Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-05-29, 00:08
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorenzi
Detta stod på broschyren :

Tjänstbeskrivning: Vi använder en avancerad bioimpedansmätare i den professionella prisklassen. Biodynamics BIA 301e kan med hög pålitlighet mäta procent kroppsfett, vätska, och s.k. Lean Body Mass, dvs. hur mycket resten av kroppens vävnader väger inklusive muskelmassa, ben, bindväv osv.

Svar ja. Är de åt helvete alltså? :/

Fitnessbullshittery. Denna industri. Om du känner för att lägga upp ett foto i fillingarna så törs jag lova att du får en mer trovärdig siffra av några som varit med i gamet ett tag.
Senast redigerad av Killer-queen 2013-05-29 kl. 00:23.
Citera
2013-06-02, 17:17
Medlem
Fader-Adelheims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killer-queen
Fitnessbullshittery. Denna industri. Om du känner för att lägga upp ett foto i fillingarna så törs jag lova att du får en mer trovärdig siffra av några som varit med i gamet ett tag.

This. Trött på alla instagramgymmare som skryter om sina "7% bodyfat" när de i själva verket ligger på 13-14..
Citera
2013-06-02, 19:54
Medlem
Framtidsatlets avatar
Jag tror att du ligger på 14-17%, utifrån vad du berättar. Och pajasen som lurade dig på pengar ska du inte lita på.

Ny kanonbra ursäkt för tjockisar förövrigt! "Jag är inte tjock, det är inte fett, det är vätskeansamlingar, näringsfysioterapeutiska nånting PTn sa det!!!"

Lägg upp ett par bilder här i olika vinklar utan optiljus så kan vi bedöma dig istället, det är mycket billigare. Och roligare för oss, alltid kul att gissa och uppskatta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in