så det sprutade en hel del. Jag som aldrig tagit något förut tänkte inte på att de kunde vara farligt.. så jag började städa upp efter mig.
Jag började känna ett tryck över huvudet och bröstet. Var tvungen att lägga mig ner i sängen ett tag. När jag låg ner så började det svida när jag blinkade med ögonen och jag blev slemmig och konstig i halsen. Jag började fundera på vad det kunde vara och insåg att det måste varigt butangasen. Ett illamående byggdes upp och tillslut bestämde jag mig för att ta mig till toaletten för att jag trodde att jag skulle behöva spy. När jag reste mig upp kände jag mig lite vinglig och huvudet gjorde jätteont. Tog mig istället till soffan och låg där ett tag. Börjde bli svårt att andas, så tillslut kände jag mig bara avtrubbad och var tvungen att tänka på andningen.
Det var väl ingen bra tripp antar jag.. mådde inte bra och ingenting.
Några förslag på droger som är bra att börja med? Mest för att komma bort från allmänheten?