Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-07, 03:24
  #1
Medlem
Hur skulle man kunna gå till väga om man faktiskt skulle vara i behov av en hacker?
Jag menar, dom är ju av naturen väldigt hemlighetsfulla av sig. Det är inte som att dom annonserar ut sin kompetens i tidningen. :P Så hur gör man? Har nån något tips?
2013-05-07, 03:27
  #2
Medlem
maslowauroras avatar
Vad behöver hackas?
2013-05-07, 04:03
  #3
Medlem
Tror du får gå via något forum där deras identitet är anonym.
2013-05-07, 04:10
  #4
Medlem
Sverige2025s avatar
Definera en hacker först och främst. En hacker i mina ögon är en duktig programmerare. Men min gissning är att du ute efter har någon som har goda kunskaper hur man gör t.ex dataintrång och med låg moral för någon form av uppgift?

Pröva på olika irc kanaler.

Citat:
Ursprungligen postat av stasi91
Hur skulle man kunna gå till väga om man faktiskt skulle vara i behov av en hacker?
Jag menar, dom är ju av naturen väldigt hemlighetsfulla av sig. Det är inte som att dom annonserar ut sin kompetens i tidningen. :P Så hur gör man? Har nån något tips?
2013-05-07, 04:15
  #5
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stasi91
Hur skulle man kunna gå till väga om man faktiskt skulle vara i behov av en hacker?
Jag menar, dom är ju av naturen väldigt hemlighetsfulla av sig. Det är inte som att dom annonserar ut sin kompetens i tidningen. :P Så hur gör man? Har nån något tips?

Frågan har varit uppe flertal gånger. Sök på rubriken så lär du finna ett och annat.

//Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback