Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-09, 03:51
Medlem
JackSaloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosainacken
7. Tjejer som går på krogen med korta jävla kjolar och sitter med benen i kors och försöker spela svårfångad, och tjejer som har urringning och sedan blir arg när man kollar ner i den.

Nu när det blir sommar kan de skylla på att det är varmt ute igen.

De klär sig som luder för att bli snyggare. Lie alkohol och urringat kan göra det möjligt för feta tjejer att få snygga killar. Om en kille som inte är snygg stirrar blir de arga.
Citera
2013-05-09, 05:24
Medlem
kattapan2s avatar
Så tjejer behöver bekräftelse och uppmärksamhet? Vilket genombrott. Den här nya informationen förändrar allt.
Citera
2013-05-09, 06:00
Medlem
Problemet är väl snarare att det är svårt och hitta en vettig partner på krogen?
Citera
2013-05-09, 06:46
Medlem
Katzyns avatar
Vet du vad jag tycker är lite irriterande? Unga killar som ska göra analyser av hur tjejer är utan att ens träffa tjejer irl eller känna några tjejer.

Så vitt jag kan se bygger hela din analys på "dagens tjejer" av dina spaningar på:

1. Facebook
2. Dejtingsajter

Möjligtvis kan du ha stått i hörnet på någon krog och spanat, men dina kommentarer angående tjejer på krogen kan annars helt enkelt bygga på bilder på facebook det med.

Om du skulle prova att lära känna en eller ett par kvinnor bortsett från din mamma så kanske du kan återkomma sen?
Citera
2013-05-09, 07:44
Medlem
Citat:
1. Tjejer lägger upp en bild på sig själv på Facebook. En tjejkompis kommenterar "Fin" Tjejen svarar "Tack men du är finare". En kille kommenterar "fin" Då svarar tjejen "tack "

2. En tjej tycker en youtube länk är rolig, tjejen lägger upp den på Facebook om kommenterar "Hahaha orkar inte" Eller typ "hahaha dog typ"

3. Tjejer har extremt höga krav på oss killar. Om att vi ska ha bra självförtroende och utseendekrav osv. Men om vi killar har krav på hur många tjejerna har legat med innan oss då är de helt plötsligt vi som är idioterna.

4. Tjejer lägger upp en bild på sig själv på Facebook, och dagen efter så taggar hon sig i den så att den ska kunna synas i nyhetsflödet igen så tjejen kan dra in fler gillningar.

5. Tjejer som är 15 och blir tillsammans med killar som är liksom 22 år. NI BLIR INTE MER MOGEN OCH NI ÄR INTE MOGEN SJÄLV MED TANKE PÅ ERA BANALITETER.

6. Tjejer som vill ha "badboys" (dåliga pojkar) Och sedan blir ledsen för att dessa DÅLIGA POJKAR har varit otrogen eller slagit er.

7. Tjejer som går på krogen med korta jävla kjolar och sitter med benen i kors och försöker spela svårfångad, och tjejer som har urringning och sedan blir arg när man kollar ner i den.

8. Tjejer som har på tok för lite kläder när dom dricker, tex är ute i bara hotpants och ett litet linne och är så full så hon inte kan gå och SEDAN gnäller över att ha blivit våldtagen. VAD FAN TROR NI HÄNDER?? Det är ungefär som att vi killar skulle gå runt med tusenlappar som hänger ut ur byxorna och sedan klagar på att vi blivit rånade.

9. Tjejer som klagar på att dom aldrig kan hitta en vettig kille. DOM FINNS ÖVERALLT.

10. Tjejer som springer efter kändisar, som flera tjejer på Facebook som lägger till Jockiboi som vän och sedan gör ett inlägg i hans logg. "Hej du är världens bästa kille, du är absolut den bästa kram <3"

11. Alla tjejer som lägger upp en bild på en snygg kille och sedan kommenterar "Min man" Och så kommer en tjejkompis och kommenterar "Men varför lägger du upp en bild på min kille" Och då svarar tjejen "Hur kan han vara din kille när vi ska gifta oss? Hands off, bitchess"

12. Tjejer som försöker flörta med en och försöker lura en att man ska tro att dom gillar en så dom kan få bekräftelse eller försöker manipulera en till att gå på bolaget åt dom.

13 Tjejer som knullar runt och sedan tar illa upp när man kallar er slampor, TROR NI ATT SLAMPOR ÄR EN SÅN SOM LEGAT MED 4 TUSEN KILLAR ELLER?? Det räcker med 12 stycken i tidigt ålder,

14. Tjejer som säger att dom ALDRIG onanerar.

15. Tjejer som dejtar en kille medans hon har en annan kille i reserv.

16. Tjejer som super och sedan lägger upp 400 bilder ifrån deras äckliga fest.

17. Tjejer som skriver Facebook statusar som "Måste sova utan min kille ikväll, ååh jag saknar honom"
Eller "Varför finns de inga vettiga killar i det här landet?"

Jag har märkt att i stort sätt alla svenska tjejer är kopior av varandra.

OCH ni som klagar på min grammatik bevisar att ni har noll argument.

kan inte göra annat än att hålla med dig. går tvåan på gymnasiet och har många fb vänner i 1an och 9an och typ 80-90% av dessa är helt åt helvete. jag har haft en tjej och hon var faktiskt ganska lik allt du säger och hade hon höga krav? ja de kan man säga tog typ 3år innan vi blev ihop och varje dag la hon upp något nytt typ min älskling typ. Tycker det är jätte fint men de ska fan inte sägas efter en vecka förhållande. dina punkter är till största delen felfri på största mängden av dem jag vet och jag tror det ökar bland ännu yngre tjejer också tyvärr
Citera
2013-05-09, 08:43
Medlem
Kolonns avatar
Punkt 1 är så jävla sant. Stör mig så otroligt mycket på det. Varför ska de hålla på så?
Citera
2013-05-09, 08:58
Medlem
Zanizailas avatar
Bli bög då.
Jag kan i alla fall stolt säga att jag inte passar in på någon av de punkterna, men jag kan förstå att "gemene svensk ung tjej" passar in på många.
Citera
2013-05-09, 10:08
Medlem
4598gj45s avatar
Det bedrövliga är inte att det är på det här viset, det bedrövliga är att de fortfarande inte har utvecklats som en del av det mänskliga... väset.

Jag hatar kvinnor också, och desto äldre jag blir, desto mindre bryr jag mig när jag råkar förolämpa dem, men varför vara förbannad? Dom kommer aldrig bli som oss, så det är bara att behandla dem som bad boys gör och alltid har gjort; det fungerar ju faktiskt, så varför ska man vara snäll mot kvinnor? De förtjänar sällan det.
Citera
2013-05-09, 10:39
Medlem
Käste dom flesta kommentarerna men ni glömde nämna att svenska brudar är lätt få dom i utomlands om man råkar på dom
Citera
2013-05-09, 10:48
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Kanske ska sluta umgås med 15-åringar TS

Sen kan jag faktiskt inte relatera till det du skrev då jag söp,knulla o åkte radiobil när jag växte upp och inte störde mig på vad brudar gör på internet.
Citera
2013-05-09, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Då ska vi se här. Jag känner uppenbarligen andra typer av tjejer.

Jaha? Du är medveten om att alla tjejer som ser från "vanliga" till "skitbra" ut får tonvis med snubbar efter sig och då är det bättre att vara artig och trevlig än att vara en bitch.

Jaha? Vad förväntar du dig, en djuplodande recension? Det står liksom i förhandsgranskningen vad det är för ett klipp och om man tycker att det är snorroligt så är väl "dog lite [av skratt]" en ypperlig kommentar, eller?

Visst, tjejer har höga krav på oss och med all rätt. Vem fan vill starta en familj med någon hopplös ful nolla utan humor eller balls? Fattar dock inte grejen med att ha krav på hur många tjejen har legat med innan faktiskt. Du kanske inte är medveten om att man inte är en dålig människa för att man har legat mycket. Hur som helst så är det ju inte så att vi killar inte har krav på tjejerna.

Avundsjuk much? Men visst, det är lite tramsigt men dom allra flesta växer ifrån det.

Jag kommer ihåg när jag var 15, att jag lyckades få en tjej i min egen ålder var ju helt sjukt. För i den åldern är dom flesta av oss fortfarande pojkar och det vill inte tjejer ha. Vidare; palla bry sig om vad 15-åringar håller på med.,

Det är ju roligare att leva farligt än att leva tryggt även om det så klart är nånting som ändrar sig med åldern. Däremot är det ju dumt att gnälla över att man brände sig när man leker med elden men det gäller ju allt och alla.

Well, bara för att man vill få lite uppskattning så betyder det ju inte att man vill ligga. Däremot håller jag med dig om att om man visar upp sig så får man leva med att folk tittar.

Nej, det är inte samma sak. Om man inte kan hålla sig bara för att man ser en sexigt klädd tjej så har man problem. Samma sak om man inte kan låta bli att råna någon som har pengar.

Mognadfråga. Vissa mognar dock aldrig.

Se punkt 9.

Det är ju inte på allvar. Du verkar för övrigt behöva öva på att inte ta saker på allvar.

Mjo, manipulativa personer är fan inte roliga och det är absolut ett fittigt beteende. Tror det bottnar bland annat i dålig självbild och tron att man inte riktigt duger om inte nån kille åtrår en.

Varför är det dåligt att ligga med många? Det är väl snarare intressant huruvida man är trogen eller inte?

Återigen, unga tjejer.

Att detja innenbär väl inte att man har ett förhållande? Således kan jag tycka att det är okej att deja flera samtidigt, åtminstone tills det blir allvar. Känns också som en mognadsgrej.

Sur för att du inte får vara med?

Så det är fel att sakna sin partner?

Ja, det är lite så det är att vara tonåring men det går över.

Håller med dig helt, alla ovan exempel känns som det handlar om omogna, osäkra tjejer och det har jag sagt till TS förut. Varför han då ändå lockar in sig på just dessa tjejer övergår mitt förstånd, han kan ju uppenbarligen inte deala.
Som ett litet tillägg: Innan jag träffade min första pojkvän hade jag ALDRIG onanerat/ fått orgasm, han fick visa mig precis allt, for real. Så detta stämmer verkligen för vissa av oss ..
TS, man the fuck up! Sluta gnäll och leta någon annanstans, du ter dig ju själv lika omogen när du fortsätter att tjata om samma saker? Move on.
Citera
2013-05-09, 10:57
Medlem
Citat:
1. Tjejer lägger upp en bild på sig själv på Facebook. En tjejkompis kommenterar "Fin" Tjejen svarar "Tack men du är finare". En kille kommenterar "fin" Då svarar tjejen "tack "

2. En tjej tycker en youtube länk är rolig, tjejen lägger upp den på Facebook om kommenterar "Hahaha orkar inte" Eller typ "hahaha dog typ"

3. Tjejer har extremt höga krav på oss killar. Om att vi ska ha bra självförtroende och utseendekrav osv. Men om vi killar har krav på hur många tjejerna har legat med innan oss då är de helt plötsligt vi som är idioterna.

4. Tjejer lägger upp en bild på sig själv på Facebook, och dagen efter så taggar hon sig i den så att den ska kunna synas i nyhetsflödet igen så tjejen kan dra in fler gillningar.

5. Tjejer som är 15 och blir tillsammans med killar som är liksom 22 år. NI BLIR INTE MER MOGEN OCH NI ÄR INTE MOGEN SJÄLV MED TANKE PÅ ERA BANALITETER.

6. Tjejer som vill ha "badboys" (dåliga pojkar) Och sedan blir ledsen för att dessa DÅLIGA POJKAR har varit otrogen eller slagit er.

8. Tjejer som har på tok för lite kläder när dom dricker, tex är ute i bara hotpants och ett litet linne och är så full så hon inte kan gå och SEDAN gnäller över att ha blivit våldtagen. VAD FAN TROR NI HÄNDER?? Det är ungefär som att vi killar skulle gå runt med tusenlappar som hänger ut ur byxorna och sedan klagar på att vi blivit rånade.

9. Tjejer som klagar på att dom aldrig kan hitta en vettig kille. DOM FINNS ÖVERALLT.

10. Tjejer som springer efter kändisar, som flera tjejer på Facebook som lägger till Jockiboi som vän och sedan gör ett inlägg i hans logg. "Hej du är världens bästa kille, du är absolut den bästa kram <3"

11. Alla tjejer som lägger upp en bild på en snygg kille och sedan kommenterar "Min man" Och så kommer en tjejkompis och kommenterar "Men varför lägger du upp en bild på min kille" Och då svarar tjejen "Hur kan han vara din kille när vi ska gifta oss? Hands off, bitchess"

12. Tjejer som försöker flörta med en och försöker lura en att man ska tro att dom gillar en så dom kan få bekräftelse eller försöker manipulera en till att gå på bolaget åt dom.

13 Tjejer som knullar runt och sedan tar illa upp när man kallar er slampor, TROR NI ATT SLAMPOR ÄR EN SÅN SOM LEGAT MED 4 TUSEN KILLAR ELLER?? Det räcker med 12 stycken i tidigt ålder,

14. Tjejer som säger att dom ALDRIG onanerar.

15. Tjejer som dejtar en kille medans hon har en annan kille i reserv.

16. Tjejer som super och sedan lägger upp 400 bilder ifrån deras äckliga fest.

17. Tjejer som skriver Facebook statusar som "Måste sova utan min kille ikväll, ååh jag saknar honom"
Eller "Varför finns de inga vettiga killar i det här landet?"

Jag har märkt att i stort sätt alla svenska tjejer är kopior av varandra.

OCH ni som klagar på min grammatik bevisar att ni har noll argument.

Inget av det stämmer in på mig, har inte ens facebook... självklart finns det många tjejer som passar in när det gäller fb inlägg osv men jag känner flera tjejer som inte alls är så.

Så sluta generalisera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in