• 3
  • 4
2013-06-10, 16:43
Medlem
ApeRapeEscs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaBarnensFar
Am-2201 och MAM-2201 hade vldigt mnga likheter med hallucinogener, dom var helt sprade. Samma som "wasted" som fanns frut som jag inte minns namnet p, satt som en jvla sten i typ en timme och bara stirrade in i vggen.
MAM-2201 var bland de sjukaste jag rkt i hela mitt liv, dock s sger det inte s mycket d jag inte r mycket fr att testa nya saker.

Citat:
Ursprungligen postat av darebuilder
Jag har lite spice kvar, och undrar bara ifall spice r s betydligt mycket farligare n cannabis? har skt men har inte hittat ngot specifikt.

Och hur lnge brukar de sitta i? har rkt det kanske 10-20 gnger sen cb och brunt mer gnger men..

mvh

Du gr nog bst i att sluta, jag har ingen vetenskaplig bevisning eller liknande, men det mrks p mina vnner som r "spicetorskar" att ngonting frndras efter perioder med mycket spice. T. ex. att personen verkar trgtnkt, pratar slddrigare eller fr betydligt smre finmotorik. Hur lnge det sitter i r svrt att sga, en bekant till mig rkte mycket rkmixar/spice nr han var ung(fr 5-6 r sen) och det mrks fortfarande.
Citera
2013-06-11, 17:04
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neppos
r jag en fjollig aktivist? vx upp och sluta rka gift

Tm din inkorg, kompis!

Nej, du r ingen fjollig aktivist.
Citera
2013-06-11, 18:01
Medlem
LoserMachines avatar
Spice r bajs, cannabis r najs!
Citera
2013-08-12, 21:15
Medlem
Rker jag cannabis ngra kvllar i rad (rcker med 0,2-0,4 per kvll) s knner jag mig allmnt dummare dagen efter. Hur r det med spice? r man lika trgtnkt dagen/dagarna efter man rkt ngon spliff?

Mvh!
Citera
2013-08-13, 00:08
Medlem
Knivhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haha1234
Rker jag cannabis ngra kvllar i rad (rcker med 0,2-0,4 per kvll) s knner jag mig allmnt dummare dagen efter. Hur r det med spice? r man lika trgtnkt dagen/dagarna efter man rkt ngon spliff?

Mvh!

Ja verkligen, om inte dummare. Psyket blir helt fuckat fr mig iaf.
Citera
2013-08-13, 00:16
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Kr upp knarket i arslet, tnd det och hoppa framfr ett tg.
Citera
2013-08-13, 17:22
Medlem
Aldrig rkt skiten, men vet att skiten de stoppar i spice r inget man ska stoppa in i sin kropp.
Cannabinoider tillverkar vi redan sjlva och kan inte ta skada av.
r lite straight edge och rker endast grnt.
Amnesia och white widow rekommenderar jag.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in