2013-05-21, 23:13
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
När utspelade sig detta? Vad för cannabinoid rökte du? Var det äkta "Spice" eller var det någon av de nyare cannabinoiderna*?
Intressant rapport i vilket fall. Du kunde bättrat dig rent skriftligt och även styckindelat mer men annars var det en ganska bra rapport tycker jag. 3/5 får du i alla fall!
* Exempelvis 5f-akb48, eam-2201, sts-135, 5f-pb22 etc.
Intressant rapport i vilket fall. Du kunde bättrat dig rent skriftligt och även styckindelat mer men annars var det en ganska bra rapport tycker jag. 3/5 får du i alla fall!
* Exempelvis 5f-akb48, eam-2201, sts-135, 5f-pb22 etc.
ingen aning, aldrig fått för mig att fråga. förra sommaren var det så sjukt torrt på riktigt gräs här så det enda som var hyfsat lätt att få tag på var spice. hade hört innan att det var samma sak "typ" så jag sket i att läsa på om det innan jag körde.
Citat:
Ursprungligen postat av xXguitarXx
Min största fråga är; hur lyckades du baxa snus? Det säljs över disken i alla affärer jag känner till.
OnT: Bra rapport, men vafan, röka 5 gram? Du förstår la själv att det är förjävligt mycket??
OnT: Bra rapport, men vafan, röka 5 gram? Du förstår la själv att det är förjävligt mycket??
inte så svårt där, dom har snus kylen utanför kassan (eller rättare sagt hade).
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Mycket bra skrivet av en 12-åring.
Men förövrigt var själva storyn totalt otrolig och överdriven.
Du kan kanske få ett MVG från fröken p.g.a PK-ismen och tönteriet.
Ojojoj jag testade internetknark och nu är det sååå synd om mig, buhuhuhuuu.
Förbjud internet och förbjud söksidor! Är det det du vill ha sagt?
kan ha missförstått hela köret, och isåfall ber jag om ursäkt, men om du är den bonnajöns jag tror du är, så skit ner dig
Men förövrigt var själva storyn totalt otrolig och överdriven.
Du kan kanske få ett MVG från fröken p.g.a PK-ismen och tönteriet.
Ojojoj jag testade internetknark och nu är det sååå synd om mig, buhuhuhuuu.
Förbjud internet och förbjud söksidor! Är det det du vill ha sagt?
kan ha missförstått hela köret, och isåfall ber jag om ursäkt, men om du är den bonnajöns jag tror du är, så skit ner dig
och du har missförstått hela köret! rökte olika skit hela förra sommaren (då jag var 17) är 18 nu, ville bara berätta om min upplevelse, inte direkt så att jag vill att någon ska tycka synd om mig
Citat:
Ursprungligen postat av jesper2013
Den känslan av att allt känns overkligt kan vara Depersonalisation.
Länk till Wikipedia så kan du kolla om det stämmer in på dig: http://sv.wikipedia.org/wiki/Depersonalisation
3/5 får du, Tyvär är det 18årsgräns på detta forum!
Länk till Wikipedia så kan du kolla om det stämmer in på dig: http://sv.wikipedia.org/wiki/Depersonalisation
3/5 får du, Tyvär är det 18årsgräns på detta forum!
ska kolla upp det!, tänkte inte på att skriva att jag var 18 år nu när jag skrev "om mig" utan skrev hur gammal jag var när detta ägde rum