Ja. Den hr serien hade kraschat fr lnge sedan utan James Spader, som varit helt fantastisk som Red igenom hela serien. Liz ville man mest spa, med hennes stndiga kappvndande och utbrott.
Rtt surt nd att Red tog vem han var med sig i graven ven om mycket pekar p
att han var Liz mamma. Hans beteende kring Liz verlag hade varit rtt mrkligt ifall nu inte den teorin stmmer.
De borde ha givit oss ett mer tydligt slut dr de knt ihop scken, exempelvis med att Agnes fick en variation p brevet som Liz fick dr i det ryska komplexet.
Ja. Den hr serien hade kraschat fr lnge sedan utan James Spader, som varit helt fantastisk som Red igenom hela serien. Liz ville man mest spa, med hennes stndiga kappvndande och utbrott.
Rtt surt nd att Red tog vem han var med sig i graven ven om mycket pekar p
att han var Liz mamma. Hans beteende kring Liz verlag hade varit rtt mrkligt ifall nu inte den teorin stmmer.
De borde ha givit oss ett mer tydligt slut dr de knt ihop scken, exempelvis med att Agnes fick en variation p brevet som Liz fick dr i det ryska komplexet.
Irriterande att det enda jag velat har varit att f en bekrftelse ver hela den teorin och trodde den skulle komma innan avslut men nej..
Serien dk upp i algoritmen. Minns att jag tyckte frsta avsnittet var lite coolt. Sen gav jag upp nr det var samma sak varje avsnitt och man fokuserade mer p woke n att skriva ett ok manus.
S lser jag runt fr att se hur serien slutade och tydligen var Red
mamma
till Elizabeth. Hahahahaha jag orkar inte. Hahahahaha
r det hr tidernas mest verskattade och uttjatade serie?
Serien dk upp i algoritmen. Minns att jag tyckte frsta avsnittet var lite coolt. Sen gav jag upp nr det var samma sak varje avsnitt och man fokuserade mer p woke n att skriva ett ok manus.
S lser jag runt fr att se hur serien slutade och tydligen var Red
mamma
till Elizabeth. Hahahahaha jag orkar inte. Hahahahaha
r det hr tidernas mest verskattade och uttjatade serie?
Lter osannolikt att det skulle stmma.
Ngon mste vl nd skmtat och du missfrsttt?
Lter osannolikt att det skulle stmma.
Ngon mste vl nd skmtat och du missfrsttt?
Var lste du detta?
Str verallt p ntet. Googlade vad som hnde i slutet och dk upp trdar p reddit osv. med teorier om detta. Kollar man blacklist wiki eller vad det kallas skrivs det som ett faktum.
Det r den allmnna sanningen. Sgs aldrig rakt ut men tydligen massa saker som pekar p det. Skrattretande. Om du inte tror mig s sk p ntet.
Den Reddington vi knner till frn serien r Katarina Rostova. Dvs. Liz mamma. Han har opererat sig frn kvinna till man. Den riktiga Reddington r dd. S larvigt att det r galet
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2025-02-06 kl. 07:23.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!