2025-02-21, 08:06
Medlem
CombatPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djicp
Hur menar du?
Det r det jag gr? Jag rider p min hst frn en stad till en annan och p vgen mter jag upp dessa NPC:s som vill ha hjlp eller annat.
Det r en s pass betydelsels detalj, s det r ju bara att rida frbi?
Citera
2025-02-21, 08:11
Medlem
CombatPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Sna sm detaljer gr spelet s bra.

Liten spoiler, br spelat igenom det. Youtube lnk.

Haha, jag rkade ocks ut fr det dr.
Citera
2025-02-21, 10:19
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Folk (oftast yngre) som tycker att spelet ska vara ltt och combat ska g endast p att spamma attacker gillar inte Kingdom Come Deliverance spelen. Sna som gillar lite utmaning brukar bli slda. Knns som att KCD2 skulle vara friare och att det finns mer att gra n RDR2. RDR2 r en dyrare produktion, vilket syns p vissa detaljer.

Jo, s r det. Sjlv spelar jag ofta spelen p Hard s man fr kmpa lite. Hade en kompis fr lnge sen p amiga och C64-tiden som alltid krde igenom spelen med alla fusk som fanns att tillg frst fr att sen om spelet var bra spela det p riktigt.

RDR2 r ett mycket strre spel och utvecklarna sitter ocks p en helt annan ekonomi s givetvis ska det ocks bli skillnad. nd imponerad av vad KCD1 och Warhorse som vl var tio stycken nr de startade igng utvecklingen. Valheim var vl 3-4 kompisar som startade igng s det krvs inga mngder med folk och pengar men det r klart att det underlttar.

Ska bli spnnande vad GTA VI har och om det kommer ngot helt banbrytande i spelet. Det har snackats om AI-NPC:er som man ska kunna ha samtal med men jag vet inte om det bara r ngot rykte eller om det verkligen kommer finnas.
Hr finns iallafall mjlighet att flytta fram grnserna s ser verkligen fram emot ett slpp under -26 (PC-spelare s lr f vnta minst till -26)
Citera
2025-02-21, 11:35
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Finns det inget stt att f tal eller text p annat sprk n engelska i det hr spelet?
Citera
2025-02-21, 13:31
Medlem
CombatPigs avatar
Finns hur mycket som helst att gra nr man spelat klart sjlva storyn. Mnga sidouppdrag att ta itu med och bara leva. Det r underbart att bara dra runt och upptcka i lugn och ro, jaga och sl upp sitt eget camp i det fria.

Spelet r vldigt tidskrvande s man inser lite frsent att timmarna har rusat ivg. nskar att jag kunde spela lngre sessions men jag fr helt enkelt spela efter hur mina jobbveckor ser ut. Tar vartenda ledigt tillflle att kasta mig p hsten och har ftt lgga en massa pengar p pysselgrejer t tjejen s att hon inte klagar p att jag frvinner nr jag r hemma. Har nog lagt ut 6000 kr p hennes pysslande nu, s det blev ett dyrt spel fr mig det hr. Hon r i alla fall verlycklig hon ocks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in