2013-05-08, 21:09
Medlem
Jag som alltid googlar på företag jag inte känner igen innan jag betalar. Nu gjorde jag inte det eftersom att de hade närmare 2000 gillare på Facebook. Men efter att inte ha mottagit mina varor på över 2 veckor så mailade jag utan svar. Kollade sedan deras facebook sida och fick se att det var fler som inte tagit emot sina varor.

Googlade och fick upp "fina" omdömen: http://www.rejta.se/omdome/1097691/style+%26+funstuff

Jag fick tag i hennes namn samt hennes sambos namn. De har företaget tillsammans.

Är det någon som någonsin fått sina varor från detta företag?

Här är hemsidan: http://www.styleandfunstuff.se/hem.html

(Om tråden ligger fel så får ni gärna flytta den)
Citera
2013-05-08, 21:11
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Företagsskvaller
/Moderator
Citera
2013-05-08, 21:17
Medlem
Zcapegoats avatar
Min syster har fått sina varor, men inte fått någon faktura trots upprepat tjat via mail.
Citera
2013-05-08, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Min syster har fått sina varor, men inte fått någon faktura trots upprepat tjat via mail.

Eh okej? Så då vill dom inte ha betalt eller?

Jag bråkar med ägaren på Facebook. En tjej på 23 år som nu påstår att det är jag som utfört olagliga handlingar. Suck !
Citera
2013-05-08, 21:49
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelspektalek
Eh okej? Så då vill dom inte ha betalt eller?

Jag bråkar med ägaren på Facebook. En tjej på 23 år som nu påstår att det är jag som utfört olagliga handlingar. Suck !
Tydligen inte. De påstår på Facebook att de inte fått något mail, vilket är totalt trams. Förstår att min syster vill betala, så hon i efterhand inte åker på inkasso och fogden.
Hoppas att det löser sig för er.
Citera
2013-05-08, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Tydligen inte. De påstår på Facebook att de inte fått något mail, vilket är totalt trams. Förstår att min syster vill betala, så hon i efterhand inte åker på inkasso och fogden.
Hoppas att det löser sig för er.

Samma sa skriver hon till alla andra. Att de inte har fått något mail. Förstår din syster också.
Men de är som sagt oseriösa. Nu är hon jätte rädd och ber att få återbetala till mig trots att hon påstår att paketet skickades den 2 maj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in