Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-17, 09:08
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Hur mycket du än vill framställa andra skribenter här i tråden som förkastliga. Så måste du väl ändå förstå att du är den absolut sjukaste människan? Du kan liksom håna och förolämpa personer som skriver här i tråden. Men hur du än försöker vrida och vända på det, så slutar det oavsett med att du är den absolut vidrigaste.

Bra sagt 👍
Citera
2024-11-18, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Hur mycket du än vill framställa andra skribenter här i tråden som förkastliga. Så måste du väl ändå förstå att du är den absolut sjukaste människan? Du kan liksom håna och förolämpa personer som skriver här i tråden. Men hur du än försöker vrida och vända på det, så slutar det oavsett med att du är den absolut vidrigaste.

Jo han har liksom redan "förlorat", vet inte varför han ens sitter och skriver.. Hade jag varit han skulle jag tagit till repet.. Han kommer aldrig bli ren sitt förflutna och kommer även alltid vara hatad av hela svenska folket och flyttar han utomlands kommer det nog inte dröja länge innan det uppmärksammas där också oavsett hur könskorrigerad eller namnbytt han är..
Snacka om lowlife alltså, kan ju inte vara värt att leva sånt liv...
Citera
Idag, 06:55
Medlem
mariannejohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skeden11
Jo han har liksom redan "förlorat", vet inte varför han ens sitter och skriver.. Hade jag varit han skulle jag tagit till repet.. Han kommer aldrig bli ren sitt förflutna och kommer även alltid vara hatad av hela svenska folket och flyttar han utomlands kommer det nog inte dröja länge innan det uppmärksammas där också oavsett hur könskorrigerad eller namnbytt han är..
Snacka om lowlife alltså, kan ju inte vara värt att leva sånt liv...

Har du hört uttrycket att styra in i sladden?
Ju mer tid som ni vill ge mig, ju mer tid kommer jag ta✌️
Kan jag få ut lite komedi över eran irritation ser jag det bara som en rolig bonus 🤣
Senast redigerad av mariannejohansson Idag kl. 06:57.
Citera
Idag, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariannejohansson
-Fot för fot och hand för hand.

Avskyr när folk inte säger hela versen 😅

Är inte detta citat rätt så jävla creepy? Med tanke på styckningen…
Hur många säger hela versen? Visste inte ens att den gick så, men en styckmördare har väl sten koll och dessutom avskyr man kanske då när man inte får höra hela 😬
Citera
Idag, 16:27
Medlem
Citat:
Har du hört uttrycket att styra in i sladden?
Ju mer tid som ni vill ge mig, ju mer tid kommer jag ta✌️
Kan jag få ut lite komedi över eran irritation ser jag det bara som en rolig bonus 🤣

Har du inte ut mer av ditt nya "liv" än att röra om i grytan här, ja då är många nog rätt nöjda ändå..
Citera
Idag, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrorelefanter
Är inte detta citat rätt så jävla creepy? Med tanke på styckningen…
Hur många säger hela versen? Visste inte ens att den gick så, men en styckmördare har väl sten koll och dessutom avskyr man kanske då när man inte får höra hela 😬
Den har också en djupare innebörd vilket jag tycker är intressant 👍
Citera
Idag, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindcontrolness
Har du inte ut mer av ditt nya "liv" än att röra om i grytan här, ja då är många nog rätt nöjda ändå..

Jo men alla måste ju ha en hobby 🙂👍
Citera
Idag, 17:51
Medlem
Citat:
Den har också en djupare innebörd vilket jag tycker är intressant 👍

Utveckla gärna?
Citera
Idag, 18:20
Medlem