Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-27, 10:06
  #721
Medlem
Ringhals3s avatar
Hon är väl helt ute nu va? En före detta pseudokändis.
Citera
2021-05-27, 11:17
  #722
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Hon är väl helt ute nu va? En före detta pseudokändis.

Ja, det törs man väl påstå.. Hon har inte åldrats med värdighet direkt, mycket plast i det fejset.
Citera
2021-05-27, 12:01
  #723
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Hon är väl helt ute nu va? En före detta pseudokändis.
Det är svårt att upprätthålla ett kändisskap om man bor i USA.
__________________
Senast redigerad av enfindam 2021-05-27 kl. 12:06.
Citera
2021-05-27, 16:25
  #724
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det är svårt att upprätthålla ett kändisskap om man bor i USA.

Inte om man är med i svenska hollywoodfruar, samtliga kvinnor som är med där är kändare i Sverige pga det än hon någonsin varit.
Citera
2021-05-27, 18:09
  #725
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Inte om man är med i svenska hollywoodfruar, samtliga kvinnor som är med där är kändare i Sverige pga det än hon någonsin varit.
Rebecca Stella Dion är inte med i "Hollywoodfruar", hon arbetar med helt andra saker.
__________________
Senast redigerad av enfindam 2021-05-27 kl. 19:05.
Citera
2021-08-11, 19:55
  #726
Medlem
Någon som vet varför hon stängt av sin instagram? Hon säger att hon vill ha en "paus" men finns det inget saftigare skvaller kring detta?
Citera
2021-08-12, 11:18
  #727
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Platinamix
Någon som vet varför hon stängt av sin instagram? Hon säger att hon vill ha en "paus" men finns det inget saftigare skvaller kring detta?
Undrar samma! skumt!
Citera
2023-04-17, 05:59
  #728
Medlem
Denna tjej är en gåta.

Hennes mamma är vit europeisk grekisk men beter sig som en svensk kvinna. Hon påstår om sin biologiska pappa som hon aldrig växte upp med var från libanon. Man har fått se någon bild på han men han är ju totalt mörk som en arab. Hennes andra syskon är mycket mörkare än hon själv , dom ser ut o vara typiskt halv libaneser blandat med vit europe. Enligt henne själv har hon knappt haft kontakt med pappan…. Altså rebecca är sönder opererad och besatt att tro hon är från mellan östern eller något. Hon har sett ut som en svensk tjej innan alla operationer. Färgare håret och brynen mörkare än vad det ska vara så man ska få bilden av hennes mörka libanesiska drag.
börjar tro att hon kanske egentligen har en svensk pappa🤣🤣
Hon har inte ett endaste sydeuropeiskt drag. Ingenting.
Vad ska man tro? Kanske har hennes mamma inte berättat hela sanningen , vad vet vi.

Om man ser alla olika looks Rebecca haft genom åren från en bonde tjej från viskafors till stureplans utseende till sedan vända det till att se ut som någon från mellan östern till att nu vara grekisk🤣

Plus alla sönderopererade bilder och resultat.
Hon gnäller o klagar om hennes kamp om att bli gravid . Hon har ju laddat och festat sista 20 åren hårt. Hur förväntar hon sig att bli gravid som 36-37 åring? Så trött att höra dessa klaga på kampen om att få barn. Hon klagade för hon inte kunde få ett andra barn men e nu gravid o glad. Samma med kenza. Kenza sitter med 3 ungar och gör en vlogg vid varje gång hon kämpar… vilken förnedring mot dom som faktist inte ens har barn eller kan få överhuvudtaget…


Åter till Rebecca,, jag e ganska avslappnad med barnuppfostrand osv, men nu jar rebecca tatt med sin son i mörkret på coachella. Haha … och hon har sett till att hennes vita unge har affro flätor i håret. Haha… man tar väl inte med barn på en festival full av droger? Är en annan sak att ta med barn på pubben med andra i sällskap. Men en vuxen festival med åldersgeäns fullt av horor och droger?! Orkar inte…. Nej jag är inte svartsjuk, nej jag mår inte dåligt. Eller jo, jag mår dåligt att se att detta är våran framtid. Dessa dumma influencers med så konstiga och skev självbild
Citera
2023-06-01, 23:26
  #729
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Denna tjej är en gåta.

Hennes mamma är vit europeisk grekisk men beter sig som en svensk kvinna. Hon påstår om sin biologiska pappa som hon aldrig växte upp med var från libanon. Man har fått se någon bild på han men han är ju totalt mörk som en arab. Hennes andra syskon är mycket mörkare än hon själv , dom ser ut o vara typiskt halv libaneser blandat med vit europe. Enligt henne själv har hon knappt haft kontakt med pappan…. Altså rebecca är sönder opererad och besatt att tro hon är från mellan östern eller något. Hon har sett ut som en svensk tjej innan alla operationer. Färgare håret och brynen mörkare än vad det ska vara så man ska få bilden av hennes mörka libanesiska drag.
börjar tro att hon kanske egentligen har en svensk pappa🤣🤣
Hon har inte ett endaste sydeuropeiskt drag. Ingenting.
Vad ska man tro? Kanske har hennes mamma inte berättat hela sanningen , vad vet vi.

Om man ser alla olika looks Rebecca haft genom åren från en bonde tjej från viskafors till stureplans utseende till sedan vända det till att se ut som någon från mellan östern till att nu vara grekisk🤣

Plus alla sönderopererade bilder och resultat.
Hon gnäller o klagar om hennes kamp om att bli gravid . Hon har ju laddat och festat sista 20 åren hårt. Hur förväntar hon sig att bli gravid som 36-37 åring? Så trött att höra dessa klaga på kampen om att få barn. Hon klagade för hon inte kunde få ett andra barn men e nu gravid o glad. Samma med kenza. Kenza sitter med 3 ungar och gör en vlogg vid varje gång hon kämpar… vilken förnedring mot dom som faktist inte ens har barn eller kan få överhuvudtaget…


Åter till Rebecca,, jag e ganska avslappnad med barnuppfostrand osv, men nu jar rebecca tatt med sin son i mörkret på coachella. Haha … och hon har sett till att hennes vita unge har affro flätor i håret. Haha… man tar väl inte med barn på en festival full av droger? Är en annan sak att ta med barn på pubben med andra i sällskap. Men en vuxen festival med åldersgeäns fullt av horor och droger?! Orkar inte…. Nej jag är inte svartsjuk, nej jag mår inte dåligt. Eller jo, jag mår dåligt att se att detta är våran framtid. Dessa dumma influencers med så konstiga och skev självbild

Nu ska hon dessutom ploppa ut unge nummer två på Lyx-BB.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...t-cedars-sinai
Citera
2024-03-05, 13:33
  #730
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Snart är hon tillbaka som programledare, ska vi vara glada över detta?

”Paradise hotel” återgår till sitt originalformat.

Nu står det även klart att Rebecca Stella kommer tillbaka som programledare.

”Jag är otroligt peppad på att göra comeback och ge tittarna precis det de vill ha”, säger hon"


https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ds-hosten-2024
Citera
2024-03-28, 20:31
  #731
Medlem
Ar det nagon som vet varfor hennes hus i LA var ute till forsaljning?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback