Svara
  • 1
  • 2
2013-06-08, 13:03
Medlem
FloydPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronth
Väldigt trevlig rapport 4 av 5 reptil varelser. Jag har aldrig testat special men har tagit lsd antar att dem är ganska lika, gillar verkligen hur du beskriver naturen det får mig att tänka på första gången ja testade vingarna. Men fan människor är inte roligt att springa på värst är fan fulla.
Kul att du tyckte om den. LSD vill jag absolut testa någon gång i framtiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Floosiki
Mycket välskrivet, bravo!

Är Special likt LSD?

Tack mannen!

Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Tycker det var en underhållande rapport!

När jag backar ser jag att det sitter ett stort jävla reptilliknande kryp på dörren, och på golvet är det vad som ser ut utslitet människohår. Jag backar långsamt men bestämt ut. Not today nigga'! Jag knyter på mig mina Converse och slänger på mina slitna jeans och gulmålade Hunter S Thompson-inspirerade Ray Ban Shooter Aviator solglasögon. Det får räcka med reptiler och skit, jag drar!
Detta fick mig att skratta rakt ut.

Känner förövrigt igen mig i att det känns som folk tittar misstänksamt på en när man är ute och trippar. Har gjort detta en gång, på 25I då jag vandrade runt på en skogsväg, och tyckte alla jag stötte på kollade på mig. Kan dock berott på att jag ville ha musik med mig och hade för tillfället inga små hörlurar, så knatade runt med ett par större och såg väl lite ufo ut.
Haha, kul att höra.
Hur hanterade du människorna du mötte då? Försökte du spela normal? Hälsade du på dem? Försökte du undvika dem?
Citera
2013-06-08, 14:50
Medlem
AllaBarnensFars avatar
Mycket bra skrivet. Känner igen mig VÄLDIGT mycket
Citera
2013-06-16, 15:56
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloydP
Haha, kul att höra.
Hur hanterade du människorna du mötte då? Försökte du spela normal? Hälsade du på dem? Försökte du undvika dem?

Jag promenerade förbi dem helt som vanligt, eller jag log antagligen sådär hemskt fånigt jag alltid gör på droger. Tänk ett tioårigt barn med ett förväntansfullt flin i en godisbutik.
Som alltid när jag går förbi folk tyckte jag om att observera dessa lite lätt och söka ögonkontakt, ville dock inte dra på mig allt för mycket av deras uppmärksamt då jag ändå var trippad och förstod att de flesta nog tyckte jag såg lite lustig ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in