Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-07, 15:33
  #1
Medlem
Jag blev bannad på Twitch.tv men så tänkte jag att man borde nog kunna dra en vpn så man har en annan ip. Så laddade ner Hotspot shield och det funkade, men sen har dom ju encryptat twitch.tv för när du loggar in så är där en ruta istället för en ny webbsida, och det funkar inte registrerar sig för mej, Så vet någon ett sett så man kan byta ip och kan registrera ett nytt account eller bara logga in på några av mina accounts? Förlåt om den är på fel ställe, visste inte riktigt var jag skulle lägga denna tråden.
2013-05-07, 15:49
  #2
Medlem
Okej jag ändrade min mac adress nu kan jag logga in på twitch men när jag skriver in lösenord och användarnamn så är det som den inte loggar in, den bara står som jag ska logga in i gen men den kommer upp vill du spara ditt lösenord?
2013-05-07, 16:00
  #3
Medlem
MrUnderligs avatar
Vad gjorde du för att bli bannad där?
2013-05-07, 16:02
  #4
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Förstår icke hur svårt det kan vara att söka innan en tråd skrivs. I synnerhet när ämnet är ett frekvent sådant på forumet.

//Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback