2013-05-25, 19:48
Medlem
Det är inte LV utan bottega veneta som blev utsatt
Citera
2013-05-25, 19:48
Medlem
Solingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
Du som "känner" Reza så väl, testa att ringa hans mobil.
Säger han att han torskat för ett inbrott i sitt mobilsvar eller vadå? Om inte så bevisar det väl inte särskilt mycket om han nu inte skulle svara i telefonen?
Citera
2013-05-25, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solingen
Säger han att han torskat för ett inbrott i sitt mobilsvar eller vadå? Om inte så bevisar det väl inte särskilt mycket om han nu inte skulle svara i telefonen?

Uppenbarligen inte, dock så är hans mobil avstängd helt och hållet och har varit det i flera timmar nu och det händer aldrig Reza då han i princip talar i telefon non-stop.

Jag vill inte out:a mig eller någon annan, kan därmed inte ge andra bevis eller förklara omständigheterna kring detta men ni får se senare när nyheterna kommer ut.
Citera
2013-05-25, 19:56
Medlem
Citat:
Reza fick nyligen en kommande match inställd på grund av visumproblem, det kan väl tänkas att det sved ordentligt i plånboken för honom. Men fan jag hoppas det inte är han.

"visumproblem" Har han någon gång kommit in i USA så att han kunnat gå en match? Kan tänka mig att hans belastningsregister i kombination med hans MÖ-ursprung kan vara lätt problematiskt.
Om så är fallet lär ju hans UFC-kontrakt inte vara mycket värt, och 400 000:-/månaden är ju naturligtvis bara fantasier. Var det Sebbe Staxxxxx som tjänade 500 000:- i veckan
Citera
2013-05-25, 19:57
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackface
Reza drog väl in cirka 400 tusen i April? Känns långsökt att han skulle pyssla med sånt här amatörtrams 1 månad senare.

Ingen aning vem den här ''Reza'' är men det låter ju som en snubbe som kan bränna 400 papp på ett par månader. Ge lite till sina brooshor och lite till farsan osv osv?
Citera
2013-05-25, 20:01
Medlem
Solingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
"visumproblem" Har han någon gång kommit in i USA så att han kunnat gå en match? Kan tänka mig att hans belastningsregister i kombination med hans MÖ-ursprung kan vara lätt problematiskt.
Om så är fallet lär ju hans UFC-kontrakt inte vara mycket värt, och 400 000:-/månaden är ju naturligtvis bara fantasier. Var det Sebbe Staxxxxx som tjänade 500 000:- i veckan
Nej i USA har han inte gått någon match, däremot i Sverige och Brasilien och han skulle säkert kunna gå matcher i andra länder.
400 000 kr i månaden drar han förstås inte in, men förra månaden gick han match så då kan han säkert gjort det.
Citera
2013-05-25, 20:07
Medlem
Citat:
Nej i USA har han inte gått någon match, däremot i Sverige och Brasilien och han skulle säkert kunna gå matcher i andra länder.
400 000 kr i månaden drar han förstås inte in, men förra månaden gick han match så då kan han säkert gjort det.

Kan man inte gå matcher i USA = rökt.

George St Pierre ligger väl på ca 500 000 USD för en match att då Reza skulle ligga på 50 000 USD för en match finner jag högst orimligt.
Citera
2013-05-25, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Kan man inte gå matcher i USA = rökt.

George St Pierre ligger väl på ca 500 000 USD för en match att då Reza skulle ligga på 50 000 USD för en match finner jag högst orimligt.

Nej, han ligger inte på dem summorna. Han får 8000 dollar för att gå match, + 8000 vid vinst. Men just hans senaste match så fick han även en bonus på 60000 dollar för "submission of the night".
Citera
2013-05-25, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emperor_of_you
Nej, han ligger inte på dem summorna. Han får 8000 dollar för att gå match, + 8000 vid vinst. Men just hans senaste match så fick han även en bonus på 60000 dollar för "submission of the night".

Tack för förklaringen, det låter rimligare
Citera
2013-05-25, 20:56
Medlem
shbous avatar
Kan lika gärna vara någon som var med i lilla sportspegeln 1993 och kastade tennisbollar i hål.
Citera
2013-05-25, 21:04
Bannlyst
Kan det vara av den här bilden de har gjort siluetten? Ganska lika tycker jag, öronen verkar dock inte matcha.
http://www.fightplay.tv/wp-content/u...10-500x375.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Kan lika gärna vara någon som var med i lilla sportspegeln 1993 och kastade tennisbollar i hål.
Hahaha!
Citera
2013-05-25, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shbou

Haha, sant.

Men gärningsmannen;

Mindre känd, invandrarbakgrund, någon form av träningsnarkoman med temperament, impulsiv. Säkerligen sneat helt på fel steroider eller liknande? Kolamissbruk?

Jag tippar på detta iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in