Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2013-05-26, 19:23
Medlem
Stilliss avatar
Godeftermiddag,

Tidigare erfarenheter; Haha

19.00;

Slickade i mig 22mg 3-OH-PCP, denna substans har tidigare ftt mig att m fruktansvrt bra samtidigt som det har ftt mig att bli en aning knepig dagarna efter.

Effekten smyger sig p som vanligt, leendet sprider ut sig ver ansiktet och jag zoomas tillbaka in i soffan med ett frstende jag inte upplevt tidigare, allt hngde ihop och saker och ting kommer alltid att ske vare sig jag vill det eller inte. Livet kommer att fortstta ven nr jag r borta, knslan uppfyllde hela mig och njdheten var enorm. Ni vet "Jag frstr allt, och det r lugnt" knslan! Allt fljer sin egen rda trd, resultatet r redan bestmt! Det gr att rkna ut om man kan ta allt i beaktning.

20.30;

Gnider in under och verlppen med 0.35mg LSB samtidigt, krossar 3st Ally's (Vardera p 35mg allts 105mg totalt) frn TT i toapaper och bombar dessa. Toapappret var lite stort s fick end lite av den dr bittra ckliga smaken i munnen, r helt wooblig av 3-OH-PCP och allt detta knns helt naturligt, varfr inte? Vad r det vrsta som kan hnda... man kan inte d av en tripp, och man landar alltid; detta snurrade runt som ett mantra i mitt huvud, jag ville trffa nglar.

Ack lskade.

21.30;

Effekten frn bde LSB och Ally's r nu mycket ptaglig, har kvar 25X Extrakt Salvia frn ngon inrikes shop, inkpt fr flera mnader sedan. Stller mig upp frn soffan och brakar i golvet efter 1 steg, musklerna i lret har dragit ihop sig och smrtan r outhrdlig.

Vet att sen jag gick p simning s mste man dra ut musklerna igen allts inte dra ihop benet utan dra ut det. 3-OH-PCP hjlpte nog till hr, men smrtan var icke desto mindre en katastrof i samhanget. Sjukt paranoid/rdd att det ska hnda igen tar jag mig snabbt ner i skafferiet och hmtar min pse salvia bakom ett par Heinz vita bn burkar. Allt dras ut och ser lite avlngt ut nu, parket golvets mnster r nu ungefr 2dcm ovanfr sjlva golvet och svvar runt likt dimma, vldigt vackert. Mr vldigt illa, ally's skeva smak sitter kvar i munnen, vare sig apelsin eller jordnt verkar kunna ta bort den.

22.20;

kollar klockan som ser ut att smlta ut ver armen, svrt att se tiden, svrare att frst tiden. Mr s sjukt bra att jag knappt kan lyfta ett finger, salvian ligger p bordet och jag fr energi av att tnka p det som nu kommer att ske. Vldigt svrt att f in salvian i koppen, mste hlla bongen p snedden fr att det inte ska ramla ut, tror jag.. Det var jag och bongen resten av rummet var s hopsmlt/rrelse/dimma att det var ljligt att slappna av, frsvann om jag gjorde det. Hll fokus p bongen tog stormtndaren med hger hand och tnde.

22.25;

KABOM.

Ett fr utan vare sig ben eller armar rrde sig lngsamt ver en sten, turkos/purpur frg spreds sig efter dess svans. En kruka utan botten var kedjad vid ett vergngs stlle, kedjan som var fltad av grenar snodde sig runt de vita linjer som gick ver grset. Jag tog ett steg, smlte ner mot marken och skt framt med en hiskelig fart.

Jag befann mig 40cm ovanfr mig sjlv i rummet, det jag sg var en kille i sina bsta r som vaggade huvudet fram och tillbaka med ett fruktansvrt ckligt leende p lpparna. Ett glittrande kinder gg flt ut frn tapeten, bde gon och med en orange kpps. gget yttrade ett ord som lt som "Organism" skrattade sedan metaliskt, flt sen in under mattan; var vldigt obehagligt att ngot s stort kunde frsvinna s snabbt. Det var hemskt att kolla p mig sjlv, leendet skrmde mig ordentligt. Jag roppade hgt, men ljudet studsade runt likt eko i mitt huvud och det tog vad som fr mig kndes som flera minuter innan det frsvann helt.

Hur kunde jag ha gjort s att mitt jag kunde betrakta mig sjlv shr? frgorna hoppades och jag knde ett kraftigt hugg under vnstra brstet, THJUUTTJUUU persierna hade format sig till en mini trumpet, ni vet sdanna man har p fdelsedags fester. Gr nga kom emot mig samtidigt som ljudet gav luften ett vibrerande skimmer. Jag sg ljud, ljud som gick i vgor vibrerande vgor genom luften. Mina ron som r skapta fr att fnga upp dessa vibrationer, vem har designat detta? EN OFRIVILLIG SLUMP byttes alla tankar i huvudet ut mot. Efter detta r det svart.

5.00;

Vaknar med ett ryck, r helt desorienterad, vet ingeting om ngonting. Fattar noll, va r detta? AHHH!! frsta tanken var att jag brutit mig in ngonstans. Fokuserar in bongen framfr mig, leendet breder ut sig igen.

r fortfarande pverkad av Ally's, vldigt illamende och har svrt att fokusera blicken. Har spytt p golvet framfr mig och knner att jag har intorkat nsblod ver bde munnen och brstet. Har knappt ngon knsel i kroppen och att g till badrummet tog en evighet, vacklade runt och slog i allt p vgen dit. Helt uttorkad och ett hjrta som slog vldigt lngsamt men vldigt hrt lapar jag i mig lite vatten. Spyr i stort sett genast och upplever att hav av frger samt jag troligen tuppar av ngra minuter, ligger nmeligen under handfatet pltsligt.

Detta skedde fr 1 dag sedan, r nu helt terstlld. Dock knner jag att det inte finns srskilt mycket att filosofera ver, tror jag fick en glimt utav av vad det finns fr vrld utanfr denna. Det finns en annan vrld gott folk, och den r vldigt, vldigt speciell. Jag hoppas att ni Alla fr uppleva denna vrld, den stter en p mattan s att sga. Men minnet bleknar fort, svrt att terskapa det som hnde utan ngra substanser i kroppen.

450/500 fr denna blandning som jag kallar fr Trolleri.
Senast redigerad av Stillis 2013-05-26 kl. 19:33.
Citera
2013-05-26, 19:57
Medlem
Synatts avatar
"Ett fr utan vare sig ben eller armar rrde sig lngsamt ver en sten, turkos/purpur frg spreds sig efter dess svans. En kruka utan botten var kedjad vid ett vergngs stlle, kedjan som var fltad av grenar snodde sig runt de vita linjer som gick ver grset. Jag tog ett steg, smlte ner mot marken och skt framt med en hiskelig fart."

Jag gillar den, galenskap med en skev men gngbar logik verlag - om man r rejlt erfaren.
Citatet ovan stack ut fr mig och sammanfattar vl det jag i ord r ofrmgen denna stund att frfatta.

Tack fr denna!

Edit: var hugget i brstet i din verkliga kropp eller den du hade vyn frn, 40cm upp? Tnkte att den som knde det var ditt riktiga jag just d, logiskt va?

Mvh//SyNatt
Senast redigerad av Synatt 2013-05-26 kl. 20:07.
Citera
2013-05-27, 08:36
Medlem
LightClouds avatar
Underbar rapport! Som vanligt tar du trippande till nya niver och det r alltid lika underhllande att lsa dina tripprapporter.

Ta hand om dig Stillis!
Citera
2013-05-28, 01:23
Medlem
Hallonrems avatar
Du fr 9/10 av mig, riktigt bra och roligt skrivet!

Mste frga dig eftersom jag r novis inom de hr mnena.
"Har spytt p golvet framfr mig och knner att jag har intorkat nsblod ver bde munnen och brstet. Har knappt ngon knsel i kroppen och att g till badrummet tog en evighet, vacklade runt och slog i allt p vgen dit. Helt uttorkad och ett hjrta som slog vldigt lngsamt men vldigt hrt lapar jag i mig lite vatten. Spyr i stort sett genast och upplever att hav av frger samt jag troligen tuppar av ngra minuter, ligger nmeligen under handfatet pltsligt. "

Du spyr som en liten gris och blder? Detta mste vara oerhrt farligt? Varfr tror du att du spydde och bldde?
Citera
2013-05-28, 03:15
Medlem
Sjograss avatar
Knns p ngot vis dumt att inte minnas 6-7 timmars trippande, du lr ju inte ha sovit i alla fall... Men underhllande lsning likvl.
Citera
2013-05-28, 10:52
Medlem
narutos avatar
Hahaha! D r s jvla sjuuk, p ett bra stt!

All-in! Sger jag bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in