Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2013-05-06, 21:43
Medlem
Jag skulle fylla på en tändare med butangas från en behållare. Ingenting kom in i tändaren utan allt bara pyste ut och sprutgrejen på behållaren fastande och det sprutade ut en massa gas i det lilla rummet jag satt.. fick inte stopp på det så det sprutade en hel del. Jag som aldrig tagit något förut tänkte inte på att de kunde vara farligt.. så jag började städa upp efter mig.

Jag började känna ett tryck över huvudet och bröstet. Var tvungen att lägga mig ner i sängen ett tag. När jag låg ner så började det svida när jag blinkade med ögonen och jag blev slemmig och konstig i halsen. Jag började fundera på vad det kunde vara och insåg att det måste varigt butangasen. Ett illamående byggdes upp och tillslut bestämde jag mig för att ta mig till toaletten för att jag trodde att jag skulle behöva spy. När jag reste mig upp kände jag mig lite vinglig och huvudet gjorde jätteont. Tog mig istället till soffan och låg där ett tag. Börjde bli svårt att andas, så tillslut kände jag mig bara avtrubbad och var tvungen att tänka på andningen.

Det var väl ingen bra tripp antar jag.. mådde inte bra och ingenting.

Några förslag på droger som är bra att börja med? Mest för att komma bort från allmänheten?
Citera
2013-05-06, 21:49
Medlem
toLowerCases avatar
Nope, ingen vidare bra rapport

Cannabis är väl bra att börja med antar jag..
Citera
2013-05-06, 22:09
Medlem
Du var inte drogpåverkad. Du var förgiftad och kunde ha dött. Speciellt med tanke på att det fanns massa gas i luften istället för syre.
Citera
2013-05-06, 23:07
Medlem
Hanus2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Jag skulle fylla på en tändare med butangas från en behållare. Ingenting kom in i tändaren utan allt bara pyste ut och sprutgrejen på behållaren fastande och det sprutade ut en massa gas i det lilla rummet jag satt.. fick inte stopp på det så det sprutade en hel del. Jag som aldrig tagit något förut tänkte inte på att de kunde vara farligt.. så jag började städa upp efter mig.

Jag började känna ett tryck över huvudet och bröstet. Var tvungen att lägga mig ner i sängen ett tag. När jag låg ner så började det svida när jag blinkade med ögonen och jag blev slemmig och konstig i halsen. Jag började fundera på vad det kunde vara och insåg att det måste varigt butangasen. Ett illamående byggdes upp och tillslut bestämde jag mig för att ta mig till toaletten för att jag trodde att jag skulle behöva spy. När jag reste mig upp kände jag mig lite vinglig och huvudet gjorde jätteont. Tog mig istället till soffan och låg där ett tag. Börjde bli svårt att andas, så tillslut kände jag mig bara avtrubbad och var tvungen att tänka på andningen.

Det var väl ingen bra tripp antar jag.. mådde inte bra och ingenting.

Några förslag på droger som är bra att börja med? Mest för att komma bort från allmänheten?
Grattis, din kropp uplevde syrebrist genom butanförgiftning! Droger är en mycket indeviduel sak, men butan bör du alldrig ta. Alkohol är bra att börja med rusmäsigt även om det är en skit drog. Men du ville komma bort från folk och då passar allhol nog inte för dig. Inte stimulanter heller. Jag rekompeenderar då psykadeliker. Cannabis är en superb nybörjar psykadeliker. Psykadeliker är harmlösa gämfört med andra droger och låter dig värkligen uppleva dig själv och din omgivning utan behov av iriterande människor. Men psykadeliker är lite mer opålitliga och ger oftast inte ett rus på samma sätt som andra droger. Dom är mer beroende av dina intryck. Ruset formas av dina kännslor. Det är därför svårt att med psykadeliker droga ned sig för att bara glöma. Man kan gämföra psykadeliska preparat med en semester. Det är oftast trevligt men kan i princip sluta hur som helst och ingen resa är identiskt. Ju starkare psykadeliker ju längre bort reser du. Svaga psykadeliker som cannabis kan gämföras med en resa till en plats ganska nära. Det är en omstälning men när du har gjort det nåra gånger lär du känna området och din upplevelse blir iprincip likadan varje gång. Dom starkare är som en resa längre bort i det okända. Vad som hälst kan hände. Det lär bli en fantastisk upplevelse men den lär va allt mer främande och unik. Ibland blir det läskigt och rent fasansfult men det är alltid en upplevelse som formar dig och som du kan lära dig av.

Så börja med att röka på. När du känner dig säker så ta lite svamp. Ta sedan lite störe doser om du känner för. Senn är du redo att utforska iprincip hur du vill. När du känner dig riktigt redo så ta dmt. Eller om du någonsin kan förmå att åka den resan. Det är alltså det du tar när du vill ha det absolut gudomliga, omtumlande, och intensiva upplevelse känd för människan. Den kommer omdefinera din syn på värkligheten och dig själv.
Citera
2013-05-06, 23:11
Medlem
Hanus2.0s avatar
Och för gudskull, läs alltid på MYCKET innan du tar en drog eller beslutar dig för att ta en.
Citera
2013-05-06, 23:12
Medlem
Hanus2.0s avatar
Och undvik beroendeframkalande droger och droger som du kan överdosera på eller som skadar din kropp. Så mycket som du förmår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in